Hjallis Harkimo
Sehän vaikuttaa yllättävän hyvältä tyypiltä vaikka onkin välillä vähän äkkiväärä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sitä täysin karismatonta poikaansa yrittää vetää vanavedessään julkisuuteen.
Hjallis ja Jolle täydentävät toisiaan hyvin. Pelaavat hyvin yhteen.
Minä olen tykännyt Hjalliksesta siinä sen talk showssa. Kysyy rohkeasti ja uskaltaa olla aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä täysin karismatonta poikaansa yrittää vetää vanavedessään julkisuuteen.
Hjallis ja Jolle täydentävät toisiaan hyvin. Pelaavat hyvin yhteen.
Yhtä ylimielisiä molemmat. Lisäksi huomaa ettei ole koulusivistystä.
Toki arvostan sitä miten ovat rahaa haalineet, mutte eivät he mitenkään yleissivistyksellä oli pilattuja.
Minkälaiset on Hjalliksen suhteet Venäjälle ja Putinin lähipiiriin, kunhan kyselen eli en väitä mitään…
Olen aina äänestänyt vasemistoa. Mutta ensivaaleissa äänestän H. H.Vaikka olen työläinen ja köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Rumempaa miestä ei ole. Eikä auta raha eikä maine. Yksin on jäänyt. Aikoinaan petti poikiensa äitiä törkeästi. Karma
Kyllä hänellä ottajia varmaan olisi. Entiset vaimot ja naisystävät olleet ihan hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hieno suhde Jolleen näyttää olevan.
Isänä varmaan hyvä. Puhuu aina kauniisti pojistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ainakaan ulkonäön mukaan treffaile Hjallista, kyllä sillä muut avut on 😋. Raha, asema yms.
Hjallis on rohkea. Uskaltaa lähteä yksinpurjehdukselle, uskaltaa ostaa konkurssikypsän lätkäjengin, uskaltaa kertoa julkisuudessa mielipiteensä.
Me naiset pidämme rohkeista miehistä. Ei tarvitse olla kaunis. Ei tarvitse olla lihaskimppu. Luonnetta pitää löytyä. Sitä vain ei kaikilla ole.
Totta. Lähti kokoomuksestakin kun ei todennäköisesti tykännyt ryhmäkurista ja perusti oman puolueen. Hyvin pn pärjännyt uudeksi tulokkaaksi. Toko hänellä on pitkä liikemiesura ym takanaan.
hjallis tyhjentää pussinsa kun se vetää käteen ja haaveilee seksistä Jammu Siltavuoren kanssa vaikka jammu onkin kuollut
Vaikeaa kuunnella Youtube juttujaan kun kaikissa...oli aihe mikä vaan...puhuu kuin kuulija olisi 8 vuotias.
Eiköhän hjallis pussinsa tyhejennä edelleenkin. Tuossa oli 30v blondin kanssa pyöri. Suomessa julkkis saa pesää helposti.