Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
1181/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks siellä joku vetää Beastie Boys:sia. Siinä ollaan rapin ytimessä :)

Vierailija
1182/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks Mikael Saaren rap-biisi on näistä paras!! 

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole kaikille selvää että Mikael tulee naulaamaan tässäkin jaksossa ja jättää muut kauas taakseen. Ollut ylivoimainen tähänkin asti. 

Tämä on Mikael-haterin käänteispsykologiaa (ylihehkutuksella haetaan ärsytystä), älkää menkö lankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nelliä dissataan?

Veikkaan, että dissaajia on vain 1 kpl. Hän on joko trolli, joka ärsyttää meitä tahallaan tai sitten oikeasti Nelliä vihaava, hieman sekopäinen tyyppi. Nuori, kaunis, hyvin laulava nainen koettu ärsyttäväksi, koska itselle tulee riittämättömyyden tunne? Paha olo puretaan dissaamalla reisiä yms.

Tuota noin, olen Nelliä kauniimpi ja myös parempi laulamaan (siihen ei kyllä paljoa vaadita). Eikö saa kritisoida esiintyjää ilman että joku tulee sanomaan että koetko riittämättömyydentunnetta ja olet kateellinen. Mitä sekopäistä siinä on?

Ja minä olen juuri suomea oppinut Barack Obama. Anonyymina voi kuka tahansa väittää olevansa mitä tahansa.

Ei sinulla ihan kaikki ole kohdallaan, jos pitää Nellin ulkonäköä haukkua jatkuvasti. Mikset voi antaa Nellin olla?

En ole haukkunut Nellin ulkonäköä mutta kritisoinut esiintymisiä.

Eli on sinusta aivan mahdotonta, että joku voisi oikeasti olla Nelliä kauniimpi ja parempi laulaja? Tiedoksesi vaan että aika moni on.

Tarkoitettiin kylläkin sitä yhtä sinnikästä henkilöä, joka täällä on pakonomaisesti haukkunut Nellin "tukinpaksuisia selluliittireisiä" kuvakaappauslinkkeineen. Esitystä ja laulutaitoa saa tietenkin kritisoida, mutta ulkonäön pilkkaaminen on todella mautonta.

Vierailija
1184/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä veikkaatte illan onnistujaksi? :)

(Ja pliis, kokeilkaa kerrankin kyetä kehumaan jotain ilman, että siihen kylkeen pitää lisätä kritiikkiä jostain toisesta kilpailijasta..)

Vierailija
1185/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nelliä dissataan?

Veikkaan, että dissaajia on vain 1 kpl. Hän on joko trolli, joka ärsyttää meitä tahallaan tai sitten oikeasti Nelliä vihaava, hieman sekopäinen tyyppi. Nuori, kaunis, hyvin laulava nainen koettu ärsyttäväksi, koska itselle tulee riittämättömyyden tunne? Paha olo puretaan dissaamalla reisiä yms.

Tuota noin, olen Nelliä kauniimpi ja myös parempi laulamaan (siihen ei kyllä paljoa vaadita). Eikö saa kritisoida esiintyjää ilman että joku tulee sanomaan että koetko riittämättömyydentunnetta ja olet kateellinen. Mitä sekopäistä siinä on?

Ja minä olen juuri suomea oppinut Barack Obama. Anonyymina voi kuka tahansa väittää olevansa mitä tahansa.

Ei sinulla ihan kaikki ole kohdallaan, jos pitää Nellin ulkonäköä haukkua jatkuvasti. Mikset voi antaa Nellin olla?

Eli on sinusta aivan mahdotonta, että joku voisi oikeasti olla Nelliä kauniimpi ja parempi laulaja? Tiedoksesi vaan että aika moni on.

Tarkoitettiin kylläkin sitä yhtä sinnikästä henkilöä, joka täällä on pakonomaisesti haukkunut Nellin "tukinpaksuisia selluliittireisiä" kuvakaappauslinkkeineen. Esitystä ja laulutaitoa saa tietenkin kritisoida, mutta ulkonäön pilkkaaminen on todella mautonta.

