Bodauksella voi moni mies nostaa tasoaan mutta..
Bodaus voi viedä 2-3 vuotta, ennen kuin alkaa erottua oikeasti tavallisesta tallaajasta. Treenaus, ruoka ja lepo vaatii sinnikkyyttä ja pitkäjänteisyyttä.
Rumakin mies voi näyttää hyvältä kun saa isot lihakset ja ryhdin kuntoon. 50 sentin hauis on jo vakuuttava näky, mikä osaan naisiin tekeee vaikutuksen.
Mutta tietysti jos on todella huonot naamageenit, niin bodauksesta ei saa niin paljoa hyötyä. Mutta jokainen mies näyttää lihaksikkaana paremmalta kuin ruipelona.
Kommentit (86)
Tämä keskustelu on vähän, kuin porukka neitsyitä keskustelisi asiantuntevasti seksistä.
Täällä ei nyt ymmärretä, sitä mihin bodausta harrastamalla realistisesti voi päästä.
Se, että miten paljon lihas oikealla treenillä ja ruokavaliolla kasvaa, riippuu erittäin paljon genetiikasta. Paljon enemmän kuin useimmissa muissa lajeissa.
Normaalin genetiikan kaveria ei kukaan tule ikinä luulemaan bodariksi, vaikka treenaisi miten oikein ja kovaa. Realistinen tavoite on tosiaan tuollainen sporttinen yleisurheilija lookki. Mikäli siis homman hoitaa nappiin
Bodaus on ehkä vähän huono sana koska se johtaa ajatukset juuri "bullmentuloihin". Lihakset ovat kuitenkin aika must, jos haluaa naisten silmää miellyttää. Pikkutytöt voi jostain jonneaaron runopojista diggailla, mutta naiset miehistä.
Otetaan vaikka nämä maailman seksikkäimmät miehet listat, onko yhtään ruipeloa: Ei. Onko yhtään raksamiestä tai metsuria: Ei.
Lihaksikkaita miehiä, jotka työkseen laulavat mikkiin, kitaraa nypläävät tai elokuvien vuorosanoja pänttäävät ja cocktail-tilaisuuksissa patsastelevat: Mistä lihakset: kuntosalilta ja treenistä.
Ihme myytti tämä, että oikeasta työstä saadut lihakset ovat ne oikeat. Niitä töitä, joissa edes teoriassa voisi lihakset kasvaa, tekevät miehet, joilla pääsääntöisesti ei ole erityistä kysyntää "markkinoiden" huipulla.
Perus lihaskunnon ja terveen painon ylläpitäminen on varmasti plussaa useimmille naisille. Kunnon bodybuilderit ei kiinnosta kuin pientä prosenttia. Ihmiset suosivat pääasiassa keskivertoa ääripäiden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt salilla 20 v eikä minulla ole edes futaaja vartaloa. Kapeat hartiat ja laihat jalat eivät vaan kehity.
T. Mies 50 v
Tuota, jos tavoittelet lihaskasvua, olet treenannut väärin. Palkkaa PT?
Joo, kyllähän omassakin kaveriporukassa urheilullisilla miehillä on kauniit ja sporttiset naiset. Nämä jotka ei sporttista miestä halua, eivät itsekään ole usein kovinkaan urheilullisia.
Urheilullinen, ryhdikäs kyllä mutta ei ikinä pakkomielteinen ällöbodattu köntti.
Terveelliset elintavat korreloivat positiivisesti monien hyvien asioiden kanssa. Kuntosali on hyvä, samoin esim lenkkeily.
Ihminen, jolla on tavoitteita on mielenkiintoinen.
Tosin, jos yläpää lyö tyhjää, niin ei siinä komeus ja lihasten treenaaminen paljon auta.
Soitan pianoa enkä ole sillä naista saanut. No en kyllä urheilemallakaan[/quote]
:::::
Mun mies on pianisti.
Jos naista haluaa, niin kannattaa se bodaamiseen kuluva aika istua kapakassa naisia naurattamassa.
kynis kirjoitti:
Niin usein väitetään, että bodatut miehet ei kiinnosta naisia jne. Mutta käytännössä kaikissa mieskalentereissa mallit ovat hyvin lihaksikkaita.
Kun tästä palstasta on kysymys pitäisi jokaisessa viestissä ottaa huomioon ihan kaikki, niin sanon jo nyt, että tama on vain minun kokemukseni ja huomioni, eikä koske varmasti kaikkia naisia.
Oma markkina-arvo nousi huomattavasti lihaksikkuuden myötä.
Ja miehet väittää, että miehillä on paljon laajempi naismaku ja kaikenlaiset naiset kelpaa. Kuitenkin kaikissa naiskalentereissa naisilla on tiukat perseet, kiinteät tissit ja kaunis naama eikä todellakaan mitään ylipainoa. Ja nuoriahan ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku, että naiset pitävät bodarivartaloista? Urheilullisista juoksijatyypeistä kyllä, mutta aika harva bodareista.
