Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
3521/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Eipä tartte enää katsoa.

Vierailija
3522/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa mulle että mikä musikaaliasiantuntija Saara Aalto on?

No just tää! Kun sehän nimenomaan ei halua olla mikään musikaalitähti, niin miks se nyt on tuolla "asiantuntijana"?

Siinä vaiheessa just ollaan aika suuri musikaalitähti, kun "joudutaan" mukaan niihin vaikka oma tahto olisi vähän kyseenalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun puolesta sai tippuakkin, käsikirjoitettu joka tapauksessa.

Vierailija
3524/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Saara sekoilee? HIHIHIHI HÄHÄ HIHIIIIHIIHII

Älähän nyt liioittele. Saara oli hyvä tuomari.

Vierailija
3525/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katottiiks me samaa ohjelmaa?

Leppilampi jeesas moneen kertaan kun Saara sekoili..

Vierailija
3526/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko se juomari, esiintyminen ainakin oli sitä tasoa.

Vierailija
3527/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Veitola ymmärtää vetäytyä tyylikkäästi tuosta ohjelmasta. Hänellä ei ole enää mitään uutta ja kiinnostavaa sanottavaa. Aika on ajanut hänen ohitseen. Merimaa on vanhempi, mutta hänellä on niin vankka kokemus musabisneksestä, että hänellä on kanttia sanoakin jotain asiallista joka kerta.

Vierailija
3528/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestys kertoo kuka voittaa. Se on Elias. Se on aina järjestetty näin. Käänteinen esiintymisjärjestys, nainen keskellä ja tulee toiseksi. Biisit jaettu myös niin, että se kolmanneksi asetettu mies ei voi voittaa. Eikä nokikolaribiisillä voi voittaa Saturday Night Feveriä, ellei Elias sössi vireitä niin törkeästi, etteivät tuomarit voi enää valehdella että ei haittaa.

No, mitä mä sanoin, käsikirjoituksen mukaan etenee. Käänteinen esiintymisjärjestys, eli eka mies putoaa. Finaalissa kaksi major levy-yhtiön artistia, Warnerilta mies ja joko Universalilta ai Sonylta nainen. Näin se on aina ollut ja näin on jälleen. Elias voittaa. Biisivalinnat, tuomarikommentit. Tämä on nähty ja kuultu ennenkin.

Edelleenkään. Se, että kerran tai kaksi osut oikeaan, ei tee asiasta faktaa.

Vierailija
3529/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen yllättynyt tästä Jannikasta. Hän on paljon parempi laulaja millaisena olen häntä pitänyt. Ja muutenkin tuntuu sympaattiselta ...

Tai no oikeastaan en ole häntä aikaisemmin kauheasti edes kuullut.

Ensimmäisen kerran kunnolla kuulin laulavan Vain elämää ohjelmassa kun veti miehensä kanssa Evakon laulun. Silloin tajusin että " hei tää osaa laulaa. "

Vierailija
3530/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aaltokin oli ihan ok tällä kertaa. Tosin siitä esityksestä en kauheasti pitänyt.

Vierailija
3531/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestys kertoo kuka voittaa. Se on Elias. Se on aina järjestetty näin. Käänteinen esiintymisjärjestys, nainen keskellä ja tulee toiseksi. Biisit jaettu myös niin, että se kolmanneksi asetettu mies ei voi voittaa. Eikä nokikolaribiisillä voi voittaa Saturday Night Feveriä, ellei Elias sössi vireitä niin törkeästi, etteivät tuomarit voi enää valehdella että ei haittaa.

No, mitä mä sanoin, käsikirjoituksen mukaan etenee. Käänteinen esiintymisjärjestys, eli eka mies putoaa. Finaalissa kaksi major levy-yhtiön artistia, Warnerilta mies ja joko Universalilta ai Sonylta nainen. Näin se on aina ollut ja näin on jälleen. Elias voittaa. Biisivalinnat, tuomarikommentit. Tämä on nähty ja kuultu ennenkin.

Edelleenkään. Se, että kerran tai kaksi osut oikeaan, ei tee asiasta faktaa.

Ei ole kyse minusta, vaan siitä että tämä kuvio toistunut jo neljä kertaa. Toivottavasti finaalissa tulee muutos, että nainen eli joku muu kuin Warner voittaa. Muutoin on kyllä laiskaa käsikirjoittamista.

Vierailija
3532/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Andre! :'( Väärä tippui. Andren olisi pitänyt voittaa, nuo kaksi muuta ovat niin persoonattomia ja mitäänsanomattomia. Mutta olen ylpeä että Andre pääsi noinkin pitkälle.

Vierailija
3533/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsikö Marian hölösuusta nyt jotain mitä ei olisi saanut kertoa? Leppilampi vaan näytti vähän siltä kun alettiin TTK:sta puhua. Vai häh?

Suomessa tehdään liikaa viihdeohjelmia, joissa pyörii samat naamat. Kohta ei voi kattoo enää mitään.

Hyvinhän tuo Leppilampi pestinsä hoitaa. Mieluummin sitä katsoo osaavaa juontajaa, kuin sellaisia tönkkö takeltelijoita. Juontajahan on näissäkin ohjelmissa ihan toissijainen asia. 

Elias on tässä, ja siinä "me lauletaan rennosti kesäillan ratoksi" -ohjelmassa, jossa muuten on lähes kaikki Vain elämää -tyypit, ja kohta ehkä myös tanssimassa tähteiden kanssa. Liikaa mulle.

Eipä ole ex-muijaa Jenni Vartiaista vaikka melkein kaikki muut ovatkin...riidoissa?

Vierailija
3534/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viimeiset kymmenen sivua (ainakin) on ollut vaan kielteistä kommenttia Andresta, vaikka ensin oli rohkaisevia ja kannustavia viestejä hänelle? 😳 Mä ainakin tykkäsin Andresta ihan loppuun saakka. Voi Andre!!! Mun Tähdet tähdet - voittaja!!!🤩🤩

Vierailija
3535/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viimeiset kymmenen sivua (ainakin) on ollut vaan kielteistä kommenttia Andresta, vaikka ensin oli rohkaisevia ja kannustavia viestejä hänelle? 😳 Mä ainakin tykkäsin Andresta ihan loppuun saakka. Voi Andre!!! Mun Tähdet tähdet - voittaja!!!🤩🤩

Musikaali ei oo kyl Andre-paran laji.

Vierailija
3536/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Andre❤️mä niin pidän sen äänestä ja tuntuu olevan tosi symppis❤️

Vierailija
3537/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musikaali ei oo kyl Andre-paran laji.

No ei ollu kyllä muidenkaan... 😒

Vierailija
3538/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Andre❤️mä niin pidän sen äänestä ja tuntuu olevan tosi symppis❤️

Mä pidän myös Andresta! Toivottavasti nähdään hänet vielä jossain jossain merkeissä!!! 🤗

Vierailija
3539/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannikan kandeis kyllä mennä tetteriin esiintymään musikaaleihin.

Vierailija
3540/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andre TvoF- ohjelmaan tuomariksi!!!!!!! Tarja Turusen seuraajaksi!!! 🙌🙌🙌🙌🙌

Ketju on lukittu.