Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tähän ongelmasi, ratkaisen sen

Vierailija
09.10.2017 |

mutta en takaa, että ratkaisu miellyttää. Tunnin verran tai vähän toista voin tässä päivystellä, samalla kun touhuilen kotihommia. Vastaus voi tulla viiveellä

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttutaikinapaketista tulee kymmenen joulutorttua, mutta pellille mahtuu nätisti paistumaan vain yhdeksän.

Vierailija
22/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelu kesken, vähän rahaa tarpeisiin.

Tämäkö oli ongelma? No sellaista se opiskelijan elämä on. Ei auta kuin kituuttaa ja etsiä töitä tai ottaa lainaa, jos ei muuten pärjää eikä vanhemmilta saa apua. Käytä kaikki mahdollisuudet, mitä löydät ja älä osta mitään, mitä et oikeasti tarvitse välttämättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkä ratkaise. Olen älykäs ihminen, joka osaa ihan itse etsiä tietoa ja punnita vaihtoehtoja. Mikä saa sinut ap kuvittelemaan, että tiedät asiani paremmin?

Vierailija
24/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torttutaikinapaketista tulee kymmenen joulutorttua, mutta pellille mahtuu nätisti paistumaan vain yhdeksän.

Tämä on kyllä ongelma itselläkin, kun minä en saa kunnolla edes yhdeksää. Ei auta, kuin paistaa kaksi pellillistä, 5/pelti niin ei jää yksi torttu yksinäiseksi. Kiertoilmauuni tai 60 cm uuni auttaisi asiaa, itse olen tyytynyt paistamaan kahdessa osassa. 

Vierailija
25/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvas murtunut ja pitää silti tehdä fyysisiä hommia.

Vierailija
26/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö oli ongelma? No sellaista se opiskelijan elämä on. Ei auta kuin kituuttaa ja etsiä töitä tai ottaa lainaa, jos ei muuten pärjää eikä vanhemmilta saa apua. Käytä kaikki mahdollisuudet, mitä löydät ja älä osta mitään, mitä et oikeasti tarvitse välttämättä. 

Ja tuo on esimerkki ap:n ratkaisunetsintäkyvyistä??? 

;-D

Vierailija
27/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkä ratkaise. Olen älykäs ihminen, joka osaa ihan itse etsiä tietoa ja punnita vaihtoehtoja. Mikä saa sinut ap kuvittelemaan, että tiedät asiani paremmin?

Se, että kirjoittelet keskelle päivää aihe vapaalle. Mihin tulit etsimään tietoa? Oletko varma, ettet kärsi mistään persoonallisuushäiriöstä? Sekä kokemuksen perusteella voin kertoa, että ne, jotka itse sanovat olevansa älykkäitä, eivät sitä juurikaan ole. Keskinkertaisia vain. Sinullakin on ongelma selkeästi, mutta se vaatii terapeutin apua. Tämä, kehoitus mennä terapeutille, on ratkaisu sinun ongelmaasi. 

Vierailija
28/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo on esimerkki ap:n ratkaisunetsintäkyvyistä??? 

;-D

Sanoinhan aloituksessa, ettei vastaus miellytä. Aluksi aion vastata vain ilkeästi, mutta en sitten raskinutkaan. 

Vierailija
29/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheen työpaikalla ja hän on minuun. Kaipaan häntä ja suren. Tilanne on jatkunut sen verran että ahdistaa. Näemme joka päivä mutta ei olisi viisasta tehdä mitään, ehkä.

Vierailija
30/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varvas murtunut ja pitää silti tehdä fyysisiä hommia.

Tarvitset sairauslomaa

Vierailija
31/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen työpaikalla ja hän on minuun. Kaipaan häntä ja suren. Tilanne on jatkunut sen verran että ahdistaa. Näemme joka päivä mutta ei olisi viisasta tehdä mitään, ehkä.

Jatka vanhaan malliin. 

Vierailija
32/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ja millaisin sanoin voin ottaa yhteyden ihmiseen, joka ei tunne minua ja jonka tiedän vain sosiaalien median kautta?

