Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku ottaa vaan 6 palaa sushia sushibufeessa?

Vierailija
09.10.2017 |

Oltiin työkaverin kanssa lounaalla ja hän soi valehtelematta 6 sushia, vähän misokeittoa ja hedelmiä jälkkäriksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mahalaukku, alhainen kulutus, tietää ruokatarpeensa, ei halua syödä itseään ähkyyn vahingossakaan.

Vierailija
2/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut nälkä sen enempää? Kyllä mulle tuon verran riittää, että näläntunne lähtee. En halua lounasaikaan syödä ähkyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Ei niitä kukaan väkisin lapa lautaselle. Sua vissiin nolotti sen jättikekosi kanssa? Et kehdannut enää kolmatta kertaa hakea lisää?

Vierailija
4/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran rikas ihminen, jonka ei tarvitse syödä koko rahan edestä edes buffetissa.

Vierailija
5/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä. Samasta syystä kaikki ei myöskään mene Tokmannille jonottoamaan, vaikka siellä olisi jaossa ilmaisia ämpäreitä.

Vierailija
6/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sushista, joten JOS ne on hyvin tehtyjä - buffassa yleensä tosin ei ole kummoisia - niin syön kyllä ainakin tuplasti tuon verran.

Mutta ehkä ne eivät maistuneet kaverillesi tai hänellä ei vaan ollut kova nälkä. Ihan kiva, että silti tuli seuraksesi lounaalle.

Vierailija
7/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen jaksaa ihmetellä tällaista asiaa? 

Vierailija
8/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua, jos syö sen verran, kun hyvältä tuntuu.

Vierailija
9/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi niin mautonta/pahaa, että ihme että sai alas ees kuusi palaa..

Ja kyllä, kyllä olen maistanut, monta kertaa ja antanut mahdollisuuksia, mutta kun se ei vain ole kaikkien mieleen. En ymmärrä hypeä.

Vierailija
10/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin veetuttaa tommottet esittävät muka fiinit muijat.

Vierailija
11/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse olisi maksanut 6.palasta sitä 12-20e mitä sushi buffet maksaa. Se kai tässä se ihmetyksen aihe on. Suurin osa Suomalaisista ei kai sushista pidä, mutta en minkään pidä oikeastaan mistään ns: Suomalaisesta kotiruuasta (Karjalanpaisti on ihan maukasta).

Vierailija
12/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en oikein pidä valmiiksi tehdystä sushista, vaikka tilauksesta valmistettua syönkin hyvällä ruokahalulla. Saattaisin syödä samanlaisen annoksen jos olisin lähtenyt jonkun seuraksi sushibuffaan.

Vierailija
13/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa on käytävä sushilla, muuten alkaa kaikki vituttamaan

Vierailija
14/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku todella pieniruokainen henkilö? Itse vedän helposti 15 palaa, ennätys on muistaakseni 36 (ennen kuin joku haukkuu läskiksi, niin todettakoon että harrastan paljon raskasta liikuntaa ja painoindeksini on 20).

Vierailija
15/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en itse olisi maksanut 6.palasta sitä 12-20e mitä sushi buffet maksaa. Se kai tässä se ihmetyksen aihe on. Suurin osa Suomalaisista ei kai sushista pidä, mutta en minkään pidä oikeastaan mistään ns: Suomalaisesta kotiruuasta (Karjalanpaisti on ihan maukasta).

En maksaisi kymmentä euroa oikein minkään paikan seisovasta lounaspöydästä, mutta tulee silti joskus käytyä kun seurue sellaiseen haluaa. Ylipäätään ällöttää buffet tyyliset pöydä.

Vierailija
16/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Suomalaisten suku liittyi asiaan? Tarkoititko suomalaisia?

Vierailija
17/17 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sushi on hyvää ja tuoretta (mitä se buffeteissa ei ole), on minun vaikea pitää itseäni kurissa. Tulee syötyä ihan liikaa, koska se nyt vaan on niin hyvää!