Nainen! Mikä on sinun tekosyy olla äänestämättä Laura Huhtasaarta seuraavaksi naispresidentiksi?
Kommentit (97)
Huhtasaari on kusipäinen uskovainen, joka uskoo Raamattuun ja kieltää evoluution. Paskakasa se on, saatana. Siksi en naisena häntä tahdo äänestää.
Tekosyy on se, että on niin hyvännäköinen, että olen kade. Oikea syy on se, että on kolkko ja tyhmä. Ei omaa sivistystä - ei kirja- eikä sydämen.
Äänestäisin ennemmin Alex Lepajoen tai Raivo Roosnan presidentiksi kuin Huhtasaaren ämmän.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on kusipäinen uskovainen, joka uskoo Raamattuun ja kieltää evoluution. Paskakasa se on, saatana. Siksi en naisena häntä tahdo äänestää.
Selvästikin sinä äänestäisit sekavaa seta lesboa ennenkuin mitään muuta. kuulostit kyllä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy on se, että on niin hyvännäköinen, että olen kade. Oikea syy on se, että on kolkko ja tyhmä. Ei omaa sivistystä - ei kirja- eikä sydämen.
Se että on tyhmä ei ole sydämmen sivistystä. Se on heikkoutta.
Koska on vakavasti otettava naisehdokaskin. Laura on kiihko uskovainen blondi.
Vierailija kirjoitti:
Koska on vakavasti otettava naisehdokaskin. Laura on kiihko uskovainen blondi.
hahhah! Kuka? ja en äänestä Lauraa enkä ketään naista.
Laura Huhtasaari on Suomen Sarah Palin.
En ikinä äänestäisi ihmistä, joka uskoo "tonttuihin" tai muihin uskomusolentoihin ja perustelee päätöksiään uskonnolla järjen sekä tieteen sijasta. Uskovaiset voivat olla ihan jees porukkaa, fiksuja ja vilpittömiä parhaimmillaan, ihan samaa sakkia kuin muutkin, mutta siinä vaiheessa kun heidät päästetään hallitsemaan muita niin perseelleenhän se väistämättä menee jostain kulmasta...
Uskovaisilla on esimerkiksi pokkaa mennä sanomaan hyville, kilteille ja toisia auttaville ateisteille, että nämä päätyvät helvettiin vaikka olisivat kuinka hyviä toisia ihmisiä kohtaan. Tämä on minulle täysin riittävä syy. Yksilö luulee, että voi huru-uskomustensa perusteella päättää, mikä toisen ihmisen arvo on uskomusolennon puntarissa.
Päivi Räsänen on ihan yhtä kukkuu uskonsa kanssa. Ateisti ja realisti ei kerta kaikkiaan voi tukea moista musta tuntuu -pelleilyä.
No se syy, että presidentiksi tarvitsemme viisaan, todellisuudentajuisen ja älykkään ihmisen. Laura huhtasaari on typerä, todellisuudentajuton ääliö. Ei sellaisella ole mitään asiaa presidentiksi.
On teoria alkuräjähdyksestä, tuo evoluution ensimmäinen ja pisin loikka.
Kuka käynnisti alkuräjähdyksen? Jumalako?
Mä luulin että presidentiksi valitaan hommaan pätevin tyyppi. Ei sitä pressaa valita sen mukaan onko se nainen vai mies...
Vähän sama kuin Niinistö-Haavisto -hommassa: äänestin Niinistöä koska koin hänen olevan pätevämpi hommaan. Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta eipä tullut mieleen että pressaksi pitäisi äänestää joku KOSKA se on homo :D
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ja on niin tyhmä ja ilkeä, etten näe hänessä mitään kanista. Hyvä esimerkki siitä miten sydämen sivistymättömyys ja sisäinen rumuus pilaa myös ulkonäön. Täytyy olla aika pinnallinen pitääkseen tuollaista ihmistä kauniina
Koska en äänestä naispresidentinvaaleissa vaan presidentin vaaleissa.
Mä en äänestä ketään naispresidetiksi, mut ihan vaan presidentiksi äänestän sellasita ehdokasta joka siihen tehtävään mielestäni parhaiten sopii arvomaailmansa puolesta. Huhtasaarta tuskin äänestän.
Hän ei nojaa elämän- ja maailmankatsomustaan faktaan. Eikös hän usko kreationismiin?
Kylmän oloinen tyyppi. Arvomme ovat erilaiset.
Tarja oli sentään tolkun nainen.
Vierailija kirjoitti:
No se syy, että presidentiksi tarvitsemme viisaan, todellisuudentajuisen ja älykkään ihmisen. Laura huhtasaari on typerä, todellisuudentajuton ääliö. Ei sellaisella ole mitään asiaa presidentiksi.
Onko sinulla lättäjalat?
Ei ole tekosyitä, ihan oikea vain: Väärä puoluekanta. En äänestänyt myöskään Elisabeth Rehniä.