Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?
Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.
Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).
Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.
Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjältä, Ukrainasta tai Valko-Venäjältä voisi löytyä naisia, jotka eivät vaadi mahdottomia. Tuolla naisia on aika paljon enemmän kuin miehiä, miespula on tosiasia.
Niin on ja tätä olen useammankin kerran palstamiehille suositellut. Jos asuu Etelä-Suomessa ja pääsee LuxExpressillä Pietariin, niin ei maksa paljon käydä siellä treffeillä siihen saakka, että parisuhde muuttuu vakavaksi. Muualla Itä-Suomessa on yhtä halpoja tapoja matkustaa, samoin ymmärtääkseni Lapissa.
Venäläiset naiset ovat yleisesti ottaen kauniita, slaavilaiset piirteet ovat kauniimpia kuin meidän savolais-kainuulaiset pottunokkamme. Naiset tykkäävät myös perinteisistä rooleista. Moni palstamies saisi Venäjältä itselleen hyvän naisen ja ihan vilpittömästi kannustan heitä sieltä hakemaan. Itselläni on useita venäläisiä ystävänaisia, mutta juuri em. kulttuurieron takia (roolit parisuhteessa) itse en koe heitä kovinkaan läheisiksi. Mutta monelle suomalaismiehelle sieltä löytyisi puoliso.
t. Feministi
Tarkoitat sovinisti? Olit rustannut palopuheesi alle vahingossa "feministi".
Venäläiset naiset inhoavat kotitöitä, eikä heillä ole geeniä, joka altistaisi miehen palvelemiseen.
Tällaista geeniä ei - vastoin yleistä harhaluuloa - ole myöskään aasialaisilla naisilla.
Tunnen henkilökohtaisesti venäläisiä ja thai- & filippiiniläisiä naisia. Heillä on ihan tavalliset nenät, joillain on inhoamasi pottunenä. Ns. perinteisiä sukupuolirooleja (miehen palveleminen, naisen köyhyys ja alistaminen) eivät hekään voi sietää.Oma käsitykseni venäläisistä naisista perustuu nimenomaan tuntemiini naisiin, joista suurin osa asuu Venäjällä ja on venäläisen miehen kanssa naimisissa. Saan harmaita hiuksia, kun he alkavat minullekin "opettaa", kuinka pitää mies tyytyväisenä ja kuinka kodin hoitaminen on naisen kunniatehtävä jne.
(Tiedän, että Venäjä on iso maa, joten täsmennän, että nyt puhun lähinnä Pietarissa asuvista naisista, toisen heillä monella on juuria muualla venäjällä)
Niin, tässäpä se ero juuri onkin: venäläiset naiset haluaa pitää miehensä tyytyväisenä, suomalaiselle naiselle se on vastenmielinen velvoite, hinta jonka parisuhteesta joutuu maksamaan.
Suurin pelko suomalaiselle telaketjufeministille on se, että joutuu "passaamaan" miestään. Kotitöiden on mentävä tasan tarkkaan 50/50, muuten olet sovinistin alistama orja..
En tunnista tuollaista pelkoa ja minun luulisi sentään tietävän aiheesta jotakin, olenhan ollut feministi siitä saakka kun muistaakseni lukiossa siitä ensimmäisen kerran kuulin. Itse hemmottelen miestäni erityisesti ruoalla. Kotityöt hoitaa kumpikin omassa kodissaan, mutta usein autan miesystävääni hänen luonaan. Sen sijaan en pidä häntä kykenemättömänä hoitamaan itse huusholliaan, kuten venäläiset naispuoliset ystävämme tekevät. Heidän mielestään minun pitäisi pitää huolta myös miesystäväni kodin siisteydestä.
Venäläissyntyisenä kommentoin tähän, että perinteiset sukupuoliroolit ovat voimissaan myös siinä mielessä, että tuntemissani venäläisten parisuhteissa (myös omassani) mies vastaavasti hoitaa ne miesten työt ja tuo tilipussinsa naiselle, joka käyttää sen perheeseen, kotiin ja ilman syyllisyydentuntoa myös itseensä, kohta joka tuntuu olevan monessa suomalaisessa suhteessa se ongelma. Molemmat voittavat, eikä ketään käytetä hyväksi. Nuoremmilla saattaa olla eri järjestely.
