Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhat heilat ottavat yhteyttä 10 vuoden jälkeen?!

Vierailija
09.10.2017 |

Ärsyttää *facepalm* Pari miestä, joiden kanssa opiskeluaikana heilastelin, ovat ottaneet yhteyttä noin kymmenen vuoden jälkeen. Miksi ihmeessä?! Minulla on nykyään perhe ja ihana mies. Mikä ihme saa miehen ajattelemaan, että haluaisin olla hänen kanssaan yhteyksissä? Ovatko nämä miehet jääneet elämään sinne yli 10 vuoden takaisiin aikoihin? Ja kyse ei ole vain yhdestä miehestä, vaan muutamasta. Olin siis sinkku tuolloin.

En ole vastannut heille yhtään mitään. Julmaa ehkä, mutta jos ikinä kuvittelet ottavasi yhteyttä joihinkin vanhoihin heiloihin jopa yli kymmenen vuoden takaa, älä ikinä tee sitä!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloin kun oma elämä puuduttaa ja ollaan tyytymättömiä, saatetaan alkaa uskotella itselle että kyllä se vaan se Teija silloin vuonna 1986 oli sellainen nainen jonka kanssa olisin varmasti onnellisempi ja joka oikeastaan olikin todellinen rakkauteni. Ihan itsepetosta ja tyhmyyttä.

Näin minäkin olen ajatellut kun nyt lähestyessä kolmekymmentä alkaa teini-iän heilat ottaa yhteyttä.

Sitten on yksi vanhempi mies jonka kanssa ollaan kyllä facekavereita vaikka ei mitenkään siellä edes yhteydessä toisiimme ja välillä se laittaa jotain random viestejä vaikka kyllä sieltä facesta näkee jos katsoo että olen juuri mennyt naimisiin ja kahden lapsen äiti enkä enää se nuori tyttö joksi kai minut vieläkin ajattelee.

Vierailija
22/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on käynyt tuota, että joku ex-heila joka ei enää voisi vähempää kiinnostaa, ottaa yllättäen pitkän ajan jälkeen yhteyttä, enkä välittäisi olla missään tekemisissä. Uskon, että miehet tekevät tuota, kun ovat puutteessa, eivätkä löydä muuten seuraa. "Ai niin oli tuokin yksi, kenties siltä vielä saisi." 

"Miehet tekee..."  Tekevät kyllä naisetkin. 12 vuoden takainen ex-tyttöystävä alkoi pitää yhteyttä ja pianhan sen syykin selvisi. Nykyisessä suhteessa ei saanut rakkautta/hellyyttä ja muisti, että minä sitä aikoinaan annoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua mietityttää miksi lapsuuden ja nuoruudenaikaiset kaverit ottaa yhteyttä serkuista ja kummitädistä puhumattakaan

Joo tämä.. en ole nähnyt näitä sukulaisiani ehkä 20 vuoteen. Pari koulukaveriakin. Viimeisen parin vuoden aikana lisäilleet facebookissa kaveriksi. Sanaakaan ei ole vaihdettu :D 

Mulla ei ole tuo tilanne koska en kuulu faceen (tai ylipäätänsä enää koko someen) juuri tuon takia, että menneisyyden ihmiset saattaa lisätä kaveriksi. Sen sijaan mun sisarukset on facebookissa ja niiden kautta ovat saaneet ruinattua mun puhelinnumeron, käytän prepaidia niin ei löydy fonectasta.

Kiva kun tulee oudosta numerosta puhelu ja ala-asteen aikainen paras kaveri ottaa yhteyttä ja jotenkin niin kiusallista kun en kunnolla muista koko tyyppiä :D Toki asiallisesti hoidan noi tilanteet mutta kun ei kiinnosta kuulla niistä. Ylä-asteella ja amiksessa olin suosittu, paljon kavereita ja asuin pienellä paikkakunnalla niin kaverisuhteet oli hyviä ja tiiviitä, just ton pikkupaikkakunnan takia tietävät myös mun sisarukset ja niiden kautta löysivät mut. 

