Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin ruokatavat vituttaa

Vierailija
09.10.2017 |

Oikeesti. 15 vuotta oon jo katellut, kun se joka päivä lounastauolla syö samaa ruokaa. Joka ikinen päivä mikrossa kaurapuuroa, päälle reilusti puolukkasurvosta ja koko komeus syödään happaman näköisesti irvistellen.
Miksi hemmetissä syödä vuosikaudet samaa ruokaa, kun se vielä kaiken lisäksi on selkeästi pahaa! Kysyn vaan.

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli ennen kollega, joka söi melkein joka päivä täsmälleen samat eväät. Sitten kaksi kertaa vuodessa (ja vain kaksi kertaa vuodessa) hän irrotteli ja söi pakastepitsaa. Sekin oli aina sama. Vuodesta toiseen.

Synttäreinä ja hääpäivänä?

Vierailija
22/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei syö kalapaistosta ja lämmitä sitä mikrossa, hyi mikä pesemätön v###n haju lemahtaa koko taukotilaan. :(( Ja kuka siinä mikrossakaan enää ruokaansa viittii lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön töissä aina saman annoksen, tietääkseni ihan iloisesti kylläkin. En viitsi joka päivä miettiä, mitä töissä söisi, joten sillä siitä pääsee. Säästän herkuttelun omaan keittiöön.

Eikö kyllästytä?

Vierailija
24/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön töissä aina saman annoksen, tietääkseni ihan iloisesti kylläkin. En viitsi joka päivä miettiä, mitä töissä söisi, joten sillä siitä pääsee. Säästän herkuttelun omaan keittiöön.

Onkohan toi miten terveellistä syödä joka päivä se sama annos? Esim toi kaurapuuro tai nuudelikeitto. Siis päivittäin jotain 220 päivää vuodessa? Kai sen voi korvata sitten kotona... 

Itseä ainakin karmii toi valmisnuudelikeitto, siinähän on tajuttomasti lisäaineita ja muuta sontaa.

Vierailija
25/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa työtoveri jolla ei ole vielä ikinä ollut mitään evestä mukana teemme 3 vuorotyötä juo pelkkää mustaa kahvia viimeiset reilu 10v.. Siis ei ikinä joskus ihmettelemme kyllä..

Vierailija
26/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syö aina aasialaisen vaimonsa laittamaa riisiä.

Vierailija
27/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono vatsa. Puuro on silloin paras vaihtoehto. Maistui tai ei 😝

Mutta kuka laittaa puuroon puolukkasurvosta?

Tuossa se lukee avauksessa, ap:n työkaveri. Nimenkö tarvitset vai tyhmäkö olet kun tuollaista ilmiselvää kyselet.

Vierailija
28/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono vatsa. Puuro on silloin paras vaihtoehto. Maistui tai ei

Tuossa se lukee avauksessa, ap:n työkaveri. Nimenkö tarvitset vai tyhmäkö olet kun tuollaista ilmiselvää kyselet.

Oliko se Ali Papan kaveri?

Vierailija
29/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri syö puuroa niin et laittaa lusikan suuhun, imaisee puurosta osan ja pullautta sen puolillaan puuroa täynnä olevan lusikan suusta ulos. En voi katsoa 😨

Miksei voi ottaa vähemmän ja syödä lusikallista kerrallaan?

Vierailija
30/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono vatsa. Puuro on silloin paras vaihtoehto. Maistui tai ei

Oliko se Ali Papan kaveri?

Noloa antaa ylänuoli omalle huonolle vitsilleen...

Vierailija
31/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri syö puuroa niin et laittaa lusikan suuhun, imaisee puurosta osan ja pullautta sen puolillaan puuroa täynnä olevan lusikan suusta ulos. En voi katsoa 😨

Mun työkaveri syö puuron niin, että kalisuttaa lusikkaa hampaisiin joka suullisella ja lopuksi vielä kalisuttaa kippoa kaapiessaan loput puurot lusikkaan. Puistattaa edes ajatella

Vierailija
32/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko syödä sitä kirjoitti:

No onneksi ei syö kalapaistosta ja lämmitä sitä mikrossa, hyi mikä pesemätön v###n haju lemahtaa koko taukotilaan. :(( Ja kuka siinä mikrossakaan enää ruokaansa viittii lämmittää.

Eikä!

Meillä on töissä just tällanen silakkalaatikko-kusipimpsankäry -terroristi.

Ei tajunnu, vaikka pari kertaa kannettiin mikro sen työhuoneeseen.

Vierailija
33/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yksi keittää perunat ja käristää ruskean kastikkeen joka ikinen päivä.. Ällöttää se kastikkeen haju kun tulen tauko tilaan tätä noin 9v kun olen ollut miten kauan lie keitellyt..

Siis töissäkö se keittää ne perunat ja ruskean kastikkeen? Miten kukaan ehtii lounastauon aikaan... Tiskaako vielä kattilatkin?

Vierailija
34/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaalia ja epähuomiossa otin evääksi tekemääni parsakaali kukkakaali - keittoa, joka oli vielä oikein tujusti maustettu valkosipulilla. Työkaveri vaan tuumas, että onneksi me ollaan totuttu pahoihin hajuihin.

Vierailija
35/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullapa työtoveri jolla ei ole vielä ikinä ollut mitään evestä mukana teemme 3 vuorotyötä juo pelkkää mustaa kahvia viimeiset reilu 10v.. Siis ei ikinä joskus ihmettelemme kyllä..

Sehän on työnantajan etu, kun ei notku ruokatauolla.

Vierailija
36/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla tarjoa sille vihjeeksi teelusikkaa....

Vierailija
37/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna voisin syödä hapansilakkaa töissä. Katsotaan mitä jengi tykkää kun avaan säilyketölkin. :D

Vierailija
38/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ähäkuttia kirjoitti:

Huomenna voisin syödä hapansilakkaa töissä. Katsotaan mitä jengi tykkää kun avaan säilyketölkin. :D

Höysteeksi hapankaalia

Vierailija
39/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri ryystää kaikkea! En voi käsittää, miten onnistuu syömään jopa lasagnen tai keitetyt perunatkin niin, että kuuluu karmea ryystävä ääni. Kahvista tai niin kovin rakastamastaan piimästä nyt puhumattakaan. Juotuaan vielä ähkäisee ja maiskuttaa makoisasti. Siis argh!

Vierailija
40/205 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 20 vuotta ja mun mies ei osaa syödä keittoa ettei se paukuttais samalla hampaitaan. En ole lisännyt kiviä keittoon ja sen hampaatkin on omat. Itse ei tunnista paukutusta, mutta mun on mentävä toiseen huoneeseen syömään. Miten sen työkaverit kestää?