Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?
Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.
Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).
Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.
Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.
Kommentit (348)
Tossa ikäluokassa on paljon nuorekkaita naisia. Ja ton kommentin lukeneena en ihmettele yhtään asenteesi huomioon ottaen että sopivaa naista ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ne naurettavat vaatimukset?
En usko hetkeäkään että vika on naisissa, vaan omassa naismaussasi.
Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.
Kyllä kouluttamaton jännämies vetoaa akateemisiinkin naisiin, lihallisesti. Sitä ei yleisesti tunnusteta mutta näin se on.
Luin koko ketjun läpi ja taas läpi paistaa naisten täydellinen kyvyttömyys tarkastella itseään tai ylipäänsä nais-sukupuolta kriittisesti vaan tarve on takertua epäolennaisuuksiin ja suuttua kollektiivisesti.
Aloittajahan muotoili viestissään, että etsii NOIN 30-35 -vuotiasta naista. Toisin sanoen aloittaja kelpuuttaa varmasti myös ikäisensä naisen, mutta kun haaveena on lapsia niin tuo ikähaitari ei voi joustaa tuosta kovin paljon ylöspäin. Lapsettoman naisen hedelmällisyys kun laskee kuin lehmän häntä 35 ikävuoden jälkeen tähän kun lisätään vielä muutaman vuoden seurustelu ennen lapsentekoa niin aletaan jo olemaan aika viimeisillä hetkillä.
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun läpi ja taas läpi paistaa naisten täydellinen kyvyttömyys tarkastella itseään tai ylipäänsä nais-sukupuolta kriittisesti vaan tarve on takertua epäolennaisuuksiin ja suuttua kollektiivisesti.
Aloittajahan muotoili viestissään, että etsii NOIN 30-35 -vuotiasta naista. Toisin sanoen aloittaja kelpuuttaa varmasti myös ikäisensä naisen, mutta kun haaveena on lapsia niin tuo ikähaitari ei voi joustaa tuosta kovin paljon ylöspäin. Lapsettoman naisen hedelmällisyys kun laskee kuin lehmän häntä 35 ikävuoden jälkeen tähän kun lisätään vielä muutaman vuoden seurustelu ennen lapsentekoa niin aletaan jo olemaan aika viimeisillä hetkillä.
Ei kukaan ole suuttunut. Aloittaja kantaa ihan itse seuraukset valinnoistaan. Hänen olisi kannattanut hakea sitä hedelmällistä naista silloin, kun itse oli kolmekymppinen. Ei ole yhdeltäkään naiselta pois, että hän havahtui vasta nyt, vain hänen omia mahdollisuuksiaan löytää hedelmällinen nainen se rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei vaadi liikoja halutessaan kyllä löytää naisen joka ei vaadi liikoja. Niin yksinkertaista.
Mulle kelpaisi likimain itseni ikäinen nainen, jolla ei ole lapsia eikä halua niitä (mullakaan ei ole enkä halua). Eipä ole löytynyt
Jos nuo ovat ainoat vaatimuksesi joista et jousta ja olet muuten kunnollinen (huom, ei ole liikaa vaadittu) niin pistää miettimään oletko edes etsinyt. Ettei muka tältä planeetalta löydy suunnilleen sinun ikäistä velaa jolla olisi yhtä matalat odotukset.
Sen olen elämässä oppinut että suohirviötkin halutessaan pariutuvat, mutta mitä enemmän asettaa kriteereitä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä on yksin. Kriteerien asettaminen tai yksin oleminen eivät kuitenkaan ole automaattisesti huono asia.
Viesteistä paistaa jo asenne, jonka vuoksi itse en ainakaan olisi kiinnostunut tuollaisesta miehestä. Erityisesti omaan silmään iski tuo, että jos nainen haluaa lapsia on mies valmis remontoimaan - miten se remontointi niihin lapsiin liittyy? Onko tuo kiertoilmaus sille, ettei ap ole valmis kuitenkaan auttamaan lapsen- ja kodinhoidossa, vaan nämä jää kokonaan puolison harteille? Tuo karsinee jo aika ison osan naisista pois.