Ei, vaan siinä että puhuttaessa perinteisistä sukupuolirooleista nainen yhdistää entisajan _prinsessan_ ja nykyajan _mukavuudet_.
Jotta nainen vaivautuisi kaunistautumaan tai peräti ajattelemaan miestään, miehen tulisi sitten hoitaa elatus ja nainen saisi keskittyä pelkästään nättinä pysymiseen.
Tällaista elämää elivät entisajan aateliset ja nykypäivän rikkaat. Ajatus naisesta istumassa peilin edessä kaupunkikämpässä älypuhelinta näpräten on yhtä epärealistinen kuin prinsessasadut. Minun tuntemani venäläis- ja virolaisnaiset käyvät töissä sen kaunistautumisen lisäksi, elleivät ole kotiäitejä jotka tekevät vähintään yhtä paljon työtä kuin suominaisetkin. Ero on siinä että selkeämmin kotona mies hoitaa miehen työt, nainen hoitaa naisen työt. Mies korjaa katon ja hoitaa sen riita-asian naapurin kanssa, nainen siivoa asunnon, leipoo pullaa ja pitää miestään hyvänä.
Perusongelmana on feministien harhainen opetus jonka mukaan "tasa-arvoon" päästään siten että miehen on tehtävä enemmän ja naisen vähemmän. Siksi vaatimuslista miehille vain kasvaa, naisten muuttuessa entistä epänaisellisemmiksi. Vaihtokauppa on miehelle todella huono, vaihtosuhteen perustuessa pitkälti ajatukseen "pimppi on kikkeliä arvokkaampi".Mistä tämä johtopäätös? En tunne yhtäkään naista, joka antaisi miehen elättää ja keskittyisi nättinä pysymiseen. Taas kerran huima keskustelu, omien ennakkoluulojen ja vähäisten kokemusten pohjalta keskustellaan "asiantuntevasti" ja tehdään yleistyksiä, heh.
Surullista, että naiselta vaaditaan tietynlaista ulkonäköä. Kyllähän minä ymmärrän omasta terveydestä -ja hygieenisyydestä huolehtimisen mutta että yritetään pakottaa nainen johonkin tiettyyn muottiin on todella epänormaalia. Minä en koskaan yrittäisi ahtaa kumppaniani mihinkään muottiin, ja toivon että mies ei tee sitä myöskään minulle. En ole kaunis, piste. Asia, jolle en voi mitään. Jos en kelpaa tavallisena ja vaatimattomana, niin antaa olla. En ala leikkimään mitään Barbie-nukkea ja käyttämään 10cm:n mittaisia korkokenkiä ja laittamaan kasvoilleni joka ikinen aamu paksun meikkikerroksen. Hiustenlaitosta puhumattakaan, joka minulla veisi ainakin 2-3 tuntia ajasta. Hiukseni ovat paksut ja luonnonkiharat, joten pidän ne yleensä kiinni poninhännällä tai letillä. Vaatteeni ovat siistit ja asialliset, en meikkaa kuin harvoin sillä ihoni ei kestä kosmetiikkaa kovin hyvin.
"Koska teollisuuden työntekijöistä 85 % on miehiä, naisten tulisi rakastua miehiin, joilla on vakituinen työ tai omistusasunto?"
-Ei tietenkään tulisi koska naisten ei enää tarvitse arvostaa tuollaisia asioita parinvalinnassa.
"Ehkä pikkuisen vedin mutkia suoriksi, mutta jotain tuollaistahan yritit ilmeisesti sanoa. Eli edelleen naisten pitäisi muuttaa ei vain käytöstään vaan jopa tunteitaan. Heidän pitäisi pystyä ihastumaan ihmisiin sellaisilla säännöillä, jotka miehet sanelevat."
-Minä en ole sanallakaan ottanut kantaa siihen, että miten naisten tulisi toimia vaan olen yrittänyt viesteissäni havainnollistaa miksi aloittajan kaltaiset miehet eivät menesty parisuhdemarkkinoilla.
"Uskotko oikeasti, että kun vain tarpeeksi kauan tätä keskustelua jatkaa, niin niin tulee tapahtumaan? Vai mikä näiden keskustelujen pohjimmainen funktio on?"