Tähän tarvitsisi tarkemmat tiedot aikeistasi. Mutta jos sinulla ei ole pahantekoa mielessä, niin sitten vaan reippaasti näin: "Hei, et ehkä tunne minua, mutta". Keinoja on facebook tai muu somen yksityisviesti tai otat selville puhelinnumeron ja laitat tekstarin. Ole asiallinen, vaikka kyseessä olisi ihastuskin. Jos olet pahoissa aikeissa, älä tee mitään. 

Kyseessä eivät ole pahat aikeet, päin vastoin. Olen kiinnostunut kyseisestä henkilöstä. Ei ole varattu mutta on vielä noin puolen vuoden ajan kiinno yhdessä jutussa, jossa nuoret miehet yleensä ovat.

Ai armeijatyyppi? No nuo mainitut keinot on ihan hyvä silloinkin. 

Tuon aloituksen tarvitsisi olla vaikuttava ja kiinnostava, ja sellainen mikä sopisi oman ikäluokkani tapaan ottaa yhteyttä. Olemme siis hyvin nuoria. Kannattaisiko ottaa yhteys nyt kesken sen vai vasta sitten kun on vapautunut eli keväällä?

No nyt! Armeija-aikana ovat niin kiinni siellä, etteivät pääse katselemaan pimuja ja jos vielä on välimatkaa, et nolaa itseäsi, vaikka tyyppi ei olisikaan kiinnostunut. Tai kirjoita vaikka perinteinen kirje ja lähetä pikkuleipiä! Osaatko leipoa? 

En ehkä kirjettä viitsi kirjoittaa tai piparia lähettää (:D) mutta kiitos kuitenkin vinkeistä :) Miten kannattaisi aloittaa viesti, jonka hänelle lähetän? Hänellä ei kuitenkaan ole hajuakaan olemassaolostani.

Vierailija
33/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Kånken-reppuja niin ällöttävinä, että voin jopa fyysisesti pahoin sellaisen nähdessäni. Pahinta on, jos niitä reppuja on useammalla teinitytöllä jotka kulkevat rinnakkain tai ajavat jopoilla. Työmatkani kulkee koulun ohitse joten en voi välttyä niiltä. Mikä avuksi? Täältä olen saanut vaan pilkkaa kun olen kertonut ongelmastani.

Vierailija
34/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Kånken-reppuja niin ällöttävinä, että voin jopa fyysisesti pahoin sellaisen nähdessäni. Pahinta on, jos niitä reppuja on useammalla teinitytöllä jotka kulkevat rinnakkain tai ajavat jopoilla. Työmatkani kulkee koulun ohitse joten en voi välttyä niiltä. Mikä avuksi? Täältä olen saanut vaan pilkkaa kun olen kertonut ongelmastani.

Tähän on monta ratkaisua. Ala tehdä etätöitä, vaihda tarvittaessa työpaikkaa. Vaihda reittiä töihin. Ala kulkea töihin sellaisiin aikoihin, ettet näe koululaisia. Kaikkein varminta on muuttaa Lappiin kauaksi kaikesta ja käydä vain kauppa-autolla tai hommaa apulainen, joka tekee kaiken, niin ettei sinun tarvitse poistua kotoasi koskaan. Oikeastaan tämän voi tehdä kaupunkikerrostalossakin. 

Vierailija
35/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö vai hohde?

Vierailija
36/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin hiukseni kasvamaan nopeammin?

Vierailija
37/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimin narsisti vanhempien kanssa aikuisena?

Vierailija
38/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpö vai hohde?

En tiedä, mikä tässä on ongelma. Mutta lämpö kuulostaa paremmalta. 

Vierailija
39/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin hiukseni kasvamaan nopeammin?

Tää nyt ei ole ongelma, mutta kysy kampaajalta tai apteekista. Luonnon valintoihin ei voi vaikuttaa. 

Vierailija
40/57 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entropia lisääntyy maailmankaikkeudessa jatkuvasti aiheuttaen lopulta sen tuhon. Jotain tarttis tehrä.