Itse haukut Saaran ulkonäköä Saaraketjuissa

Vierailija
1186/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silti tajua millä tavalla Sabotage on räppiä tai hiphoppia, hirveän raskasta musiikkia melkeinpä heviä.

Vierailija
1187/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Ja pliis, kokeilkaa kerrankin kyetä kehumaan jotain ilman, että siihen kylkeen pitää lisätä kritiikkiä jostain toisesta kilpailijasta..)

Veikkaan Nelliä, koska biisi on idioottivarma ja helppo, rempseä ja lavastus ja asut sekä esittäminen eivät ole vaikeita. Siksi nimetään illan onnistujaksi vaikka muut joutuvat näkemään paljon enemmän vaivaa.

Vierailija
1188/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen voisi olla mielenkiintoinen kausi, jossa kuljettaisiin viikottain ajanjaksolta toiselle.

1. jaksossa keskiaika

2. 1700-1800-luvut

3. 50s

4. 60s

5. 70s

6. 80s

7. 90s

8. 00s

9. 10s

10. jokin tulevaisuutta henkivä genre, esim. futurism, ambient, proge, cyperpunk, tietokonemusa tms

Vierailija
1189/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole kaikille selvää että Mikael tulee naulaamaan tässäkin jaksossa ja jättää muut kauas taakseen. Ollut ylivoimainen tähänkin asti. 

Tämä on Mikael-haterin käänteispsykologiaa (ylihehkutuksella haetaan ärsytystä), älkää menkö lankaan.

Anteeksi mutta nyt meni hieman metsään :D Olen vilpittömästi sitä mieltä että Beastie Boys on näistä paras kappalevalinta koska olen bändiä kuunnellut pitkään. Yhtälailla fanitan myös Mikaelia. Erikoista että kommenttini nähtiin vihaamisena.

Vierailija
1190/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että te, jotka ette ole aiemmin Mikaelia seurannut, käytte katsomassa hänen aiempia vetojansa. Niissä mielestäni näkyy loistavasti hänen herkkyyttensä ja persoonaansa. Tulkitsee erittäin koskettavasti mm. Jarkko Martikaisen Myrskyn, Hectorin Yhtenä iltana ja Damien Ricen Amien. Mikaelin omia biisejä kannattaa myös kuunnella Youtubesta (esim. We Should Be Through SuomiLOVESSA), tunne todellakin välittyy. Toivottavasti tuota Mikaelia myös nähtäisiin enemmän tässä ohjelmassa, vaikka musta hän nytkin on ollut loistava siinä.

Teititellessä yhtä ihmistä käytetään muotoa "te, jotka ette ole seurannut" mutta monikossa "te, jotka ette ole seurannEET."

Joo huomasin jälkeen päin mokani, sattui ajatusvirhe. Mutta kyllä, tarkoitin monikkoa.

Vierailija
1191/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En silti tajua millä tavalla Sabotage on räppiä tai hiphoppia, hirveän raskasta musiikkia melkeinpä heviä.

Sabotagessa yhdistetään elementtejä räpistä ja rockista. Siinä on minusta jopa punk-henkistä anarkiaa.

"The song features traditional rock instrumentation (Ad-Rock on guitar, MCA on bass, and Mike D on drums), turntable scratches and heavily distorted bass guitar riffs."

Vierailija
1192/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen voisi olla mielenkiintoinen kausi, jossa kuljettaisiin viikottain ajanjaksolta toiselle.

1. jaksossa keskiaika

2. 1700-1800-luvut

3. 50s

4. 60s

5. 70s

6. 80s

7. 90s

8. 00s

9. 10s

10. jokin tulevaisuutta henkivä genre, esim. futurism, ambient, proge, cyperpunk, tietokonemusa tms

Vähän vaikeaa keskiajalta biisejä poimia kun niissä ei monissa ole sanoituksia

Vierailija
1193/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. jaksossa keskiaika

2. 1700-1800-luvut

3. 50s

4. 60s

5. 70s

6. 80s

7. 90s

8. 00s

9. 10s

Hahahahaa, oiskin mielenkiintosta kuultavaa kun kisaajien pitäis hoilottaa jotain barokkimusiikin viulunuotteja :'DDDDD 

Vierailija
1194/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta nyt meni hieman metsään :D Olen vilpittömästi sitä mieltä että Beastie Boys on näistä paras kappalevalinta koska olen bändiä kuunnellut pitkään. Yhtälailla fanitan myös Mikaelia. Erikoista että kommenttini nähtiin vihaamisena.