Ja kyllä, myös automaattisesti nuoremman etsiminen tökkii. Etenkin yhdistettynä valitukseen siitä, kuinka naiset eivät laske rimaa riittävästi. Koitapa itse kelpuuttaa edes oman tasoisiasi naisia, ja tule vasta sitten valittamaan niistä muiden suurista vaatimuksista.
Ei kukaan ole suuttunut. Aloittaja kantaa ihan itse seuraukset valinnoistaan. Hänen olisi kannattanut hakea sitä hedelmällistä naista silloin, kun itse oli kolmekymppinen. Ei ole yhdeltäkään naiselta pois, että hän havahtui vasta nyt, vain hänen omia mahdollisuuksiaan löytää hedelmällinen nainen se rajoittaa.[/quote]
-Tässä se taas nähdään, että kirjoittaja kykenee jopa määrittelemään kanssasisariensa närkästyksen asteen ennemmin kuin tarkastella kriittisesti oman sukupuolensa käyttäytymismalleja parinvalinnassa. Huikea suoritus.
Ja sitten rautalankaa:
Aloittajan ydinviesti oli, että miksi normaali työssäkäyvä ja muutoinkin kunnollista elämää viettävä tavismies ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla naista jonka vaatimukset olisivat täytettävissä tavallisen duunarimiehen resursseilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole suuttunut. Aloittaja kantaa ihan itse seuraukset valinnoistaan. Hänen olisi kannattanut hakea sitä hedelmällistä naista silloin, kun itse oli kolmekymppinen. Ei ole yhdeltäkään naiselta pois, että hän havahtui vasta nyt, vain hänen omia mahdollisuuksiaan löytää hedelmällinen nainen se rajoittaa.
-Tässä se taas nähdään, että kirjoittaja kykenee jopa määrittelemään kanssasisariensa närkästyksen asteen ennemmin kuin tarkastella kriittisesti oman sukupuolensa käyttäytymismalleja parinvalinnassa. Huikea suoritus.
Ja sitten rautalankaa:
Aloittajan ydinviesti oli, että miksi normaali työssäkäyvä ja muutoinkin kunnollista elämää viettävä tavismies ei kohtaa parisuhdemarkkinoilla naista jonka vaatimukset olisivat täytettävissä tavallisen duunarimiehen resursseilla.
Kitkerä red pill -tyyppisissä ajatuskuvioissa rypevä, oman ikäisistä naisista rumasti puhuva ja defaulttina nuorempaa vaativa ei ole mikään tavismies. Ap:n spekseillä on aivan turha ihmetellä miksei naista kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten rautalankaa:
No minulla ei ole mitään syytä tarkastella kriittisesti naisten käyttäytymismalleja parinvalinnassa, koska uskon useimpien naisten toimivan "parinvalinnassa" kuten itse toimin: tavoitteena ei ole parisuhde, vaan parisuhde syntyy, kun kohdalle osuu ihminen, johon ihastun ja joka ihastuu minuun. Siitä kaikessa yksinkertaisuudessaan on kysymys. En väitä, ettei olisi naisia, jotka hakevat ensisijaisesti parisuhdetta ja siksi toimivat jotenkin toisin, mutta väitän, että heitä on selkeä vähemmistö.
En siis myöskään usko mihinkään vaatimuksiin, joita tavallinen duunarimies ei voisi täyttää. Vaatimuksia esitetään vain Tinderissä ja nettideiteillä. Itse poistuin sieltä aikoinani, kun huomasin, että miehillä on siellä vaatimuksia, joihin en mahdu. Ja joo, baareissa tottakai on vahvimmilla ne, joille se on luonteva ympäristö. Mitään 185 cm pituutta ja jykeviä leukaperiä sielläkään ei tarvita, itse tunnen monia miehiä jotka ovat pieniä, hinteliä, vaaleita, mutta seuraa löytyy aina, koska he ovat kerta kaikkiaan niin hauskoja että heidän kanssaan viihtyy. Myös naiset.
