Kerro tähän ongelmasi, ratkaisen sen
mutta en takaa, että ratkaisu miellyttää. Tunnin verran tai vähän toista voin tässä päivystellä, samalla kun touhuilen kotihommia. Vastaus voi tulla viiveellä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etkä ratkaise. Olen älykäs ihminen, joka osaa ihan itse etsiä tietoa ja punnita vaihtoehtoja. Mikä saa sinut ap kuvittelemaan, että tiedät asiani paremmin?
Se, että kirjoittelet keskelle päivää aihe vapaalle. Mihin tulit etsimään tietoa? Oletko varma, ettet kärsi mistään persoonallisuushäiriöstä? Sekä kokemuksen perusteella voin kertoa, että ne, jotka itse sanovat olevansa älykkäitä, eivät sitä juurikaan ole. Keskinkertaisia vain. Sinullakin on ongelma selkeästi, mutta se vaatii terapeutin apua. Tämä, kehoitus mennä terapeutille, on ratkaisu sinun ongelmaasi.
Et edes huomaa olevasi epälooginen. SINÄHÄN tässä ketjussa olet nostanut itsesi asiantuntijaksi ja kuvittelet olevasi niin viisas, että osaat parista lauseesta "ratkoa" ongelmia, joita aikuiset ihmiset ovat varmasti miettineet eri kanteilta jo pitkään.
Ja vieläpä "ratkaisuin", jotka ovat Valitut Palat -tyyppisiä onelinereita. Joku valittaa rahapulaa ja sinä kehotat olemaan ostamatta mitään tarpeetonta. NO SHIT SHERLOCK!
;-D
Joten: noudatapa omaa ohjettasi. Mars mars!
Odotanko vielä sitä oikeaa vai annanko mennä? Mistä sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
Entropia lisääntyy maailmankaikkeudessa jatkuvasti aiheuttaen lopulta sen tuhon. Jotain tarttis tehrä.
Porataan reikä avaruuteen, odotetaan niin kauan, että sinne päästään ja eletään siihen asti huolettomasti. Tosin oman osuutensa voi jokainen tehdä, miten, no jotenkin. Ongelmasi oli oikeastaan keksiä kysymys, josta en ymmärtäisi mitään. Vastaukseni on siis Grenada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etkä ratkaise. Olen älykäs ihminen, joka osaa ihan itse etsiä tietoa ja punnita vaihtoehtoja. Mikä saa sinut ap kuvittelemaan, että tiedät asiani paremmin?
Se, että kirjoittelet keskelle päivää aihe vapaalle. Mihin tulit etsimään tietoa? Oletko varma, ettet kärsi mistään persoonallisuushäiriöstä? Sekä kokemuksen perusteella voin kertoa, että ne, jotka itse sanovat olevansa älykkäitä, eivät sitä juurikaan ole. Keskinkertaisia vain. Sinullakin on ongelma selkeästi, mutta se vaatii terapeutin apua. Tämä, kehoitus mennä terapeutille, on ratkaisu sinun ongelmaasi.
Et edes huomaa olevasi epälooginen. SINÄHÄN tässä ketjussa olet nostanut itsesi asiantuntijaksi ja kuvittelet olevasi niin viisas, että osaat parista lauseesta "ratkoa" ongelmia, joita aikuiset ihmiset ovat varmasti miettineet eri kanteilta jo pitkään.
Ja vieläpä "ratkaisuin", jotka ovat Valitut Palat -tyyppisiä onelinereita. Joku valittaa rahapulaa ja sinä kehotat olemaan ostamatta mitään tarpeetonta. NO SHIT SHERLOCK!
;-D
Joten: noudatapa omaa ohjettasi. Mars mars!
Usein rahapula johtuu juuri siitä, että ostamista ei hallita. Tästä näkee paljon esimerkkejä. Jostain on luovuttava, että saa jotain toista. Enkä ole esittänyt asiantuntijaa. Lupasin vain ratkaista ongelman ja että vastaus ei välttämättä miellytä tjsp. Ihan tuosta läheltä löytyy esimerkki, että rahaa ei ole, mutta tilipäivänä on varaa ostella kaikkea turhaa ja sitten ei taas ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotanko vielä sitä oikeaa vai annanko mennä? Mistä sen tietää?