Tavallaan ymmärrän että olen jäänyt monien mieleen ja ehkä haluaisivat olla edelleen mun kavereita koska olin joskus hyvä tyyppi, mutta ne oli nuoruudenkavereita.. Ei sellaisten kaverisuhteiden kuulu kestää ellei jää kotipaikkakunnalle. Kamalaa tuo sun juttu että 20v jälkeen vielä ottavat yhteyttä :D Itse oon 25v eli ylä-asteesta ja amiksesta ei ole edes kovin kauaa aikaa kulunut vielä

Vaikutat tylyltä ja kylmältä ihmiseltä

Vierailija
24/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua mietityttää miksi lapsuuden ja nuoruudenaikaiset kaverit ottaa yhteyttä serkuista ja kummitädistä puhumattakaan

Mä aattelin näin reilun 10v jälkeen pyytää lapsuuden kaveria kylään. Onko ihan huono idea?

En tiedä teidän taustoja niin en osaa sanoa. Itse en tykkäisi, mutta ehkä sun kaveri ilahtuu, kokeilemalla se selviää jossitä ei kiinnosta niin eiköhän tuo osaa kieltäytyä :)

Mikset tykkäisi? Johtuuko ihan henkilöistä vai jostain muusta?

Vierailija
25/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää *facepalm* Pari miestä, joiden kanssa opiskeluaikana heilastelin, ovat ottaneet yhteyttä noin kymmenen vuoden jälkeen. Miksi ihmeessä?! Minulla on nykyään perhe ja ihana mies. Mikä ihme saa miehen ajattelemaan, että haluaisin olla hänen kanssaan yhteyksissä? Ovatko nämä miehet jääneet elämään sinne yli 10 vuoden takaisiin aikoihin? Ja kyse ei ole vain yhdestä miehestä, vaan muutamasta. Olin siis sinkku tuolloin.

En ole vastannut heille yhtään mitään. Julmaa ehkä, mutta jos ikinä kuvittelet ottavasi yhteyttä joihinkin vanhoihin heiloihin jopa yli kymmenen vuoden takaa, älä ikinä tee sitä!

Niillä on ikäkriisi tai jotain

Vierailija
26/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän tähän keskusteluun myös sen näkökulman, että siinä voi käydä niin, että muodostuu se keskusteluyhteys, nähdään ja homma jatkuu kuin ei vuosia olisi ollutkaan välissä.

Mulle kävi näin. Mulla oli vuoden pituinen suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Nyt loppukesällä hän otti yhteyttä ja vastasin ja näimme ja yksi asia johti toiseen.

Tykkäsin hänestä silloin, nyt vielä enemmän. Hän on puhunut ettei aio erota, alkuun en edes halunnut niin käyvän. (en myöskään silloin 10+vuotta sitten).Nyt tilanne on se että haluan hänen eroavan ja meistä parin. Sain myös hiljan kuulla että se saa sittenkin kotonaan. Pitkä liitto, hiljaisempaa oli kesällä. Nyt pitäis keräillä itsensä ja tehdä tästä loppu. Ei se voi kuoria pelkkiä kermoja kakusta. Se miksi tämä jatkuu, mulla on todella voimakkaita tunteita häntä kohtaan.

Eli viestini on, että te jotka otatte yhteyttä, että te jotka vastaatte : ajatelkaa se asia loppuun. Pyöritelkää mielessänne mitä siitä seuraisi.

Vierailija
27/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heitän tähän keskusteluun myös sen näkökulman, että siinä voi käydä niin, että muodostuu se keskusteluyhteys, nähdään ja homma jatkuu kuin ei vuosia olisi ollutkaan välissä.

Mulle kävi näin. Mulla oli vuoden pituinen suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Nyt loppukesällä hän otti yhteyttä ja vastasin ja näimme ja yksi asia johti toiseen.

Tykkäsin hänestä silloin, nyt vielä enemmän. Hän on puhunut ettei aio erota, alkuun en edes halunnut niin käyvän. (en myöskään silloin 10+vuotta sitten).Nyt tilanne on se että haluan hänen eroavan ja meistä parin. Sain myös hiljan kuulla että se saa sittenkin kotonaan. Pitkä liitto, hiljaisempaa oli kesällä. Nyt pitäis keräillä itsensä ja tehdä tästä loppu. Ei se voi kuoria pelkkiä kermoja kakusta. Se miksi tämä jatkuu, mulla on todella voimakkaita tunteita häntä kohtaan.

