Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa voin ainakin minä yhtyä mielipiteeseesi. Koulutuksen merkitys ei ole olennainen, koska ennemminkin on kyse siitä, katseleeko maailmaa kriittisen ajattelun siivittämänä.
Mielestäni juuri kriittisyys ja kyseenalaistaminen ovat tekijöitä, jotka erottavat ajattelevan ihmisen sellaisesta, joka hyväksyy kaikki, ainakin itselleen jossain määrin "mieluiset" asiat sen kummemmin niitä pohtimatta.
Koulutuksen merkitys ei ole ratkaiseva, eikä välttämätön, mutta kyllä koulutus antaa sen kattavan tiedollisen lähtökohdan laatuvarmasti, jonka päälle kriittisyys rakentuu. Sen voi hankkia itsekin, mutta silloin helposti jää aukkoja ja väärinymmärryksiä. MAhdotonta se ei ole, mutta huomattavasti epävarmempaa. Että tässä mielessä arvostaisin koulutusta erittän paljon. Tietenkään mikään taekaan se ei ole.
Hahhaaa - kahdeksan alapeukkua tälle ja yksi tykkäys. Mistäköhän huomaa että palstalla ei kouluja ole juurikaan käyty. Tuossa ei edes mitenkään syyllistetä kouluttamattomuudesta, todetaan vain että koulutuksesta on todella paljon hyötyä, mutta sekin on liikaa elämäm koululaisille.
Jos koulutuksen taso ja musiikkimaku kulkee käsikädessä niin menkää yliopistoille keräämään 200 kohta valmistuvaa lääkäriä, ydinfyysikkoa ja juristia ja osoittakaa että heillä on keskenään identtinen musamaku?
Vierailija kirjoitti:
1754: Miksei äänimääriä sitten koskaan julkaista missään?
Tällaisen viestin kohdalla ihmettelen, mistä tietää keneltä kysytään? Pitääkö siis lähteä etsimään viesti numero 1754? Onko lainaaminen vaikeaa?
En tajua miksi ihmiset edes katsoo näitä ohjelmia jos ne aiheuttaa vain näin ikäviä tuntemuksia joita täältä saa lukea.
Vähän tuntuu olevan asenteellista tiettyjen artistien arvostelu eikä heidän kohdallaan arvostella varsinaista esitystä, vaan ihan jotain muuta.
Mietin minkälaista keskustelu olisi jos Erikan yliöverit itsensähinkkaamiset olisikin tehnyt Nelli tai Janna. Tai vastaavasti Veeti tai Metsäketo vielä mukana ollessaan olisi esittänyt muutaman hanskaan veto liikkeen.
Olisiko esitykset niissäkin tapauksissa ollut mahtavaa heittäytymistä?
mitä kirjoitti:
Vähän tuntuu olevan asenteellista tiettyjen artistien arvostelu eikä heidän kohdallaan arvostella varsinaista esitystä, vaan ihan jotain muuta.
Mietin minkälaista keskustelu olisi jos Erikan yliöverit itsensähinkkaamiset olisikin tehnyt Nelli tai Janna. Tai vastaavasti Veeti tai Metsäketo vielä mukana ollessaan olisi esittänyt muutaman hanskaan veto liikkeen.
Mun mielestä olisi varmaan, riippuen kokonaisuudesta. Olen kehunut Nelliä, Erikaa, Jannikaa, Eliasta, Mikaelia, Andrea ja monia muita, koska minulle tämä on hyvän mielen ohjelma ja kaikkien esityksistä olen nauttinut. Joten älä yleistä. Ne haukkujat on varmaan vain pari ihmistä, joilla on jokin pakkomielle lynkata inhokeitaan. Itse tykkään kaikista :) Paitsi Veitola on mulle heikoin lenkki, jos joku valittava :)
Jännä muuten, että Erika tuntuu olevan ykkösinhokki tuolla Facebookin Tähdet tähdet -sivulla. Aina kun uutisessa on Erikan kuva tulee haukut: "Miksi aina Erika?", "Taas Erikaa korostetaan!", "Niin just, miksi aina Erika??", "👎", jne.