Ehkä niiden tavallisten duunarimiestenkin pitäisi ihan yksinkertaisesti unohtaa netti (ja baarikin, jos se ei tunnu omalta paikalta), solmia suhteita live-elämässä, laajentaa tuttava- ja ystäväpiiriä, olla aktiivisia ja osallistua monenlaiseen toimintaan, missä tapaa ihan tavallisia duunarinaisia. Naiset eivät tule muuttamaan käyttäytymismallejaan parinvalinnassa, vaikka siitä kirjoittelisi netissä satoja ketjuja tuhansine viesteineen. Mies joko kiinnostaa tai ei kiinnosta, that's it.
Vierailija kirjoitti:
-Vastaus on lopulta perin yksinkertainen. Tavallinen duunarimies on hämillään koska naiset eivät määrittele miehen sosiaalista statusta samoilla kriteereillä kuin miehet. Voitanee jopa perustellusti kysyä, että osaavatko määritellä ollenkaan kuin korkeintaan pinnallisesti.
Nainen ei kykene tunnistamaan miesporukasta edes alfaurosta vaan ihastuu siihen porukan yltiösosiaaliseen riikinkukkoon jonka falskit puheet aiheuttavat muussa porukassa lähinnä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Vastaus on lopulta perin yksinkertainen. Tavallinen duunarimies on hämillään koska naiset eivät määrittele miehen sosiaalista statusta samoilla kriteereillä kuin miehet. Voitanee jopa perustellusti kysyä, että osaavatko määritellä ollenkaan kuin korkeintaan pinnallisesti.
Nainen ei kykene tunnistamaan miesporukasta edes alfaurosta vaan ihastuu siihen porukan yltiösosiaaliseen riikinkukkoon jonka falskit puheet aiheuttavat muussa porukassa lähinnä myötähäpeää.
Alkuosasta olet jokseenkin oikeassa. Sen näkee siitä, että täällä moni mies kyselee, miksi kukaan ei kiinnostu heistä, vaikka heillä on vakituinen työ, hyvä kroppa ja omistusasunto (tai kertovat vastaavia ominaisuuksia). Naisena jään ihmettelemään, mikä heissä olisi kiinnostavaa. En minä kiinnostu kenestäkään sen takia, että hänellä on vakituinen työ tai omistusasunto. Hyvä kroppa edesauttaa toki kiinnostuksen syntymistä, mutta en edelleenkään kiinnostuisi miehestä vain siksi, että hänellä on hyvä kroppa (paitsi jos olisin baarissa hakemassa seksiseuraa). Minun mielestäni nuo, jos mitkä ovat nimenomaan niitä pinnallisia asioita. Sen sijaan minua kiinnostaa, "what makes him tick". Onko mies vihervasemmistolainen maailmanparantaja (yes, kiitos, heti tänne sellainen!), intohimoinen jonkin tietyn asian harrastaja, vakaumuksellinen kristitty/buddhalainen/whatever, grillaako hän Suomen parhaat pihvit vai onko vegaani jne.
Kommenttisi loppuosa oli sen sijaan taas taattua lassukkamantraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei vaadi liikoja halutessaan kyllä löytää naisen joka ei vaadi liikoja. Niin yksinkertaista.
Mulle kelpaisi likimain itseni ikäinen nainen, jolla ei ole lapsia eikä halua niitä (mullakaan ei ole enkä halua). Eipä ole löytynyt
Jos nuo ovat ainoat vaatimuksesi joista et jousta ja olet muuten kunnollinen (huom, ei ole liikaa vaadittu) niin pistää miettimään oletko edes etsinyt. Ettei muka tältä planeetalta löydy suunnilleen sinun ikäistä velaa jolla olisi yhtä matalat odotukset.
