Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?

Vierailija
09.10.2017 |

Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.

Kommentit (521)

Vierailija
461/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goodboy kirjoitti:

Sauli on Jennin kummisetä. Yök. Siitähän on kirjoitettu lölppeihinkin joskus eli ei se mikään salaisuus ole. Ällöttävää.

Mun mielestäni se ei ole ollut lööpeissä eikä sitä ole kiistetty eikä vahvistettu. Jotkut heittää tätä järjestelmällisesti netissä, mutta kiinnostaisi tietää, onko se totta vai ei. Sinällään sillä ei ole mitään väliä. Netissähän jotkut ovat jo nämä leimanneet sukulaisiksikin, mutta kummius mitään sukulaisuutta tietenkään ole. 

Vierailija
462/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttipeli kovenee, kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ois kiva ymmärtää näiden, jotka on nyt ihan tohkeissaan asiasta, ajatuksenjuoksua. Vertailua kuninkaallisiin on kuulunut eli onko tää vaan jotain ihan höpsöttelyä ja olennaista on perhepotretit ym.? Vai onko tässä ajatuksena, että kyllä Jenni yksin hoitaa? Tai että oli lapsi minkä ikäinen vaan, kun isä kuolee, niin kiva, kun syntyy kuitenkin vanhukselle?

Tässähän saa tuntea olevansa ihan tosi pessimisti, kun ei liity hypettäjiin. Minä olin 27, kun oma isäni kuoli nuorena, ja olin mielestäni aivan liian nuori, vaikka en mikään teini ollutkaan. Tunnuin olevan kaveripiirissä ainoa, jolla oli edes kokemusta vanhemman kuolemisesta. Isovanhempanikin kuolivat vasta tuon jälkeen. 

Vierailija
464/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketä kiinnostaa."

Vierailija
465/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala! Ja sitten olin kyllä tosi iloinen Jennin puolesta!

Vierailija
466/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrskähdin ja samalla kauhistelin ja menin kirjoittamaan parit huhhuh-viestit. Järkyttävää.

Get real. 70 on 70, vaikka voissa paistaisi ja hokisi samalla ihQdaata ja pyörisi kolmesti ympäri. Ei ihminen jaksa ikuisuuksia samalla tavalla, vaan ikä alkaa näkyä sekä fyysisellä että henkisellä tasolla. Myös miehillä. Emme valitettavasti ole kuolemattomia ja ikinuoria, vaan ihmisillä on elämässä erilaisia elämänvaiheita. Tämän asian kieltäminen on naurettavaa.  

Ei olla niin, mutta miksei voisi ainakin henkisesti pysytellä niissä mukavimmissa elämänvaiheissa?

Jos joku mummo tuolla kartsalla nauttii elämästään, niin miksi minä sitä paheksuisin?

Vierailija
467/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wau miten tuomitsevaa jengiä täällä. Mitä se teitä liikuttaa minkä ikäisenä saa lapsen? Yleensä kypsässä iässä olevat osaa kasvattaa järkeviä ja sivistyneitä lapsia. Jos Jenni jää yksinhuoltajaksi 10-20v aikana niin se on sen ajan murhe. Voi sitä nuorellekin vanhemmalle käydä mitä tahansa.

Vierailija
468/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asiaa että saavat perheenlisäystä ikä ei kuin numeroita

Vierailija
469/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrskähdin ja samalla kauhistelin ja menin kirjoittamaan parit huhhuh-viestit. Järkyttävää.

Get real. 70 on 70, vaikka voissa paistaisi ja hokisi samalla ihQdaata ja pyörisi kolmesti ympäri. Ei ihminen jaksa ikuisuuksia samalla tavalla, vaan ikä alkaa näkyä sekä fyysisellä että henkisellä tasolla. Myös miehillä. Emme valitettavasti ole kuolemattomia ja ikinuoria, vaan ihmisillä on elämässä erilaisia elämänvaiheita. Tämän asian kieltäminen on naurettavaa.  

Ei olla niin, mutta miksei voisi ainakin henkisesti pysytellä niissä mukavimmissa elämänvaiheissa?

Jos joku mummo tuolla kartsalla nauttii elämästään, niin miksi minä sitä paheksuisin?