-Pohjimmainen funktio itselläni varmaan on sellainen, että aloittajan kaltainen mies lukisi viestini ja oivaltaisi ettei naismarkkinoilla menesty, jos käyttää energiansa sosiaalisen statuksensa nostamiseen miesten valtahierarkiassa koska naiset eivät tunnista/heillä ei ole enää tarvetta tunnistaa tällaisia hierarkioita.
"P.S. Valaisisitko vielä, että miten vientiteollisuus hyödyttää naisia enemmän kuin niitä miehiä, jotka eivät sillä alalla työskentele. Kiitos jo etukäteen."
-Taloudessa pyörivä raha tulee vientiteollisuuden kautta. Sotien jälkeen Suomi nosti itsensä tyhjästä maailman johtavien teollisuusmaiden joukkoon ja tämä kaikki saatiin aikaiseksi miesten keskinäisen paremmuuden tavoittelun seurauksena. Tämä kehitys loi naisten työpaikat ja yhteiskunnan sosiaalietuudet jonka seurauksena miehen hyvä asema miesten keskinäisessä valtahierarkiassa ei enää automaattisesti takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla. Monien miesten on tätä vaikea hahmottaa.
Mulla on vaimo joka palvoo mua.
T. entinen kilttimies, sittemmin jännämies, nykyään taas kilttimies (koska naiseni ei olis ottanut jännämiestä)
Aloittaja varmaan jo huomasi jo muutaman kommentin luettuaan mikä suomalaisissa naisissa on perusvikana. Se on miesvihamielisyys. Lähes kaikki kommentit ovat hyvin negatiivisia ja kyllä melko hyvä mielikuvitus pitää miehellä olla todellisen epätoivon lisäksi, että moisista itselleen riesan ottaisi.
Annan hyvän neuvon. Ryhdy etsimään naista vaikka Filippiineiltä. Siellä naiset ovat vielä naisia, todella kunnollisia, hyviä vaimoja ja äitejä. Yleensä vielä tykkäävät että mies on vanhempi. Ja siellähän on kauniita naisia pilvin pimein.
"-Taloudessa pyörivä raha tulee vientiteollisuuden kautta. Sotien jälkeen Suomi nosti itsensä tyhjästä maailman johtavien teollisuusmaiden joukkoon ja tämä kaikki saatiin aikaiseksi miesten keskinäisen paremmuuden tavoittelun seurauksena. Tämä kehitys loi naisten työpaikat ja yhteiskunnan sosiaalietuudet jonka seurauksena miehen hyvä asema miesten keskinäisessä valtahierarkiassa ei enää automaattisesti takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla. Monien miesten on tätä vaikea hahmottaa."
Edelleen odotan, että kertoisit mitä sellaista vientiteollisuudessa työskentelevät miehet tarjoavat naisille, mitä he eivät tarjoa niille miehille, jotka eivät työskentele vientiteollisuudessa.
Olisiko kannattavampaa mennä kertomaan tuota miesten keskinäisen valtahierarkian ja parisuhdemenestyksen välistä eroa jollekin miesvaltaiselle palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja varmaan jo huomasi jo muutaman kommentin luettuaan mikä suomalaisissa naisissa on perusvikana. Se on miesvihamielisyys. Lähes kaikki kommentit ovat hyvin negatiivisia ja kyllä melko hyvä mielikuvitus pitää miehellä olla todellisen epätoivon lisäksi, että moisista itselleen riesan ottaisi.
Annan hyvän neuvon. Ryhdy etsimään naista vaikka Filippiineiltä. Siellä naiset ovat vielä naisia, todella kunnollisia, hyviä vaimoja ja äitejä. Yleensä vielä tykkäävät että mies on vanhempi. Ja siellähän on kauniita naisia pilvin pimein.
Olisin peukuttanut tuota jälkimmäistä kappaletta, mutta ensimmäisen kappaleen takia en peukuttanut.