Tanssijarjoituksista ja soittotunneista on paljon enemmän hyötyä, jos on naisista kiinnostunut. Naiset palvovat muusikoita. Vain toiset miehet ihailevat urheilijoita.
https://en.wikipedia.org/wiki/Callum_Hawkins#/media/File:Callum_Hawkins…
Tätäkö tarkoitit? Tuossa on erittäin urheillullinen juoksija, maailmanluokan tasoa.
Vai tarkoitiko kenties semmoista, jolla on enemmän lihaksia? Niitä ei saa juoksemalla.
Mä en edes harrasta juoksemista, mutta osaan erottaa pitkänmatkanjuoksijat pikajuoksijoita. Callum Hawkins on pitkänmatkanjuoksija, ja he ovat usein laihoja, koska vissiin niistä lihaksista on enemmän haittaa kuin hyötyä pitkillä matkoilla. Pikajuoksijoilla on sen sijaan yleensä enemmän lihasta.
Tuossa on muutama hyvännäköinen ja sopivan lihaksikas pikajuoksija. Kyllä mulle kelpaisi...
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta hauiksen ympärysmitta paskan vertaa jos aivoissa ei ole älyllistä toimintaa ja munaa ei erota kiveksistä.
Sun on syytä hakeutua silmälääkäriin jos et erota munaa kiveksistä. Vieläkö joku kuvittelee että steroidit kutistaa munaa? Kivekset kyllä surkastuu koska kehon ei tarvitse tuottaa enää sukuhormonia kun se saadaan piikin muodossa persuksiin. Ja lopuksi, en itse käytä enkä tule koskaan käyttämään vaikka ison osan elämästä salilla viettänyt. Hyvään kuntoon pääsee ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt salilla 20 v eikä minulla ole edes futaaja vartaloa. Kapeat hartiat ja laihat jalat eivät vaan kehity.
T. Mies 50 v
Sitten on sun kehossa jotain vikaa. Olen laittanut 2v 12kg painoa josta 10kg on lihasta.
Ei siinä kehossa ole mitään vikaa, jos lihakset eivät kasva. Tutkimusten mukaan ihmisistä jopa 30%:lla eivät lihakset kovallakaan treenillä sanottavasti kasva. Ylisuuret lihaksethan ovat muutenkin evoluution näkökulmasta täysi turhake. Ennen nykyistä yltäkylläistä hyvinvointiaikaa rahvaalla ei ollut edes niin paljoa ruokaa saatavilla, että lihakset olisivat voineet kehittyä.
Lisäksi ensimmäinen vastaaja oli aloittanut saliharrastuksen 30-vuotiaana ja tuossa iässähän keho alkaa jo luonnollisestikin rappeutumaan pikkuhiljaa. Totta kai jollain hyvillä geeneillä varustetulla 20-vuotiaalla lihakset voivat kasvaa vauhdilla, mutta yritä ymmärtää että me kaikki emme ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies 50 v
Niin. Käytkö tekemässä muutakin kun istumassa ja tuijottamassa fitness naisten perseitä? Hyvin on ainakin itelle lihasta tullut kun keskittyy treenaaman kovasti ja syö tarpeeksi.
Ihmisissä on muutakin, kuin ulkokuori.
Pinnalliset tyypit eivät viehätä minua tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
kynis kirjoitti:
Niin usein väitetään, että bodatut miehet ei kiinnosta naisia jne. Mutta käytännössä kaikissa mieskalentereissa mallit ovat hyvin lihaksikkaita.
Kun tästä palstasta on kysymys pitäisi jokaisessa viestissä ottaa huomioon ihan kaikki, niin sanon jo nyt, että tama on vain minun kokemukseni ja huomioni, eikä koske varmasti kaikkia naisia.
Oma markkina-arvo nousi huomattavasti lihaksikkuuden myötä.
Ja miehet väittää, että miehillä on paljon laajempi naismaku ja kaikenlaiset naiset kelpaa. Kuitenkin kaikissa naiskalentereissa naisilla on tiukat perseet, kiinteät tissit ja kaunis naama eikä todellakaan mitään ylipainoa. Ja nuoriahan ne on.
Murto-osa miehistä ostaa ylipäänsä naiskalentereita ja kaikki ovat jotain duunarireppanoita muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllähän omassakin kaveriporukassa urheilullisilla miehillä on kauniit ja sporttiset naiset. Nämä jotka ei sporttista miestä halua, eivät itsekään ole usein kovinkaan urheilullisia.
Näillä miehillä on varmaan myös pituus ja naama kunnossa. Urheilullisuus on kirsikka kakun päällä, jos muu paketti on kunnossa.
No weetee-naiset tykkää weetee-miehistä.
https://fi.depositphotos.com/272177472/stock-photo-young-man-with-slim-…
Tää on täydellinen. Jokaisella mies-kaverillani on tällainen tai vähän lihaksikkaampi kroppa, eivätkä ole himobodareita (se olisikin ällöttävää). Kuumin on kaverini joka tekee vain kehon painolla tai pienellä vastuksella treeniä, hän on vähärasvainen, ketterä, jäntevä, nopea. Treenaa 3-4 kertaa viikossa ja syö normaalisti. Siinä se.
Tää. Tribaali kaulaan ja pääkallo hauikseen. Anastukka vielä ja avot.