No eihän sitä voi itse päättää. Ihmisellä alkaa mielikin vanhemmiten tehdä monenlaisia tepposia. Eikä pinna ole enää niin pitkä (kyllä, myös miehillä on ns. vaihdevuodet). Monille vanhuksille määrätään myös kevyt mielialalääkitys eikä ihme. Kai nyt jokainen omista vanhemmistaankin ja isovanhemmistaan huomaa, että ikä muuttaa ihmistä koko ajan. 

Elämästä nauttiva mummu kartsalla on vähän eri asia kuin vauvaa hoitava vaari kotona. No eihän se sitä kyllä hoida. 

Vierailija
470/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wau miten tuomitsevaa jengiä täällä. Mitä se teitä liikuttaa minkä ikäisenä saa lapsen? Yleensä kypsässä iässä olevat osaa kasvattaa järkeviä ja sivistyneitä lapsia. Jos Jenni jää yksinhuoltajaksi 10-20v aikana niin se on sen ajan murhe. Voi sitä nuorellekin vanhemmalle käydä mitä tahansa.

No kyllähän se sikäli kiinnostaa, että jos äänestäisin Niinistöä (poissuljettu mahdollisuus), niin nyt en todennäköisesti äänestäisi. Kyse on kuitenkin presidentistä ja myös ehdokkaasta. 

Älä nyt viitsi puhua kypsästä iästä, kun puhutaan vanhuksesta. Kypsä ikä, vaikka sekin nyt on silkkaa kaunistelua vanhuudelle, tarkoittaa yleisemmin 40+:aa.

Okei, mä en näe asioita siten, että "se on sitten sen ajan murhe". Jokainen on vastuussa siitä, että pyrkii takaamaan lapselle mahdollisimman hyvän elämän. Ja taas tuo vetoaminen nuoreen vanhempaan... Todennäköisyydet ohoi!!!

Vierailija
471/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se ikä vaan rakkaus kirjoitti:

Täällä niin toitotetaan iästä ja siitä, ettei ajatella lasta ja tämän tulevaisuutta. Niin käykääpä vaikka katsomassa tilastoja siitä, miten paljon on huostaanotettuja lapsia. Sen lisäksi orvoksi jääneitä, isättömiä tai äidittömiä. Nuoria ja vanhempi pareja, jotka eronneet parin vuoden sisällä lapsen saannista, likaiset erot ja lapset jääneet väliin.

Kyllähän varakas ja tasapainoinen pari lapsen kanssa pärjää enemmän kuin hyvin. Ei varmasti tule olemaan pahoinpitelyä tai alkon kanssa ongelmaa, kuten niissä lukuisissa perheissä, joihin EI OLISI KOSKAAN PITÄNYT HANKKIA LAPSIA, VAIKKA NUORIA OLIVAT. Työni puolesta kohdannut paljon pahaa ja siksi ihmettelen tätä hurskastelua ihmisten iästä, vaikka kaikki tietävät että on varaa niin kodin- kuin lapsenhoitajiin tuolla parilla, niin ei tule olemaan rasitus liian suuri, edes Saulille. 

Eli ei se ikä, vaan rakkaus ja kunnollisuus, turvallinen koti. Lisäksi eihän kukaan meistä tiedä, milloin kuolla kupsahtaa, onhan ne 40 v ja 50v rajapyykit erityisesti miehille vaarallisia, myös naisillekin, kun sairaudet, sydänkohtaukset, aivoinfarktit (allekirjoittaneena 38v) ym. voivat iskeä salaman lailla. 

Varakkuus ei kyllä takaa yhtään mitään. Kai sen jo jokainen tietää? Vai ihanko oikeasti joku kuvittelee, että kun on päässyt yhteiskunnan eliittiporukkaan ja saa isoa palkkaa niin silloin ei siellä kotona voi tapahtua enää mitään pahaa? Että vain taviskansan keskuudessa on perheväkivaltaa, alkoholismia jne. Voin ihan suoraan sanoa, että sä et todellakaan ole missään työssäsi nähnyt yhtään mitään jos edelleen tuollaista kuvittelet.