Eli viestini on, että te jotka otatte yhteyttä, että te jotka vastaatte : ajatelkaa se asia loppuun. Pyöritelkää mielessänne mitä siitä seuraisi.

hölmö oot kun annat tyypin käyttää itseäsi hyväksi noin

Vierailija
28/45 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hölmö oot kun annat tyypin käyttää itseäsi hyväksi noin

No tiedän. Tää tyyppi on vaan kaikista maailman miehistä mun akilleen kantapää. Huoh, koskahan mä saan otettua itteeni niskasta kiinni. Kyllä mä tänään jo haistattelin sille ja löin luurin korvaan, mutta kun rupes jo vartin päästä kaduttaan. Toivottavasti saan tämän jossain vaiheessa poikki. Mahdollisimman pian.

Vierailija
29/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, taidat olla aika surullinen tapaus ;)  Miksi ihmeessä miehelle nyt kelpaisit?

Kunnet 10-vuotta sittenkään pitempää kortta vetänyt...

Ukkomies pelkän pimpin perässä ;)

Vierailija
30/45 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/45 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on joskus aivan erilaiset muistot menneisyydestä.

Esim. koulukiusaajat tapaa uhrinsa sattumalta 10-20 vuoden päästä, ja moikkailee iloisesti ja käyttäytyy kuin oltaisiin muka vanhoja kavereita. Ääritapauksessa alkaa viritella jotain tapaamista. Eivätkä tajua ettei toista voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
32/45 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla otti tässä taannoin jopa yhden illan juttu kymmenen vuoden takaa yhteyttä facebookin kautta. Hän on tämän kymmenen vuoden aikana n. parin vuoden välein yrittänyt lisätä itseäni fb- kaveriksi. Nyt hän laittoi sitten suoraan viestiä. En ole missään tekemisissä ollut tämän ihmisen kanssa, saati että muistelisin tämän olemassaoloa. Kyseessä oli vielä silloin ja ilmeisesti nytkin naimisissa oleva henkilö. Tuli jo silloin kymmenen vuotta sitten 20- vuotiaana kuvittava olo, kun sain jälkeenpäin tietää tämän olleen naimisissa ja niin tuli nytkin kuvotus yhtydenotosta. En tiedä mitä tällaisen henkilön päässää liikkuu.

Vierailija
33/45 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä.. en ole nähnyt näitä sukulaisiani ehkä 20 vuoteen. Pari koulukaveriakin. Viimeisen parin vuoden aikana lisäilleet facebookissa kaveriksi. Sanaakaan ei ole vaihdettu :D 

Mulla ei ole tuo tilanne koska en kuulu faceen (tai ylipäätänsä enää koko someen) juuri tuon takia, että menneisyyden ihmiset saattaa lisätä kaveriksi. Sen sijaan mun sisarukset on facebookissa ja niiden kautta ovat saaneet ruinattua mun puhelinnumeron, käytän prepaidia niin ei löydy fonectasta.

Kiva kun tulee oudosta numerosta puhelu ja ala-asteen aikainen paras kaveri ottaa yhteyttä ja jotenkin niin kiusallista kun en kunnolla muista koko tyyppiä :D Toki asiallisesti hoidan noi tilanteet mutta kun ei kiinnosta kuulla niistä. Ylä-asteella ja amiksessa olin suosittu, paljon kavereita ja asuin pienellä paikkakunnalla niin kaverisuhteet oli hyviä ja tiiviitä, just ton pikkupaikkakunnan takia tietävät myös mun sisarukset ja niiden kautta löysivät mut. 

