Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
Eliasta ja Erjaa taas arpaonni suosinut, heillä hienoimmat biisit :)
Kyllä ja ei, saa nähdä. Molitva on kaunis rakkauslaulu, mutta muistelen siihen viisuesitykseen ja artistiin liittyneen myös mahtipontisuutta. Siinä on riski, että se mahtipontisuutta saa liIkaa valtaa.
Erja, joka sinänsä on aivan huippuartisti kyllä, vei minun mielestäni jo leffabiisinsä liian mahtipontiseksi, joten tämän kanssa riski on myös. Vaikka toisaalta ehkä tällaisten ohjelmien katsojat ja äänestäjät just tykkää sellaisesta. Kovaa kohkaamista ja intensiivistä mylvintää monissa telkkarin laulukilpailuissa ainakin harrastetaan.
Nelli Matula on seksijumalatar!
T: Setämies
No eihän tää nyt niiiiin pahalta kuulosta. Hyvät tanssijat taustalla. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
No ei ja kyllä ihana Andrei tään klaaraa kotiinpäin. Mielenkiintoista nähdä ja kuulla minkäainen versio sieltä tulee;)
Vierailija kirjoitti:
juuh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyyymh kirjoitti:
Riski biisit ovat mielestäni Eliaksella ja Erikalla.
Euohoria on niin naisen biisi kun olla voi.
Pystyykö Erika laulamaan Eläköön elämän vai meneekö huutamiseksi niinkuin Egotrippin biisissä.
Sehän on näissä laulukilpailuissa mielestäni vain etu, että mies laulaa naisen tunnetuksi tekemän kappaleen. Siinä on silloin mielenkiintoinen twist. Eliaksella on takuulla rekvisiittana tummanpuhuvat, hulmuavat kaavut ja lakanat tuulikoneineen, tanssikoreografia suoraan Euphoriasta ja yleisö haukkoo henkeään. Ennustan näin. Hyvä tuuri käynyt biisivalinnan kanssa. Kappaletta ei ole ennen esitetty coverina Suomessa (drag-showta lukuun ottamatta), joten myös tietynlainen tuoreus tulee olemaan Eliaksen kappaleen etuna.
Minusta Erika ei huutanut Egotrippiä vaan lauloi ihan hyvin. Nyt hänelle on valittu vähän tätimäinen, ns. "aikuisen naisen" euroviisu. Heittäytymiskykyiselle ja räväkälle Erikalle olisi mielestäni sopinut jokin rohkeampi ja överimpi euroviisukappale.
Makuasioita samoin kun se millä perusteella kukakin arvio esiintyjiä. Itselläni ykköskriteeri "Tähdelle" on se että pystyy tekemään edes osan omasta muusikkistaan sillä näitä "vain tulkitsijoita" on Suomi täynnä. Silloin kun itse tekee musiikkia pystyy myös muiden tekemisiä tulkitsemaan ja tuomaan niihin jotain omaa mikä näkyy ja kuuluu pelkän matkimisen sijaan. Mutta, makuasia.
Erika on sekä loistava imitoija, tulkitsija että oman juttunsa tekijä.
Minulla ei ole mitään Erikaa vastaan mutta tähän oli pakko tarttua. Mikä on mainitsemasi Erikan oma juttu?
Kysy siksi että koko tähän astinen ura on ollut aika sotkua eikä siitä tahdo löytyä oikein mitään johdonmukaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ei kait sitten. Noi esiintymis"asut" vaan on niin surkeet että toi biisikin tuntuu surkealta:(
Kallista toi äänestäminen:( Jos olisin rikas äänestäisin Andre Linmania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Andre on kuuma!
Jep oikea namupala! Ja mikä ääni. Tässä uudempaa tuotantoa häneltä:
SAIRAAN I-HA-NA MIES!!!!😍
No niin. Tässä ketjussa näkyy aivan selvästi, miksi miehet menestyvät tässä ohjelmassa ja miksi naiset karsiutuvat.
Osaa Andre toki laulaa, mutta niin osaavat kaikki naiskisaajatkin vähintään yhtä hyvin. Ja tekevät omaa juttuaan aivan yhtä paljon. Andren hevibändihän oli Andren isän sekä Asko kallosen tuote, hevigenren poikabändi siis. Tästä bändistä ja managerina toimivan isän kunnianhismosta kertovasta, surullisia piirteitä omaavasta tarinasta on tv-dokumenttikin.
Vierailija kirjoitti:
Osaa Andre toki laulaa, mutta niin osaavat kaikki naiskisaajatkin vähintään yhtä hyvin. Ja tekevät omaa juttuaan aivan yhtä paljon. Andren hevibändihän oli Andren isän sekä Asko kallosen tuote, hevigenren poikabändi siis. Tästä bändistä ja managerina toimivan isän kunnianhismosta kertovasta, surullisia piirteitä omaavasta tarinasta on tv-dokumenttikin.
Isä vanhana muusikkona oli mukana alusta asti, mutta Kallonen tuli mukaan myöhemmin kun bändi alkoi menestyä.
hyyymh kirjoitti:
Pystyykö Erika laulamaan Eläköön elämän vai meneekö huutamiseksi niinkuin Egotrippin biisissä.
Onko kenellekkään auennut Erikan 70-luvun hippi vaatteiden käyttö Egotripin 2003 tekemässä biisissä, minä en tajunnut yhteyttä!
On auennu, joskin niin Maria kuin Tiina Lymikin kyllä ihan erikseen selittivät "jujun"... Erikan versio biisistä näytti (lavaliikehdintä) ja kuulosti (biisin sovitus & laulutyyli) 60-70-luvun suomalaiselta rokilta tyyliin Muska Babitzin.
Oon huolissani Erikan jatkosta tän tusinatuote "Eläköön elämä" takia... Voiko tästä tusinatuotteesta saada kukaan millään aikaan mielenkiintoista tulkintaa....??
Vierailija kirjoitti:
hyyymh kirjoitti:
Onko kenellekkään auennut Erikan 70-luvun hippi vaatteiden käyttö Egotripin 2003 tekemässä biisissä, minä en tajunnut yhteyttä!
i
On auennu, joskin niin Maria kuin Tiina Lymikin kyllä ihan erikseen selittivät "jujun"... Erikan versio biisistä näytti (lavaliikehdintä) ja kuulosti (biisin sovitus & laulutyyli) 60-70-luvun suomalaiselta rokilta tyyliin Muska Babitzin.
Oon huolissani Erikan jatkosta tän tusinatuote "Eläköön elämä" takia... Voiko tästä tusinatuotteesta saada kukaan millään aikaan mielenkiintoista tulkintaa....??
Tuli tähän vähän toistoa, koska puh:n näyttö...
Vierailija kirjoitti:
hyyymh kirjoitti:
Erika kyllä osaa!
Jannikasta voisi tulla ihan hyvä laulaja, jos hän tekisi töitä tuon lausumisen kanssa. Nyt se häiritsee aivan liikaa, ja vie häneltä mahdollisuuden huipputulkintoihin.
Kauneudesta viis, mutta Erika on tämän joukkion taitavin. Elias hyvä kakkonen.