Eikös Vilja Eerikan isäkin ollut suht menestyvä artisti, isoäiti sosiaalijohtaja ja isän veljellä joku nuorisokoti. Kulissit pystyssä ja hyvin meni. Sunkaltainen sossutäti uskoi kaiken mitä isä ja suku sepitti. Kun eihän nyt hyvässä perheessä mitään pahaa voi tapahtua. Kiduttaisiko kiva isä ja äitipuoli muka pientä lasta, ei kai sentään. Paha oli se äiti joka oli juoppo, hän tiesi totuuden mutta häntä ei uskottu. Koska vain juoppo voi olla paha. 

Enkä sano että Saulin ja Jennin lapsi kokis mitään pahaa, tuskinpa vaan. Mutta se että tehdään ihan varmoja johtopäätelmiä siitä että lapsi ihan varmasti saa paljon paremman kodin kuin kukaan muu vaan sen takia että isä on menestyvä poliitikko ja perhe näyttää ulospäin idylliseltä on ihan perseestä. Työ, varakkuus ym. ei takaa mitään. Julkisuuskuva ei takaa mitään, se voi olla vaan kulissia ja totuus ihan muuta. Tämän luulis olevan ihan selvää kaikille.

Taisi osua arkaan paikkaan ja siksi luettiin miten luettiin viestiä :). Vedät sitten täydellisen ääripään mukaan, Eerikan tapauksen? Vaikka ylläoleva kirjoitti nimenomaan Eli ei se ikä, vaan rakkaus ja kunnollisuus, turvallinen koti, ja selkeästi puhui Niinistön perheestä, jossa tulee olemaan paljon kaikkea hyvää :)

Ja kyllä, totta kai on paljon normikoteja, ilman suuria tuloja mutta sitäkin enemmän suurta rakkautta. Yhtälailla kuitenkin on fakta, että taloudellinen turva on tärkeää ihmisille, ja kyllä raha tuo onnea, kun ei tarvitse tuskailla miten maksaa laskut ja ruuan jne.

Itse olen lähtöisin onnellisesta, mutta köyhästä perheestä, ja kyllä kun on nykyisin rahaa niin itsellä kuin vanhemmilla, on stressikerroin paljon pienempi.  Tiedän mistä puhun tässä tapauksessa.

t sivulla 30 kirjoittanut 37 v esikoistaan odottava, varakas ja tasapainoinen, tulevasta vauvastaan iloitseva nainen, omalla työllämme olemme varakkuutemme ansainneet ja lapsi pääsee osalliseksi onnelista arkea :) tarkoittamatta sitä, ettei arki voisi olla onnellista ilmankin varallisuutta, kuten oma lapsuuteni ja nuoruuteni oli onnellista köyhässä perheessä :)

Vierailija
472/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa varmaan hyvän kasvatuksen, harrastukset ja terveellistä ruokaa, ei tarvitse rahapulaa stressata. :)

Vierailija
473/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että vau, aivan ihana juttu Jennille ja Saulille.  OIKEIN PALJON ONNEA PRESSAPARILLE VAUVAN ODOTUKSEENSA ja toivon, että kaikki menisi hyvin; ja saisivat helmikuussa nyytinsä kainaloonsa.

Vierailija
474/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanaa, tuntui että on tulevaissuus on turvattu , ja mikä pariskunta on kyseessä , ihana lämminhenkinen aviopari , ihana katsoa teitä, sitä rauhaa Jennin kasvoilla , ja Sauli olet miesten mies , esikuva nyky miehille , aina tyylikäs , ja mikä rakstunut katse kasvoilla .

Vierailija
475/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni hauki o kala

Vierailija
476/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7xäiti. kirjoitti:

Miten jotkut voi olla noin ilkeitä ja kateellisia,mieshän pystyy siittämään lapsia koko elämänsä ajan,toisin kuin naisen biologinen kello tikittää,ei se ole keneltäkään pois ja minusta on törkeeä,että ruvetaan spekuloimaan kuka on lapsen isä,onhan se vika voinut rouvallakin olla ettei aiemmin ole tullut raskaaksi ja jos onkin,niin on voinut saada keskenmenon tai montakin,saahan niitä tavalliset ihmisetkin,kummallista arvostelua.Ja se,että joku vinkuu,ettei saa lasta,mutta vanhus saa ihan selvää kateutta,tommosen voisi jo lopettaa,kyllä huomaa kuinka paljon suomessa asuu ilkeitä ja kateellisia ihmisiä,kun toisen onnea kadehditaan.

