Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Voi elämä mikä "tuomaristo". Kaksi Suomen ärsyttävintä ja itseään täynnä olevaa tyyppiä lätisemässä loputonta p*skaa. Enkä tarkoita sympaattista Merimaata.
Tuli paha mieli tuomareiden kommenteista Andrelle. Varsinkin Maria puheillaan tuntui pyrkivän vaikuttamaan että Andre putoaisi. Miksi aina on pakko saada myös nainen finaaliin, vaikka semifinaalin miehet olisi selkeästi parempia? Eikö tämä ole laulu/esiintymiskilpailu eikä tasa-arvonjulistuskampanja? Pitäisi edetä taidoilla eikä sukupuolella??!!
Voisko joku kertoa mulle että mikä musikaaliasiantuntija Saara Aalto on?
antaa jannikan tippua vaan, on niin huono laulaja
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä mikä "tuomaristo". Kaksi Suomen ärsyttävintä ja itseään täynnä olevaa tyyppiä lätisemässä loputonta p*skaa. Enkä tarkoita sympaattista Merimaata.
Ja siellä meillä Suomen häiriintynein ja pahansuopaisin nettitrollaaja.
Vierailija kirjoitti:
jannika jos voittaa niin tekee lisää onnenpäivä kappaleita jotka ovat hirveitä ja pilaavat aamun kun ajaa töihin ja radion laittaa soimaan. jannikan onnenpäivä on muiden surunpäivä
Pisteet Eliakselle yrittämisestä mutta ei ihan tarpeeksi korkealle pääse:D
Eipä riitä Eliaksen ääni tähän biisiin! Karmealta kuullostaa yäks.
Nyt ei ihan lähe Elias... ääni aivan kammottava.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mulle että mikä musikaaliasiantuntija Saara Aalto on?
No just tää! Kun sehän nimenomaan ei halua olla mikään musikaalitähti, niin miks se nyt on tuolla "asiantuntijana"?
mikä vitun laulajaekspertti on maria veitola?
Elias on vielä huonompi Kun ällö-jannica
Voi itku toi on taas tota kaameaa kouluteatteria. Myötähäpeä.
Eliaksen lavaliikehdintä yhdistettynä epävireiseen falsettiyrityksiin... kamalanmyötähäpeä
Sorry! Mut näiden esitysten jälkeen mä kyllä tiputtaisin Andren.
Elias oli aivan kamalan huono tänään. Ekan kierroksen paras oli selkeästi Andre, ja kakkosta ei ollutkaan. Jannika ja Elias olivat kumpikin kolmansia.
Elias osaa laittaa itsensä likoon:)
No huh huh, tuo Elias on ihana!
Ei tota saaraa, mä en jaksais kuunnella. Ensimmäinen lause: "mun lempibiisi, mä oon laulanu tätä tosi paljon!" Heti vetää homman itseensä. Ja sit pätee jollain i- ja e-vokaaleilla. Pitkässä jaarituksessa asiaa ehkä yks lause.