Minäkin suosittelisin naisettomia miehiä laajentamaan hakuaan Suomen rajojen ulkopuolelle. Jostain syystä siitä aiheesta on vaikea saada keskustelua aikaiseksi ilman, että samalla pitää haukkua suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja kaikki voittavat, paitsi se filippiiniläinen vaimo, joka ottaa eron parin vuoden päästä, kun huomaa ettei länsimaissa naisen ole pakko myydä itseään toimeentulon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole suuttunut. Aloittaja kantaa ihan itse seuraukset valinnoistaan. Hänen olisi kannattanut hakea sitä hedelmällistä naista silloin, kun itse oli kolmekymppinen. Ei ole yhdeltäkään naiselta pois, että hän havahtui vasta nyt, vain hänen omia mahdollisuuksiaan löytää hedelmällinen nainen se rajoittaa.
-Tässä se taas nähdään, että kirjoittaja kykenee jopa määrittelemään kanssasisariensa närkästyksen asteen ennemmin kuin tarkastella kriittisesti oman sukupuolensa käyttäytymismalleja parinvalinnassa. Huikea suoritus.
Ja sitten rautalankaa:
Aloittajan ydinviesti oli, että miksi normaali työssäkäyvä ja muutoinkin kunnollista elämää viettävä tavismies ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla naista jonka vaatimukset olisivat täytettävissä tavallisen duunarimiehen resursseilla.
Aloittajan ydinviesti oli se, että miksei suhteellisen vaatimaton vaikkakin kunnollinen tavismies saa sitä vähän nuorempaa naista eli astetta parempaa. Pääsyyhän ei ollut lasten saaminen, vaan se että aloittaja on omasta mielestään nuorekas ja monimerkityksellisesti sekä kotoilija että jännä, mutta nainen ei voi mitenkään olla yli 36-vuotiaana muuta kuin urautunut.
Ei ole peilin vika jos naama on vino.
Vierailija kirjoitti:
Haha, jopa vitsin murjaisit.
Olen itse naimisissa filippiiniläisen miehen kanssa ja voin sanoa etteivät filippiiniläiset naiset ole mitään tossukoita vaan aikamoisia pirttihirmuja. Jos jokin asia ei miellytä, he kyllä sanovat siitä eivätkä alistu.
Vierailija kirjoitti:
Miten konkreettisesti naiset ovat sinukta vastineet ja mitä? Ovatko istuttaneet pöydän ääreen ja sanoneet, että Vaadin sinulta tällaista?
100% varma, että nämä asenteet ovat omassa päässäsi. Naiset eivät ole pitäneet sinua viehättävänä omasta mielestään. Kai sinäkin haluat olla naisen kanssa, josta pidät? Jos sinulle on täysin sama, onko nainen naapurilähiön lissu vai raisa sillan alta, kunhan on oikeaa sukupuolta, niin ei sellainen ole puoleensavetävää. Jokainen haluaa kunppanin, joka viehättyy juuri heistä eikä ajattele, että kuka tahansa nainen käy. Silloinhan et edes näe naisia yksilöinä ja persoonina.
Yksikään ihminen ei näe toisia persoonina.
Muuten sinulle kävisi vain ja ainoastaan se yksi ihminen. Nykyaikana ihmisillä on jopa kymmeniä kumppaneita elämänsä aikana.
"Edelleen odotan, että kertoisit mitä sellaista vientiteollisuudessa työskentelevät miehet tarjoavat naisille, mitä he eivät tarjoa niille miehille, jotka eivät työskentele vientiteollisuudessa." -Kuka tässä on mistään yksittäisistä vientiteollisuuden parissa työskentelevistä miehistä puhunut?
"Olisiko kannattavampaa mennä kertomaan tuota miesten keskinäisen valtahierarkian ja parisuhdemenestyksen välistä eroa jollekin miesvaltaiselle palstalle?" -Olisi, siellä saatettaisiin jopa hahmottaa yksilön ja yhteisön välinen ero
Mikä on sinun motiivisi käydä tätä keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia.
AP halusi naisen jonka kanssa tehdä lapsia. Kuka haluaa mielenterveyspotilaan kanssa tehdä lapsia.
Se nyt ei ole mitenkään liikaa vaadittu että toisella ihmisellä ei ole mielenterveysongelmia eikä suuria ongelmia itsetunnon kanssa. Eikä siihen liittyviä muita ongelmia mm. syömishäiriöitä.
