Miten oikeutatte lihansyöntinne? Ihminen on eläin siinä missä muutkin, eikä muiden eläinten yläpuolella!
Niin, miten oikeutatte jos ette hyväksy kannibalismia?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten oikeutatte jos ette hyväksy kannibalismia?
En minä mitää oikeutuksia mieti. Minä olen aina syönyt lihaa ja tulen syömään.
Koita hyväksyä se nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei oo eläin, ja eläimet on annettu ihmisille hyödynnettäväksi. Lemmikkinä, ravinnon saantina, vaatteisiin yms..Mikään ei tosin oikeuta eläimen pahoinpitelyä/kiduttamista.
Olin ennen vegaani kaikista syistä mistä voi tyyliin olla. En vieläkään syö lihaa, koska sen mausta en tykkää vieläkään mutten en enää näe sen syömistä vääränä millään tavalla toisin kuin ennen. Se on valetta että jos kaikki ois vegaaneja niin kaikki ihmiset maapallolla saatas ruokittua, ne saataisiin jo nyttenkin mutta se ei oo tarkotus maailmalla on toiset tarkotukset. Ruokaa sen sijaan menee roskiin aivan tajuttomia määriä...Mitä se nyt haittaa, jos vähän kiduttelee, kun syödäkin voi?
Hirven ampuminen ja syöminen on mielestäni vähemmän kuluttavaa kuin pitää kissoja ja koiria kaupungeissa. Päästää ne kolme kertaa ulos kävelemään, jos sitäkään.
Ei kuluttavaa vaan kiduttavaa
Kerropa millainen on hirven kuolema luonnossa.
Maapallo pyöri paremmin ilman ihmisiä. Me vaan saastutetaan ja pilataan tää kaunis pallo.. No joku kaunis päivä tää pallo on asuinkelvoton ja ehkä joskus taas korjaantuu ja alkaa alusta. Ilman ihmisiä tai ihmiset taas kehittyy uudestaan. Liian harva ihminen ajattelee maapalloa ja sen kauneutta. Ja myöskin "haurautta". Lainausmerkit siksi että eihän tää mikään hauras pallo ole ollut, mutta ei vaan kestä tätä kammottavaa ylikuormitusta.
Niin ja siis ei tämä mun teksti ollut nyt ihan suoraan aiheeseen liittyvä, vaikka liittyy kyllä siihenkin. Halusin vaan avautua.
Ei kuluttavaa vaan kiduttavaa