Nainen! Mikä on sinun tekosyy olla äänestämättä Laura Huhtasaarta seuraavaksi naispresidentiksi?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Kuka normaali ihminen nyt äänestäisi jotain helvetin persulia presidentiksi?
Normaalit nimenomaan äänestää persuja. Presidentiksi laura ei pääse.
En ikinä äänestäisi persuja,en tarvitse tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wnahanainenhunningolla kirjoitti:
Nimenomaan. Äänestin Halosta, koska oli pätevin ja etevin, äänestin Haavistoa samasta syystä, ja jatkan samoilla linjoilla.
Itsekin olen höyrähtänyt blondi, mutten aivan noissa sfääreissä vielä.
Kannattaa vakavasti puhua läheistesi kanssa, että vievät sut hoitoon, kun et sinne itse ymmärrä mennä. Sun paikka ois ollut suljetulla jo 18 vuotta sitten kaltaistesi kanssa. Onneksi nyt kuluneen viiden ja puolen vuoden aikana maallamme on ollut presidentti, joka osaa tehtvävän hoitaa hyvin. Valitettavasti setamuumimammahalonen sotki asiat niin pahasti, ettei Niinistökään ole kaikkea pystynyt tuon täystuhon jäljiltä korjaamaan. No jos ja kun suurin osa äänestäjistä ei ole kaltaisiasi idiootteja, niin saamme nauttia seuraavat kuusi vuotta vielä viisaan ja osaavan pääMIEHEN työskentelystä.
Joutuuko äitisi suljetulle osastolle?
Noup. Hän ymmärtää, että presidentiksi äänestetään tehtävään pätevää ja sopivaa henkilöä. Sinänsä ehdokkaan sukupuoli ei ole ratkaiseva tekijä, joten saa todella olla huolisaan siitä, että joillekin oikeasti sukupuoli on ratkaiseva noinkin merkittävässä äänestyksessä
1. Kiihkoilee
2. Luutuneet mielipiteet
3. Fundamentalisti - tämä ei ole koskaan hyväksi
4. Faktojen kieltäminen
5. Lääkitys ei ole kunnossa
6. Ei pysty/suostu edustamaan koko kansaa
7. Kiilusilmät
8. Ihan kuin Jäätteenmäki: Golgatan Olga, joka puhuu niin totta kuin osaa
Minulla on siihen painavia syitä, kuten kyseisen henkilön tyhmyys, ääriuskonnollisuus ja täydellinen suvaitsemattomuus. Tekosyitä ei ole yhtään.
ps: Tarja puolestaan oli ja on fiksu nainen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wnahanainenhunningolla kirjoitti:
Nimenomaan. Äänestin Halosta, koska oli pätevin ja etevin, äänestin Haavistoa samasta syystä, ja jatkan samoilla linjoilla.
Itsekin olen höyrähtänyt blondi, mutten aivan noissa sfääreissä vielä.
Kannattaa vakavasti puhua läheistesi kanssa, että vievät sut hoitoon, kun et sinne itse ymmärrä mennä. Sun paikka ois ollut suljetulla jo 18 vuotta sitten kaltaistesi kanssa. Onneksi nyt kuluneen viiden ja puolen vuoden aikana maallamme on ollut presidentti, joka osaa tehtvävän hoitaa hyvin. Valitettavasti setamuumimammahalonen sotki asiat niin pahasti, ettei Niinistökään ole kaikkea pystynyt tuon täystuhon jäljiltä korjaamaan. No jos ja kun suurin osa äänestäjistä ei ole kaltaisiasi idiootteja, niin saamme nauttia seuraavat kuusi vuotta vielä viisaan ja osaavan pääMIEHEN työskentelystä.
Joutuuko äitisi suljetulle osastolle?
Noup. Hän ymmärtää, että presidentiksi äänestetään tehtävään pätevää ja sopivaa henkilöä. Sinänsä ehdokkaan sukupuoli ei ole ratkaiseva tekijä, joten saa todella olla huolisaan siitä, että joillekin oikeasti sukupuoli on ratkaiseva noinkin merkittävässä äänestyksessä
Luepas vielä uudestaan viesti jota lainasit, ja mieti sitten, kuka sinne suljetulle kuuluu. Tai ehkä joku kehitysvammaisten asuntola olis sulle paras...
Suomalaiset arvot. Siis äänestän.
Se, että hän on taikauskoinen ja ksenofoobinen.
Vierailija kirjoitti:
1. Luonnontieteilijänä en voi äänestää ihmistä, joka kieltää evoluution. Hän ajaisi Suomeen entistä tiedevastaisempaa ajattelua. Uskovaisuus sinällään on sivuseikka.
2. Liian kokematon ulkopolitiikassa
3. Persu ja rasistiset kommentit
4. Haluaa edustaa vain osaa kansasta eikä kaikkia
Huhtasaaren hyvä puoli on, että hän erottuu joukosta ja saa aikaan keskustelua jyrkillä mielipiteillään. Ehkä muutkin ehdokkaat joutuvat aidosti sanomaan mielipiteensä, eikä ole tavanomaista hymistelyä.
Koulutuksesta on joudutta rajojen aukipitämisen takia nipistämään.
Oikeita syitä mulla on, ei tekosyitä. Kreatonismiin uskova ehdokas ei rimmaa mun arvomaailman kanssa. Niin tyhmää ihmistä ei voi äänestää tämän maan johtoon.
Aaah. Obersturmfuhrer Laura. Mmmm
Äänestän todellakin ja samoin moni muu.
En tarvitse tekosyytä. t. evoluutiobiologi
Äänestin Ahoa silloin Halosen ekalla kaudella ja Niinistöä tokalla. t. nainen
Tekosyy on se, etten koskaan äänestäisi noin typerää ihmistä, sukupuolesta viis. Oikea syy on se, etten koskaan äänestäisi noin typerää ihmistä, sukupuolesta viis.
Se on Porista. Jos se täällä kääntää takkiaan ja samalla aikaan vaan epätoivoa niin ei sitä presidentin paikalle voi laittaa edustamaan maamme arvoja.
Laura Huhtasaari sanoo, että koko länsimainen sivistys perustuu Raamattuun.
Herää kysymys, ajaako Huhtasaari viime kädessä meidän kansamme vai kristittyjen etua?
Raamattu sallii yhden etnonationalistisen kansallisvaltion ja se ei ole Suomi.
En äänestä idioottia, fasistia ,vaikka hän on nainen. Ja vihaan peruja. Äänestän Haavistoa
oliko stasi akka muka edustava ja fiksu. Sauli jatkaa