Normaali työssäkäyvä terve nainen joka haluaa lapsia. Ei ole kovin kova vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole suuttunut. Aloittaja kantaa ihan itse seuraukset valinnoistaan. Hänen olisi kannattanut hakea sitä hedelmällistä naista silloin, kun itse oli kolmekymppinen. Ei ole yhdeltäkään naiselta pois, että hän havahtui vasta nyt, vain hänen omia mahdollisuuksiaan löytää hedelmällinen nainen se rajoittaa.
-Tässä se taas nähdään, että kirjoittaja kykenee jopa määrittelemään kanssasisariensa närkästyksen asteen ennemmin kuin tarkastella kriittisesti oman sukupuolensa käyttäytymismalleja parinvalinnassa. Huikea suoritus.
Ja sitten rautalankaa:
Aloittajan ydinviesti oli, että miksi normaali työssäkäyvä ja muutoinkin kunnollista elämää viettävä tavismies ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla naista jonka vaatimukset olisivat täytettävissä tavallisen duunarimiehen resursseilla.
Aloittajan ydinviesti oli se, että miksei suhteellisen vaatimaton vaikkakin kunnollinen tavismies saa sitä vähän nuorempaa naista eli astetta parempaa. Pääsyyhän ei ollut lasten saaminen, vaan se että aloittaja on omasta mielestään nuorekas ja monimerkityksellisesti sekä kotoilija että jännä, mutta nainen ei voi mitenkään olla yli 36-vuotiaana muuta kuin urautunut.
Ei ole peilin vika jos naama on vino.
Jos AP haluaa lapsia niin 36 vuotias nainen on vanha.
Silloin on jo erittäin merkittävästi alentunut kyky tehdä lapsia. Kun nykyään naisten hedelmällisyys ei ole edes nuorilla kehuttava niin ei ole kovin kummoiset mahdollisuudet lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse naimisissa filippiiniläisen miehen kanssa ja voin sanoa etteivät filippiiniläiset naiset ole mitään tossukoita vaan aikamoisia pirttihirmuja. Jos jokin asia ei miellytä, he kyllä sanovat siitä eivätkä alistu.
Minä olen naimisissa filippiiniläisen naisen kanssa ja ainakin hänen koko suvun naiset ovat ystävällisiä ja suku on todella laaja. Myös vaimoni kaikki kaverit ovat todella loistavia naisia.
Mutta kai niin suureen joukkoon (yli 100milj. asukasta) myös muutama pirttihirmukin saattaa mahtua, mutta se on todella harvinaista. Kasvatuksestahan se on paljon kiinni. Suomalaista naista kun kukaan ei kasvata hyville tavoille eikä kunnioittamaan toisia ihmisiä, niin lopputuloksen näemme joka päivä esimerkiksi tällaisilla keskusteluareenoilla, joilla enemmistö on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia.
AP halusi naisen jonka kanssa tehdä lapsia. Kuka haluaa mielenterveyspotilaan kanssa tehdä lapsia.
Se nyt ei ole mitenkään liikaa vaadittu että toisella ihmisellä ei ole mielenterveysongelmia eikä suuria ongelmia itsetunnon kanssa. Eikä siihen liittyviä muita ongelmia mm. syömishäiriöitä.
Normaali työssäkäyvä terve nainen joka haluaa lapsia. Ei ole kovin kova vaatimus.
Lainaamasi kommentoija ei maininnut mielenterveysongelmaisia, mutta nyt kun siitä tuli puhe (tosin tarkkaa diagnoosiasi en tiedä), niin eikö kaltaistesi miesten juuri kannattaisi etsiä kaltaisiaan?
Vierailija kirjoitti:
"Naisena jään ihmettelemään, mikä heissä olisi kiinnostavaa. En minä kiinnostu kenestäkään sen takia, että hänellä on vakituinen työ tai omistusasunto. Hyvä kroppa edesauttaa toki kiinnostuksen syntymistä, mutta en edelleenkään kiinnostuisi miehestä vain siksi, että hänellä on hyvä kroppa."
-Aivan, koska et tunnista miehen lajityypille ominaista stratifikaatiota. Epäilen myös ettet naisena kykene kertomaan myöskään sitä, että miksi esim. Mikko Koivu valitaan Leijonien kapteeniksi vaikkei hän ole statistiikan valossa koskaan joukkueen paras pelaaja.