Mistä tämä johtuu? :D
Mulle tulee Nellistä vähän mieleen Ariana Grande. Ei laulullisesti tai ulkonäöllisesti, vaan se taskurakettikoko ja pikkutyttömäinen sulokkuus yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten, että Erika tuntuu olevan ykkösinhokki tuolla Facebookin Tähdet tähdet -sivulla. Aina kun uutisessa on Erikan kuva tulee haukut: "Miksi aina Erika?", "Taas Erikaa korostetaan!", "Niin just, miksi aina Erika??", "👎", jne.
Olisiko siinä että on vähän liikaa esillä ulkomuusiikillisten asioden tähden. Lähes jokaisessa 'uutisessa' missä on Erikan nimi kerran, on Dannyn nimi kaksi kertaa.
Ihmiset eivät varmaan ole myöskään unohtaneet tangokilpailun kähmintä epäilyja, esim. Dannyn yhtiön onnittelut päivättynä päivää ennen tulosten julkaisua jne,,.
Ärsytyskynnys vaan ylittyy kun naama on koko ajan lehdessä.
Noihme kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siinä että on vähän liikaa esillä ulkomuusiikillisten asioden tähden. Lähes jokaisessa 'uutisessa' missä on Erikan nimi kerran, on Dannyn nimi kaksi kertaa.
Ihmiset eivät varmaan ole myöskään unohtaneet tangokilpailun kähmintä epäilyja, esim. Dannyn yhtiön onnittelut päivättynä päivää ennen tulosten julkaisua jne,,.
Ärsytyskynnys vaan ylittyy kun naama on koko ajan lehdessä.
Ok. Mä en muista että tuossa ohjelmassa olis Dannya mainittu muutoin kuin Veitolan palopuheessa. Ja Erikan räppi-insertissä.
Olin aivan äimän käkenä siitä kuinka muuntautumiskyvytön Janna Hurmerinta ohjelmassa oli :0 !! Täytyyhän artisteille olla kerrottu ohjelman sisällöstä hyvissä ajoin etukäteen. Tämän päivän artistille ei todellakaan riitä pelkkä laulutaito, vaan pitää olla luonteeltaan joustava ja artistina mediaseksikäs -ja tämä EI tarkoita valmiutta kuoria vaatekertaa päältään paitsi jos rooli lavalla sitä vaatii.
Sekä Jannika B että Erika Vikman ovat muuntautumisen mestareita ja ottavat upeasti riskin toisensa perään. Myös Erja Lyytinen ymmärtää "pelin hengen" ja viime sunnuntain "I aint no hollaback girl" (troiv. meni oikein!) toi esiin uuden, sporttisen ja raikkaan Erjan.
Nelli Matula on kilpailun kuopus, mutta jollei ilmiömäisen laulutaidon lisäksi löydy mieluiten jo tulevana sunnuntaina muuta kuin energinen, mutta jo muutamaankin kertaan nähty "Näpsä-Nelli" saattaa pudotusuhka olla todellinen.
Girlpoweri kirjoitti:
Olin aivan äimän käkenä siitä kuinka muuntautumiskyvytön Janna Hurmerinta ohjelmassa oli :0 !! Täytyyhän artisteille olla kerrottu ohjelman sisällöstä hyvissä ajoin etukäteen. Tämän päivän artistille ei todellakaan riitä pelkkä laulutaito, vaan pitää olla luonteeltaan joustava ja artistina mediaseksikäs -ja tämä EI tarkoita valmiutta kuoria vaatekertaa päältään paitsi jos rooli lavalla sitä vaatii.
Sekä Jannika B että Erika Vikman ovat muuntautumisen mestareita ja ottavat upeasti riskin toisensa perään. Myös Erja Lyytinen ymmärtää "pelin hengen" ja viime sunnuntain "I aint no hollaback girl" (troiv. meni oikein!) toi esiin uuden, sporttisen ja raikkaan Erjan.