Tee niinkuin sydämessä oikealta tuntuu.
En jaksa aloittaa 3D mallin animointia. En osaa, ja pitäisi opetella, mutta motivaatio nolla.
Söin kaksi Omar-munkkia, koska olen kipeänä ja tarvitsin lohtua. Hirveä morkkis.
Vierailija kirjoitti:
Ompelukonetta kuulema pitäs öljytä silloin tällöin. Mihin sitä öljyä sinne laitetaan?
No ainakin sukkulapesään pari tippaa samalla kun pölyt poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Söin kaksi Omar-munkkia, koska olen kipeänä ja tarvitsin lohtua. Hirveä morkkis.
Ei haittaa, älä syö kuitenkaan enempää, ettei tule huono olo. Minäkin söin äsken pullaa ja sen päälle suklaata, samasta syystä. Lisäksi kirjoiottelen tänne typeriä avauksia, kuten tämä, jotka joku vielä otti tosissaan, joten älä sinäkään ota stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torttutaikinapaketista tulee kymmenen joulutorttua, mutta pellille mahtuu nätisti paistumaan vain yhdeksän.
Tämä on kyllä ongelma itselläkin, kun minä en saa kunnolla edes yhdeksää. Ei auta, kuin paistaa kaksi pellillistä, 5/pelti niin ei jää yksi torttu yksinäiseksi. Kiertoilmauuni tai 60 cm uuni auttaisi asiaa, itse olen tyytynyt paistamaan kahdessa osassa.
Paista välillä pasteijamallisia.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa aloittaa 3D mallin animointia. En osaa, ja pitäisi opetella, mutta motivaatio nolla.
Käy vähän kävelemässä ja yritä sitten uudestaan. Keskity, sulje tämä typerä palsta ja kaikki muut nettipalstat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, älä syö kuitenkaan enempää, ettei tule huono olo. Minäkin söin äsken pullaa ja sen päälle suklaata, samasta syystä. Lisäksi kirjoiottelen tänne typeriä avauksia, kuten tämä, jotka joku vielä otti tosissaan, joten älä sinäkään ota stressiä.
Kiitos vastauksesta :D
En tiedä, tehdäkö lapsia vai ei? Kadunko päätöstä oli se kumpi vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torttutaikinapaketista tulee kymmenen joulutorttua, mutta pellille mahtuu nätisti paistumaan vain yhdeksän.
Tämä on kyllä ongelma itselläkin, kun minä en saa kunnolla edes yhdeksää. Ei auta, kuin paistaa kaksi pellillistä, 5/pelti niin ei jää yksi torttu yksinäiseksi. Kiertoilmauuni tai 60 cm uuni auttaisi asiaa, itse olen tyytynyt paistamaan kahdessa osassa.
Paista välillä pasteijamallisia.
Ne on muutenkin parempia, koska väliin saa hilloa enemmän, nam!
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti mietit, millaista elämäsi olisi ollut toisin, näin se monilla menee. Mutta älä mieti lasten tekemistä, vaan mieti, haluatko olla vanhempi ja asua lapsen kanssa seuraavat 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti mietit, millaista elämäsi olisi ollut toisin, näin se monilla menee. Mutta älä mieti lasten tekemistä, vaan mieti, haluatko olla vanhempi ja asua lapsen kanssa seuraavat 20 vuotta.
Tätä olen juuri miettinyt, en tiedä. Toisaalta epäröin vastuuta ja toisaalta tiedän, että lapset olisivat rakkaita ja kiinnostaa millaisia persoonia heistä tulisi. Kuormitun kuitenkin herkästi, olen nähnyt paljon lapsiperheitä, joilla asiat eivät mene kuten Strömsössä ja olen rikkinäisestä perheestä, olen kuitenkin käsitellyt nämä asiat. Vaikeaa.
Narsismi.info ostaa antaa parempia vastauksia. Kyllä, sekin on ratkaisu, että osaa neuvoa tyyppejä eteenpäin.