Ok, anteeksi erehdys. Itsekin fanitan Mikaelia, mutta särähti kyllä pahasti omaan korvaan tuo "Eiköhän se ole kaikille selvää että Mikael tulee naulaamaan tässäkin jaksossa ja jättää muut kauas taakseen. Ollut ylivoimainen tähänkin asti. " En tykkää tuosta hehkutuksesta, että muut jäisi kauas taakse (minusta taso on erittäin korkea) ja ylivoimaisuuspuheet kuulostaa arrogantilta. Noh, kukin valitkoon omat tapansa fanittaa. Kuten alapekuistakin ehkä huomasit, ihmiset ei yleensä tykkää sellaisista hehkutuksista, joissa painetaan muita kilpailijoita alas. Teet minusta pikemminkin Mikaelille hallaa tuollaisella asenteella :(

Vierailija
1195/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. jaksossa keskiaika

2. 1700-1800-luvut

3. 50s

4. 60s

5. 70s

6. 80s

7. 90s

8. 00s

9. 10s

Hahahahaa, oiskin mielenkiintosta kuultavaa kun kisaajien pitäis hoilottaa jotain barokkimusiikin viulunuotteja :'DDDDD 

No joo, oli ehkä vähän huono ehdotus :D Mietin keskiaikaista kirkkomusaa sekä englantilaista folkia kuten Greensleeves, Song of Roland, yms, mutta aika ankea jaksohan se kieltämättö olis.

Vierailija
1196/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nelliä dissataan?

Itse haukut Saaran ulkonäköä Saaraketjuissa

Hohhoijaa, en ole ikinä käynytkään missään Saara-ketjuissa eikö ole tapana haukkua täällä kenenkään ulkonäköä.

Vierailija
1197/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, anteeksi erehdys. Itsekin fanitan Mikaelia, mutta särähti kyllä pahasti omaan korvaan tuo "Eiköhän se ole kaikille selvää että Mikael tulee naulaamaan tässäkin jaksossa ja jättää muut kauas taakseen. Ollut ylivoimainen tähänkin asti. " En tykkää tuosta hehkutuksesta, että muut jäisi kauas taakse (minusta taso on erittäin korkea) ja ylivoimaisuuspuheet kuulostaa arrogantilta. Noh, kukin valitkoon omat tapansa fanittaa. Kuten alapekuistakin ehkä huomasit, ihmiset ei yleensä tykkää sellaisista hehkutuksista, joissa painetaan muita kilpailijoita alas. Teet minusta pikemminkin Mikaelille hallaa tuollaisella asenteella :(

En liity tähän keskusteluun, mutta pisti vaan silmään tuo käyttämäsi ilmaisu "Kuten alapeukuistakin ehkä huomasit"...

Peukkujen määrällä on yllättävän vähän tekemistä minkään kanssa, koska täällä usein tietty ryhmä tsemppaa porukalla toistensa kommentteja / alapeukuttaa "vääränlaisia kommentteja". 

Mulle on yks hailee paljonko mihin tahansa suuntaan sojottavia peukkuja jollain kommentilla on.

Vierailija
1198/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, ensi jaxossa on räppiä ja hiphoppia. En kestä sitä paskaa. Pakko varmaan skipata koko show saatana.

Vierailija
1199/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jaxo tulossa kirjoitti:

Vittu, ensi jaxossa on räppiä ja hiphoppia. En kestä sitä paskaa. Pakko varmaan skipata koko show saatana.

Skippaa skippaa!

Vierailija
1200/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että Eliasta kehutaan. Hän vetää varmaankin aika energisen shown (kuulen jo mielessäni: "pauhaava sydän, pauhaava sydän!"). Myös Erjalla on blues-kitaristina luontaista letkeyttä ja svengiä, josta on varmasti hyötyä Stefanin Holla Back Girlissä.

Ketju on lukittu.