Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Erja on tosi taitava laulaja, hemmetin hyvä tummasävyinen ääni.
Nelli on hyvä poseeraamaan ja laulukin sujuu ainakin tässä.
Vogue on yllättävän haastava kappale, Erika selviytyi ihan ok, vaikka näytti tytöltä joka on pukeutunu äidin releisiin.
Tomi on parodia jostain, en vain tiedä mistä. Äänen puolesta kuitenkin jatkoon.
Jannalla on väkinäistä piipitystä, tuntui myös laskevan jalkojensa paikkaa.
Veeti ei pysyny vireessä, varsinkin alku oli ihan kamala.
Andre on elähtäny pahasti, miksi esiintyy kotiverkkareissa?
Vierailija kirjoitti:
Musta Nelli oli ehdottomasti paras, hyvä ääni ja vaivatonta esiintymistä. Jopa parempi kuin alkuperäinen
"Jopa parempi kuin alkuperäinen"
Oliks tää joku vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis HUHHUHH!!!! Mitä te valitatte Veeti Kalliosta! Mun mielestä todella kuuma ja seksikäs pakkaus!!! Siis huh, muhun iskee just tuon tyylinen mies, mikä Veeti oli eilisessä jaksossa!!
Mielelläni vaihtaisin "elämän alkulimoja" hänen kanssaan!!! 🤗
Sarjamurhaajan näköinen! Ja pitääkö kaikki kopioida ameriikan ihmemaasta? KUUMA?!!!!
Sananakin niin typerä, jos sillä kuvataan jotain ihmistä.
Kuuma kuuma. Mulle tuli kuuma hänen esitystään katsoessa. Pitkä lihaksikas mies ja ihana ääni! 😊
Mikä ihmeen Tähdet, Tähdet. Puolet noista on lähes tuntemattomia tyyppejä ja yksikään ei ole mikään todellinen tähti. Surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis HUHHUHH!!!! Mitä te valitatte Veeti Kalliosta! Mun mielestä todella kuuma ja seksikäs pakkaus!!! Siis huh, muhun iskee just tuon tyylinen mies, mikä Veeti oli eilisessä jaksossa!!
Olen samaa mieltä. Jokin Veetissä vetoaa! (Jostain syystä kuulen kommenttini lausuttavan Jorma Uotisen äänellä. Se johtunee Veetin TTK-menneisyydestä.) Veeti on harvoja suomalaisia artisteja, joissa on karismaa ja vetovoimaa. Lippispäiset/kauniit pikkupojat eivät vetoa minuun yhtään.
Tässä sinulle viestiisi sopiva hauska kuva tanssin tiimellyksestä:
https://crop.kaleva.fi/1rRC5Kl2JP9OODSOYE22FXPscHg=/smart/http%3A//kuva…
Veeti on MIES isolla M: llä. Monet miehet on ihan pikkupoikia, esim Mikael ja Tomi Metsäketo. Ihan ruippanoita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Tähdet, Tähdet. Puolet noista on lähes tuntemattomia tyyppejä ja yksikään ei ole mikään todellinen tähti. Surkeaa.
Pitäähän viihdekoneistolla olla alustoja, joilla se pakkoluo tähtiä. Kyllä tästäkin taas jonkun suosio kasvaa.
Mikaelissa on karismaa, persoonallinen sävy äänessä.
Elias ei laula falskisti, toisin kuin Antti.
Jannika B:n esitys ei toiminu, kamala sovitus ja vireongelmia.
JannikaB olis ollu parempi jos olis liikkunut tanssin mukana rauhallisemmin ja sulavammin eikä tollein töksähtelevästi ja nopeesti kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
noh, kostuikos mammojen rö*psät veetistä?
Kyllä ainakin tämän mamman! 😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä Erja Lyytistä tähdeksi sanoisin. Illan ehdottomasti paras oli myös, todella sähäkkä, rento ja nautinnollinen esitys. Loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä Erja Lyytistä tähdeksi sanoisin. Illan ehdottomasti paras oli myös, todella sähäkkä, rento ja nautinnollinen esitys. Loistava.
Höh. Jos haluaisin antaa 100 ääntä Erjalle, se maksaa 70 euroa. Kenelle raha menee? Edes hyväntekeväisyyteen?
Erja oli paras!
Onpa tässä taas tähtikavalkadi, kirkkaimpina tähtinään...
- Janna, kolmevitonen ikäpissis joka on varhaiseen keski-ikään saakka pyrkinyt rakentamaan laulajanuraa nimekkäiden vanhempien siivellä.
- Jannika B, mammalomalta työelämään palaileva laulajatähti, josta kukaan ei olisi kuullut ilman suhdetta nimekkäämpään muusikkoon.
- Elias Kaskinen. Kts. edellinen kohta, miinus se mammaloma.
- Veeti Kallio, viidentoista vuoden takainen kotiäitien märkä päiväuni. Herättää katsojassa lähinnä kysymyksen "vieläkö tääkin laulaa".
- Nelli Matula - ai siis kuka? Söpö tyttö, sopisi johonkin ilmaisutaidon lukion tokaluokkaisten musikaaliin.
- Andre, joka oli joskus joku ja nyt se pakollinen rantaruotsalaisvahvistus.
Erja Lyytinen ja Mikael Saari pesevät lahjakkuudellaan muun porukan. Toivottavasti he saavat tästä ohjelmasta sen, mitä ikinä ovatkaan sieltä lähteneet hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Veeti näyttää Herzogin On Death Row -dokkarien sarjamurhaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Miks nää tuomarit kehuu kaikkia, vaikka ovat huonoja? Katonko mä eri ohjelmaa??
Samaa mietin täällä. Tuomarit seuraa jotain toista ohjelmaa.
Tätä ohjelmaa halusin katsoa, koska tässä ei oo Roope Salminen. Mutta mitä vittua; jätkä laittoi twiittiä solkenaan. Jos ei oteta johonkin ohjelmaan, niin tunkee kyllä mukaan keinolla millä hyvänsä. Veitola oli ja on niin oikeassa: Roope ei osaa laulaa, ei tanssia eikä esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks nää tuomarit kehuu kaikkia, vaikka ovat huonoja? Katonko mä eri ohjelmaa??
Samaa mietin täällä. Tuomarit seuraa jotain toista ohjelmaa.
Kuin myös. Kyllä kritiikkiä pitää antaa, siksi ovat mukana. Just Jannan kohdalla ihmettelin, kun oli niin vaisu ja ponneton laulu ja jäykkää liikkuminen. Jos toi on hyvä, niin mitä on Jannan huono?
Hannalla oli hieno kasvomaalaus ja maski -onko se irrotettava?
Myös hienot tekohiukset,tekoripset,tekokynnet ja microblading-kulmat. Mutta laulu ja tanssi?
Vierailija kirjoitti:
Hannalla oli hieno kasvomaalaus ja maski -onko se irrotettava?
Myös hienot tekohiukset,tekoripset,tekokynnet ja microblading-kulmat. Mutta laulu ja tanssi?
Siis Jannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blueskitaristi/lauluntekijä? No ehkä hän on omassa genressään jonkin sortin tähti. Aika tuntematon nimi suurelle yleisölle. Edelliset kaudet olen katsonut, mutta tämä ei todellakaan jaksa kiinnostaa.
Lisäyksenä vielä, että toivottavasti nuo jutut leviää laajaan tietoisuuteen ja ukko lentää ohjelmasta pihalle heti ensimmäisenä.