Nelli Matula on kilpailun kuopus, mutta jollei ilmiömäisen laulutaidon lisäksi löydy mieluiten jo tulevana sunnuntaina muuta kuin energinen, mutta jo muutamaankin kertaan nähty "Näpsä-Nelli" saattaa pudotusuhka olla todellinen.
Et taida olla kuullut koskaan oikeita laulajia jos Nelli Matula on sinusta ilmiömäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Nellistä vähän mieleen Ariana Grande. Ei laulullisesti tai ulkonäöllisesti, vaan se taskurakettikoko ja pikkutyttömäinen sulokkuus yhdistää.
Taskurakettikoko? Eikös Nelli ole luokkaa 163 senttiä, Ariana Grande on 153-senttinen.
mitä kirjoitti:
Erika, kuten moni muu kilpailija on laitettu suoraan omitoimaan esittämiensä kappaleiden alkuperäisiä artisteja, ja Axl Roselle tyypillisiä olivat juuri tuollaiset liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
mitä kirjoitti:
Mun mielestä olisi varmaan, riippuen kokonaisuudesta. Olen kehunut Nelliä, Erikaa, Jannikaa, Eliasta, Mikaelia, Andrea ja monia muita, koska minulle tämä on hyvän mielen ohjelma ja kaikkien esityksistä olen nauttinut. Joten älä yleistä. Ne haukkujat on varmaan vain pari ihmistä, joilla on jokin pakkomielle lynkata inhokeitaan. Itse tykkään kaikista :) Paitsi Veitola on mulle heikoin lenkki, jos joku valittava :)
Eli sinä saat lynkata Mariaa ja muita inhokkejasi, mutta muut samalla tavalla toimivat mutta vain eri henkilöihin kohdistuva onkin pakkomielteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä kirjoitti:
Eli sinä saat lynkata Mariaa ja muita inhokkejasi, mutta muut samalla tavalla toimivat mutta vain eri henkilöihin kohdistuva onkin pakkomielteistä.
En ole Mariaa koskaan lynkannut tai haukkunut, ei kuulu tapoihini. Pyrin löytämään kaikista positiivista, myös Mariasta :) Sanoin vain, että jos joku on valittava ohjelman heikoimmaksi lenkiksi, valitsisin Marian. Tykkään mm. Marian rohkeista mielipiteistä ja persoonallisesta tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taskurakettikoko? Eikös Nelli ole luokkaa 163 senttiä, Ariana Grande on 153-senttinen.
Ok. Luulin Nellin olevan hieman lyhyempi. Enkä tiennyt Arianan olevan noinkin lyhyt. Toisaalta, olen lähes saman mittainen kuin Nelli (162 cm) ja olen aina pitänyt itseäni "kääpiönä" kun vertaan ympärilläni oleviin pidempiin ystäviin ja sukulaisiin. Nelli on pirtsakka, sähäkkä ja mun mielestä pienikokoinen. Jannakin on mielestäni aika lyhyt, mutta kehon rakenne jotenkin raskaampi (pitkähköt kasvot) kuin Nellillä. Kaunis toki Jannakin :)
Kaikella kunnioituksella: Janna ei ole kaunis, jollain tapaa persoonallinen kyllä. Erika on kaunis kokonaisuus- Ulkonäkö ei kuitenkaan tätä kisaa ratkaise. Emme käy nyt missikisaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella: Janna ei ole kaunis, jollain tapaa persoonallinen kyllä. Erika on kaunis kokonaisuus- Ulkonäkö ei kuitenkaan tätä kisaa ratkaise. Emme käy nyt missikisaa.
Aina vierastan tollasta tyyliä missä joku kommentoi makuasioita faktoina. Jos Janna ei susta ole kaunis se ei oo mitenkään oikeampi tai painavampi mielipide kuin jonkun toisen.
Ehkä teidän pitäisi vähän kriittisemmin arvioida omaa kykyänne kertoa teille täysin tuntemattomien ihmisten koulutustasosta? Te ette sitä voi tietää, yhtä vähän kuin me muut tiedämme teidän "titteleistänne". Musiikkimaun perusteella arvioiminen on lähinnä koomista.