G: Ihanin hajuvesi?
Kommentit (20)
E. Ardenin 5th Avenue
C. Kleinin Eternity ja
Guerlainin Amarige
...eli aikas makeita on mun suosikin
Kenzon tuoksuista pidän raskaampina tuoksuina, suosikkiklassikko on Oscar de la Rentan Signature. Onko kukaan muuten päässyt haistelemaan sitä Bamboo-versiota, kiinnostaisi.
Tietäiskö kukaan mitään kevýesti tuoksuvaa hajuvettä, jota voisin edes juhlissa käyttää ilman että mieheltä menee taju?
se mikä on pakattu naisen muotoiseen lasipulloon (woman?)
Vierailija:
Tietäiskö kukaan mitään kevýesti tuoksuvaa hajuvettä, jota voisin edes juhlissa käyttää ilman että mieheltä menee taju?
Sitä kaupataan Kampin keskuksessa 4. kerroksessa. On kevyt kiva tuoksu.
Tässä kuussa muuten stockan kanta-asiakas tarjouksena... Mun mies oli käyny ihan oma-aloitteiseti mulle ostaa kun oli huomannu olevan lopussa :)
Vierailija:
Tässä kuussa muuten stockan kanta-asiakas tarjouksena... Mun mies oli käyny ihan oma-aloitteiseti mulle ostaa kun oli huomannu olevan lopussa :)
hänen mielestään se haisee aivan wc-raikasteelta (!!!), ei ole mieli tehnyt sitä käyttää.
Vaikka hyvä tuoksu se on.
MissSilver:
hänen mielestään se haisee aivan wc-raikasteelta (!!!), ei ole mieli tehnyt sitä käyttää.Vaikka hyvä tuoksu se on.
Mulla on neljä suosikkia:
- Yves Saint Laurent: In love again
- Christian Dior: Dior Addict
- Laura Biagiotti: Roma
- Hugo Boss: Intense
Stokkallakin väittivät pokkana ettei sellaista ole olemassakaan. Ei kuulemma ainakaan kukaan tuo maahan. Muistaakseni Espanjassakin haeskelin turhaan.
Tosi ihana kevyt ja raikas tuoksu
Eikö ne Almay:t ole jotain sellasia hypoallergic-juttuja? Muistelisin, että olen just Jenkeissä nähnyt ainakin sellasia meikkejä :).
tuo jonkun mainitsema clean on muuten tosi kiva tuoksu, ihan kuin olisi just tullut suihkusta. Hyvä arkituoksu.
Lancomen Hypnose
Giorgio Armanin Sensi
Jean Paul Gaultierin Classique
CK:n One
Lancome: Oui
Gucci: Envy me
Clinique: Happy
Nyt Kenzon flower