Strictly style - tekopyhä?
onko teillä sama käsitys. Tekee itsestään sädekehä pään yläpuolella olevan. Hyvähän se on Cloen veskoja ostella ja keikistellä pitkin katua kun Mr maksaa. Onko oikeasti noin ihana kun antaa ymmärtää ja hyväntahtoinen vai haluaako antaa vaan itsestään sen kuvan ja olen vaan kateellinen tuolle Mrs. V:lle (joka muuten muutama vuosi sitten vielä piti niin helvetin salassa nimensä ja silloisen asunmaan). No fyffe kelpasi ja nyt on kaikki näytillä. Lapset, mies ja nimi
Kommentit (22)
Vähän samantyylisiä ajatuksia on. Tavallaan pidän blogista mutta epäilyttävän täydellistä elämää tuntuu elelevän. Ihmettelen myös samaa että ennen salasi asiat, nyt on kaikki näytillä.
joo hieman "olen niin täydellinen ja perheeni myös"
No kauniisti hän kirjoittaa ja uskon olevan vilpitön. Hyvä että uskoo avioliittoonsa ja mieskin tuntuu olevan reilu. Tosin eivätpä he joudu käymään 8-16 töissä ja hoitamaan kaikki muut jutut siihen päälle. Helposta elämästä on hyvä olla kiitollinen.
Mun mielestä tämä bloggaaja on ihan oma itsensä, ei yritä leikkiä jotain "hienompaa espoolaista edustusrouvaa" kuten moni muu bloggaaja, ostelemalla logotuotteita harva se viikko.
kyllähän hän ostelee logotuotteita ja niitä mainostaa ihan koko ajan ja totta ettei tarvitse käydä duunissa ja elintaso on futaajamiehen vuoksi normipirkkoa suurempaa
harva äitiyslomalainen ostelee vajaa tonnin loafereita etc.
Eiköhän hän itse tienaa melkoisia summia myös bloggaamisen kautta. Tietenkin se on helpompaa olla perheellinen, jos on paljon rahaa mutta se ei tarkoita ettei hänellä tai perheellään mitään ongelmia olisi koskaan.
olen niin ihmeellinen ja ihana lapsilleni!
Vierailija kirjoitti:
kyllähän hän ostelee logotuotteita ja niitä mainostaa ihan koko ajan ja totta ettei tarvitse käydä duunissa ja elintaso on futaajamiehen vuoksi normipirkkoa suurempaa
No ei osta läheskään niin paljon logolaukkuja kuin joku Mungonaattori! :DD
Hanna oli mielestäni aiemmin jotenkin tosi symppis. Nykyisin on instastoryt täynnä saatuja vaatteita ja joka viidennesaä postauksessa hehkutetaan sitä miestä ja parisuhdetta ja täydellistä rakkautta
Ugh.
Aika hoikassa kunnossa noissa vika kuvissa.
Sama olo, periaatteessa tykkään rouvan asukuvista ja niitä on kiva katsella. Mutta se jatkuva ihqudaa-lässytys ja sädekehämeininki, ai että kun on ihanaa ja pieniä arjen iloja siellä täällä. En osaa edes ihan pukea sanoiksi mikä tökkii mutta vähän kuin yliannostus makeaa.
Metti Forssell alkaa kuulua samaan kastiin. Kivahan sitä on puhua itsensä jatkuvasta kehittämisestä, "arjen kiireistä" ja vaikka mitä kun ei itse tarvitse käydä päivätöissä (uskallan väittää että bloggaaminen ei vie samalla tavalla aikaa arjesta kuin 8-16 duuni työmatkoineen) ja stressaa samalla tavalla tavallisten tallustajien asioista. Vaikka miten molemmat väittäisivät olevansa tavallisia perheenäitejä.
Mieluummin luen sellaisten naisten blogeja ja mietteitä, joitten miehellä ei ole heittää paria tonnia merkkilaukkuihin joka kolmas kuukausi ja joka elää samantyyppistä elämää kuin itse = käy töissä, maksaa omat laskunsa ja asuntolainansa/vuokransa. Jos minulla joskus on rikas mies ja arjen kiireet on sitä että vien ja haen lapsen tarhasta plus blogaan uudesta asustani niin sitten varmaan samaistuin näihin kahteen enemmän.
Tietääkseni on itse ihan varakkaasta perheestä lähtöisin, joten sitäkin kautta varmasti rahaa on eli ei mies pelkästään elätä.
Eipä tuollainen keskitason pallonpotkija tienaa sen enempää kuin perusasiantuntija. Ja blogilla tienaa about saman verran. Kyllä asiat saa helposti näyttämään miltä haluaa.
Joo. Vaikuttaa tekopyhältä, ja ehkä vähän simppeliltä.
Hassu symbioosi toisen futisvaimon kanssa. Ja kummasti alkanut laihtua ja riutua uuden kaveruuden myötä.
Samat vaatteet, samanlaiset kuvat. Kaikki samaa. Ihan kuin toiselta puuttuisi oma mielikuvitus ja pitäisi apinoida kaikki bestikseltä.
Kyllä tämä rouva v on melkoinen tekopyhä. Hän tuo usein esille sitä, kuinka kiltti ja ymmärtäväinen hän on muita kohtaan ja kuinka hän ymmärtää laajasti muidenkin mielipiteitä ja katsantokantia, mutta välittömästi kun joku kommentoi mielipiteensä vastaista tai muuten vain kommentoi hänen mielestään asioita, jotka häntä eivät miellytä, hän kyllä osoittaa sen. Erään kerran pari vuotta sitten hän mm. uhkasi julkaista erään kommentoijan ip-osoitteen, kun tämä uskalsi heittää ilmoille viattoman kommentin rouvan paidasta, joka sopisi myös raskaana oleville. Hän ei pitänyt siitä, että se vihjasi hänen olevan kenties raskaana. Siitä raivostuneena hän alkoi sättimään kommentoijaa asiattomasta utelusta, vaikka tämä oli pelkkä heitto, ei edes kysymys. Lopulta parin viikon päätä selvisi, että kommentoija oli oikeassa ja rouva v oli tosiaan raskaana. Se siitä ystävälisestä ja ymmärtäväisestä lähestymisestä asioihin. :) Nykyäänhän henkilöiden ip-osoitteet ovat tietosuojalain alaisia henkilötietoja, joiden levittely somekanavissa on rangaistava teko, mutta rouva ei tainnut tätä silloin tietää. Muutenkin hän tuo blogissa esille siloteltua kuvaa omasta elämästään ja aika ajoin kirjoittaa pintaa syvemmältä, jolloin pääsee kehaisemaan miten erinomaisen jalo, muita yläpuolella oleva henkilö hän on.
On oikeasti kaikkea muuta kuin kiva ihminen.
kait joku muukin sitä lukee?