Tavallaan ymmärrän että olen jäänyt monien mieleen ja ehkä haluaisivat olla edelleen mun kavereita koska olin joskus hyvä tyyppi, mutta ne oli nuoruudenkavereita.. Ei sellaisten kaverisuhteiden kuulu kestää ellei jää kotipaikkakunnalle. Kamalaa tuo sun juttu että 20v jälkeen vielä ottavat yhteyttä :D Itse oon 25v eli ylä-asteesta ja amiksesta ei ole edes kovin kauaa aikaa kulunut vielä

Vaikutat tylyltä ja kylmältä ihmiseltä

Miksi?

Vierailija
34/45 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla vain kiinnostaisi, mitä kuuluu vanhoille koulukavereille. Ikävää, jos tämä kiinnostus on taakka teille niin suosituille ihmisille. Ja vielä ikävämpää, jos todellakin ole sellainen nobody. Jota ei kukaan muista enää. Vaikka olisi peruskoulun käynyt samaan aikaan..

Huoh. Ei tarvitse olla mikään suosittu ihminen, jollei niin välittäisi näistä menneisyyden ihmisten yhteydenotoista. Olemme kaikki erilaisia, erilaisine historioineen. Jos joku ei halua kuulla vanhojen koulukavereiden kuulumisia niin se on ihan okei. Sitä pitää kunnioittaa. Joillakin voi olla ikäviä muistoja lapsuudesta/nuoruudesta, vaikkei koulukaverit siihen suoranaisesti liittyisikään. Tällöin ei välttämättä halua muistella mitään sen aikaista. Jotkut taas kokevat muuttuneensa niin paljon näistä ajoista, eikä kenties siksi välittäisi nähdä ihmisiä, jotka ovat liittyneen sen aikaseen minään. Ei tavallaan halua pilata muistoja.

Vierailija
35/45 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO, mitenkä meni?

Onnistuitko tällä' kertaa ?

Vierailija
36/45 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt moneen tarinaan siitä, miten ihmiset ovat menneet yhteen 30 tai 60 vuoden tauon jälkeen. Olen ollut tällaisissa häissäkin.

Itsellänikin on tapaus, josta mielelläni kuulisin nyt 30 vuoden tauon jälkeen. Mutta en ota itse yhteyttä, koska en tiedä elämäntilannetta enkä yhteystietoja.

Kun eksä ottaa yhteyttä, olet tehnyt syvän vaikutuksen, jotain on jäänyt kaivelemaan tai hän on epätoivoinen ja kokeilee kepillä jäätä.

Vierailija
37/45 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt niin, että tyyppi joka itse kohteli mua tosi huonosti ja päätti suhteen ikävällä tavalla, nyt ottaakin yhteyttä. No, se tilaisuus oli silloin 10 v sitten, ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Mulle kävi ihan sama juttu. Vaivaannuttavaa kuunnella miten olinkin niin hyvä tyyppi ja kuinka mun kanssa oli hyvä olla. Juu, niin hyvä että piti olla muitakin naisia samaan aikaan. Oli kieltämättä mukava tunne toivottaa hyvää jatkoa.

Vierailija
38/45 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että n. 10 vuotta opiskeluaikojen jälkeen on sopivin hetki pariutua tositarkoituksella ja perheenperustamismielessä. Tuossa välissä on tullut maailma kierrettyä, työ- ja elämänkokemusta hankittua, tapailtua riittävän monia, varallisuutta kertynyt. Aika siis katsastaa entiset ja uudet heilat, jotka ovat saattaneet tuntua oikeilta mutta ajankohta ei vielä ole ollut oikea.

Vierailija
39/45 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan julmaa, ovat vaan erehtyneet suhteesi. On ihan luonnollista että tuo verran aikaa opiskelujen jälkeen aletaan etsiä elämän parisuhdetta ainakin niissä piireissä, missä elämää on. Silloin käydään lävitse myös entiset heilat. Sitten on teitä, joilla on maha pystyssä heti kun ensimmäinen työpaikka löytyy. Ei nuo miehet ole opiskeluaikoina varmaan vielä tienneet että kumman linjan valitset. Tuskin ovat tienneet että olet jo perheellinen.

Vierailija
40/45 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten olit nuori ja raikas. Nyt on synnytetty lapset ja tavarasi venynyt.

Pettyy niinkuin vaimoonsa. Älä vastaa.