Ihanaa tulla yövuoron jälkeen asemaravintolaan aamuteelle ja katsoa kiireessä vilistäviä ihmlsiä ja lukea uutisia.. Rakastan olotilaa
Yövuoron jälkeen. Maailma kipittää velvollisuuksissaan, mutta sinä olet vapaa. Edessä oleva päivä on uusi ja puhdas.
Kommentit (7)
Minusta on ihana ajaa ruuhkan vastavirtaan yövuorosta,pestä naama ja laittaa pää tyynyyn ja peitto korville..
On muuten jännä tunne. Pääsen kotiin, kellahdan sänkyyn ja tunnen olevani ainoa vapaa ihminen maailmassa. :D Tuntuu että kaikki muut ihmiset kiirehtivät ja touhuavat paitsi minä. Minä vain lepään.
Tuo on yövuoroissa ihan parasta. Toki tykkään myös siitä yön pimeyden keskellä tuntuvasts rauhallisesta vastuuntunnosta - minä hoidan kun muut nukkuvat. Mutta tuo vapauden tunne heti aamusta ja varsinkin kun vapaa keskellä viikkoa, aah!
Ai Helsingin uusittuun asemaravintolaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihanaa tulla yövuorosta kotiin, tehdä aamupalaa ja lösähtää sohvalle telkkarin eteen. Ei tarvitse lähteä mihinkään, ihana rauha omassa kodissa.
Eikö teidän tarvitse nukkua?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihanaa tulla yövuorosta kotiin, tehdä aamupalaa ja lösähtää sohvalle telkkarin eteen. Ei tarvitse lähteä mihinkään, ihana rauha omassa kodissa.
Eikö teidän tarvitse nukkua?!
12 vuotta aikoinaan keskeytymätöntä kolmivuorotyötä tehneenä tuli tuo sama mieleen. Kun minä pääsin aamulla töistä, menin kotiin nukkumaan. Kello herätti puoli kolmelta iltapäivällä.