Täällähän on monta kertaa spekuloitu, että onkohan Jenki raskaana kun kuvissa näyttää vatsa pömpöttävän. Kyllä se on voinut hyvinkin olla mahdollista, jos raskaus on ollut ihan alkuvaiheessa mutta sitten on tullutkin keskenmeno useamman kerran ennenkuin nyt sitten onnistui.

Aika ikävää Jennistä varmaan ollut aina lukea näitä raskausspekulaatioita netistä jos itsellä on ollut juuri sillä hetkellä vaikea tilanne.

Tai mistäpä minä tiedän, miten paljon Jenni netissä surffailee. Toivottavasti ei koskaan eksy tänne av-palstalle etsiessään neuvoja ja ohjeita vauvanhoitoon.

Juuri näin! 👍🏼

Olen samaa mieltä, mutta eiköhän Jennikin tajua (jos nyt ylipäätänsä näin alhaisella anonyymipalstalla edes käy lukemassakaan mitään ikinä), että millaista katkerikkoa ja suorastaan kipeää päästään porukkaa täällä  osittain on kirjoittelemassa esim. tästäkin asiasta. Ei näistä tämän palstan joidenkin viesteistä tarvitse ottaa mitenkään itteensä, koska Jennin ja Saulin vauva-projektinsa on aivan totaalisesti heidän oma privatjuttunsa, joka ei kuulu muille spekuloitavakseen.   Kaikkein hölmöimpiä ovat nämä Saulin iän arvostelijat isän roolissaan, ja jopa ovat jo olleet kuollettamassa Saulia, toiset ovat jo kuvitelleet Saulin rollaattorin kera lapsensa rippijuhliin jne.  Eihän ihminen etukäteen tiedä kuolemaansa, missä iässä se tulee itse kullekin.  Tässäkin tapauksessa voi kuolla ihan kuka osapuoli tahansa milloin vaan ensiksi.

Vierailija
477/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen elinajanodote on 78.

Vierailija
478/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7xäiti. kirjoitti:

Miten jotkut voi olla noin ilkeitä ja kateellisia,mieshän pystyy siittämään lapsia koko elämänsä ajan,toisin kuin naisen biologinen kello tikittää,ei se ole keneltäkään pois ja minusta on törkeeä,että ruvetaan spekuloimaan kuka on lapsen isä,onhan se vika voinut rouvallakin olla ettei aiemmin ole tullut raskaaksi ja jos onkin,niin on voinut saada keskenmenon tai montakin,saahan niitä tavalliset ihmisetkin,kummallista arvostelua.Ja se,että joku vinkuu,ettei saa lasta,mutta vanhus saa ihan selvää kateutta,tommosen voisi jo lopettaa,kyllä huomaa kuinka paljon suomessa asuu ilkeitä ja kateellisia ihmisiä,kun toisen onnea kadehditaan.

Lapsen voi siittää, mutta kuka lapsen kasvattaa kun toinen vanhemmista kuolee

Vierailija
479/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuskin itse hoitavat lastaan. maksavat jollekkin yö syötöistä sun muusta. Kuka tossa iässä enää jaksaa yöllä herätä. Tai sitten Jenni hoitaa yksin, tuskin nukkuvat kaikki samassa huoneesssa. Mutta siis samapa se mulle mitä tekevät mutta aloin vaan miettiä et kun ikää ja rahaa on niin mihinköhän järjestelyyn mahtavat päätyä.

Vierailija
480/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen miehen elinajanodote on 78.

Tuohan on vain keskiarvo, ja aina on suomalaisia miehiä, jotka elävät noin ysikymppiseksi tai ylikin.

Elämää ei voi suunnitella täydellisesti etukäteen meistä kukaan.

Lapsiakin saavat jotkut ja jotkut taasen eivät saa.

Ajatella sentään!  Ja onneksi vapaassa maassamme ei tarvitse anoa lupaa vauvanhankintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi