Minkä taidon haluaisit osata?
Kommentit (13)
No ois kiva osata teleportata mutta se ei taida olla ihan realistista kuitenkaan.
Nauttimaan tekemisestä. Elämään tässä ja nyt?
Haluaisin osata tanssia hemmetin hyvin.
M
Sokeiden, spitaalisten ja riivattujen parantamisen.
Ennustamisen. Tulis hyviä sijoituksia ja lottoarvontaankin kannattais osallistua.
Olisi hienoa, jos pystyisi lentämään. Siis ilman mitään apuvälinettä.
Helpommin toteutettava haave on oppia laulamaan. Näin dokumentin, jossa aikuiset kävivät laulutunnilla. Uskaltaisin sitten laulaa edes kirkossa ja karaokessa.
Haluaisin ymmärtää tietokoneita hyvin. Sillä taidolla tuntuu löytyvän työpaikkoja nykyään. Minä en valitettavasti tajua mistään vehkeistä yhtään mitään...
Tykkään laulamisesta mutta olen siinä auttamattoman huono. Olisi kiva osata laulaa! Soittaminenkin on kivaa mutta ilman rytmitajua siitä ei tule mitään. Joskus ostin pianon ja omaksi ilokseni pimputtelin ja laulelin, kitaran soitosta ei tullut yhtikäs mitään ja koulusta tuttu nokkahuilu taas sai korkealla äänellään pään kipeäksi (ja kanssa-asujat raivon partaalle).
Tuo tuli ensimmäisenä mieleen. Hyvällä laulannalla ja soitannalla voisi ilahduttaa muitakin kuin vain itseään :).
Laulamisen. Olen aina halunnut olla hyvä laulaan ja että olisi hyvä ääni. Mutta ei, en osaa ja äänikin on huono. Kadehdin aina kaikkia, jotka osaavat ja joilla on hyvä ääni...
en muista