Ei sinua kuitenkaan voi tuosta moittia koska ei sinun tarvitse naisena tuollaisia asioita enään hahmottaa, koska miehet ovat mahdollistaneet sinulle tulonsiirroilla sellaisen perusturvan, ettei miehen teoilla ole enään väliä.
Tuosta johtuen miesten valtahierarkiassa jopa alfauroksen statuksen omaava henkilö ei välttämättä kykene saamaan naista koska hän ei millään kykene ymmärtämään, että hyvinvointiyhteiskunnassa puhe arvotetaan korkeammalle kuin teot.
Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat itse todella katkeralta, itseasiassa paljon katkerammalta, kuin yksikään nainen tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa filippiiniläisen naisen kanssa ja ainakin hänen koko suvun naiset ovat ystävällisiä ja suku on todella laaja. Myös vaimoni kaikki kaverit ovat todella loistavia naisia.
Mutta kai niin suureen joukkoon (yli 100milj. asukasta) myös muutama pirttihirmukin saattaa mahtua, mutta se on todella harvinaista. Kasvatuksestahan se on paljon kiinni. Suomalaista naista kun kukaan ei kasvata hyville tavoille eikä kunnioittamaan toisia ihmisiä, niin lopputuloksen näemme joka päivä esimerkiksi tällaisilla keskusteluareenoilla, joilla enemmistö on naisia.
Eli sinusta filippiiniläiset isät ovat parempia kasvattajia kuin suomalaiset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaamasi kommentoija ei maininnut mielenterveysongelmaisia, mutta nyt kun siitä tuli puhe (tosin tarkkaa diagnoosiasi en tiedä), niin eikö kaltaistesi miesten juuri kannattaisi etsiä kaltaisiaan?
Pitäisikö laittaa deittiprofiiliin että mikä diagnoosi on? Mielenterveysongelmia kun on niilläkin, joilla sitä ei ole virallisesti diagnosoitu. ihmiset usein peittelevät tällaisen asian, ei se ole sellainen juttu minkä haluaa uuden potentiaalisen kumppanin tietävän sinusta heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos AP haluaa lapsia niin 36 vuotias nainen on vanha.
Silloin on jo erittäin merkittävästi alentunut kyky tehdä lapsia. Kun nykyään naisten hedelmällisyys ei ole edes nuorilla kehuttava niin ei ole kovin kummoiset mahdollisuudet lapseen.
Tässä on useampikin ihminen yrittänyt kysyä, että miksi ap ei halunnut niitä lapsia/puolisoa jo silloin, kun itse oli nuorempi.
Kukaan ei edelleenkään kiellä häntä hakemasta nuorempaa naista, mutta kuten hän itsekin on huomannut, niin sellaista ei ole helppoa löytää. Ja se tulee joka vuosi entistä vaikeammaksi. Suomessa puolisoiden keskinäinen ikäero on 3,4 vuotta. 80 % parisuhteista on sellaisia, joissa on max viiden vuoden ikäero. 12,4 % suhteista on sellaisia, joissa puolisot ovat samanikäisiä. Tuosta sopii laskea, kuinka paljon on prosentuaalisesti niitä liittoja, joissa ikäero on isompi.
Koska teollisuuden työntekijöistä 85 % on miehiä, naisten tulisi rakastua miehiin, joilla on vakituinen työ tai omistusasunto?
Ehkä pikkuisen vedin mutkia suoriksi, mutta jotain tuollaistahan yritit ilmeisesti sanoa. Eli edelleen naisten pitäisi muuttaa ei vain käytöstään vaan jopa tunteitaan. Heidän pitäisi pystyä ihastumaan ihmisiin sellaisilla säännöillä, jotka miehet sanelevat.
Uskotko oikeasti, että kun vain tarpeeksi kauan tätä keskustelua jatkaa, niin niin tulee tapahtumaan? Vai mikä näiden keskustelujen pohjimmainen funktio on?
P.S. Valaisisitko vielä, että miten vientiteollisuus hyödyttää naisia enemmän kuin niitä miehiä, jotka eivät sillä alalla työskentele. Kiitos jo etukäteen.