Leski, kerro millaista elämäsi on nyt?
Kommentit (8)
Mun elämä on aika paljon hiljaisempaa kuin miehen eläessä. Lapsi on opiskelemassa ja kaikki hyvin. Mulla on oma kaksio keskustassa, ja kissa. Parisuhdetta ei ole eikä tunnu siltä, että haluaisin. Keskityn uraan.
Vierailija kirjoitti:
Lapset aikuisia, kiva työ, talous kunnossa ja uusi parisuhde. Ihanaa elämää, oon onnellinen
Mikä tässä pännii alapeukuttajia? Kärsiäkö pitäisi koko loppu elämä?
Elämä on ihanaa,lapsi jo teini ja välit hyvät,talous hyvin kunnossa ja uusi suhde myös.Sanoisinko jopa asioiden olevan paremmin,kuin silloisen miehen eläessä(tätä kun ei pitäisi sanoa)
Jos uskallat tunnustaa, että hyvin menee, niin alapeukkuja satelee. Leskiähän kannattaa kadehtia.
T. Onnellinen leski
Mieheni itsemurhasta on viisi vuotta. Lapset ovat toipuneet hyvin ja itsekin pärjään jo. Seurustelen uuden miehen kanssa, mutta ei ainakaan toistaiseksi harkita yhteenmuuttoa. Mieheni vanhemmatkin ovat jo hyväksyneet sen, että olen jatkanut elämääni. Olen onnellinen ja yritän iloita jokaisesta päivästä, vaikka murrosikäisten lasten kanssa se onkin välillä haastavaa.
Lapset aikuisia, kiva työ, talous kunnossa ja uusi parisuhde. Ihanaa elämää, oon onnellinen