Sen olen elämässä oppinut että suohirviötkin halutessaan pariutuvat, mutta mitä enemmän asettaa kriteereitä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä on yksin. Kriteerien asettaminen tai yksin oleminen eivät kuitenkaan ole automaattisesti huono asia.
Olen etsinyt vaikka mistä ja saanut varmaan satoja pakkeja. En tiedä mitä vaatimuksia muilla on, mutta selvästikään en ole niitä läpäissyt, vaikka oon ihan kunnollinen
Miehellä:
Jos on vaatimuksia = fail
Jos ei ole vaatimuksia = fail
Jos on vaatimuksia naisen ehdoilla = win
Millaiset vaatimukset miehellä saa olla naisen suhteen?
Muutama esimerkki olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä:
Ihan millaiset tahansa. Järkevää olisi "vaatia " (en edelleenkään ymmärrä tuota sanaa tässä yhteydessä, mutta olkoon) asioita, jotka ovat itselle tärkeitä. Jos etsii lapsetonta, niin tottakai se pitää kertoa. Samoin mahdolliset ulkonäköön liittyvät piirteet, jos tietää ettei voisi muunlaiseen ihastua.
Tietysti jokainen vaatimus karsii osan porukasta pois. Esimerkiksi hoikan tai korkeintaan normaalipainoisen haluaminen sulkee kerralla pois noin puolet naisista. Mutta mitä järkeä olisi alkaa viestitellä naisen kanssa, jota ei kuitenkaan haluaisi naisena, elämänkumppanina?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä:
Se on ainakin tullut selväksi että miehen pitää kelpuuttaa itseään vanhempi nainen.
Jos etsii vain nuorempaa niin siitä vetää naiset herneen nenäänsä.
On katkerilla ämmillä ihme vänkeeminen iästä. Jos lapsia meinaa tehdä niin 35 ja ylöspäin on jo rajolla. Yleensä siitä vanhemmilla sinkuilla on pahoja ongelmia joka saralla. Mullakin on tuttava piirissä sinkkuina vajaita 40 naisia joilla on nippa nappa omat hampaat suussa.
Ikäluokkasi parhaat on viety jo vuosia sitten. Jos on kielipäätä niin kehottasin etsimään naista ulkomailta.
PISTE
"Naisena jään ihmettelemään, mikä heissä olisi kiinnostavaa. En minä kiinnostu kenestäkään sen takia, että hänellä on vakituinen työ tai omistusasunto. Hyvä kroppa edesauttaa toki kiinnostuksen syntymistä, mutta en edelleenkään kiinnostuisi miehestä vain siksi, että hänellä on hyvä kroppa."
-Aivan, koska et tunnista miehen lajityypille ominaista stratifikaatiota. Epäilen myös ettet naisena kykene kertomaan myöskään sitä, että miksi esim. Mikko Koivu valitaan Leijonien kapteeniksi vaikkei hän ole statistiikan valossa koskaan joukkueen paras pelaaja.
Ei sinua kuitenkaan voi tuosta moittia koska ei sinun tarvitse naisena tuollaisia asioita enään hahmottaa, koska miehet ovat mahdollistaneet sinulle tulonsiirroilla sellaisen perusturvan, ettei miehen teoilla ole enään väliä.
Tuosta johtuen miesten valtahierarkiassa jopa alfauroksen statuksen omaava henkilö ei välttämättä kykene saamaan naista koska hän ei millään kykene ymmärtämään, että hyvinvointiyhteiskunnassa puhe arvotetaan korkeammalle kuin teot.
Vierailija kirjoitti:
"Naisena jään ihmettelemään, mikä heissä olisi kiinnostavaa. En minä kiinnostu kenestäkään sen takia, että hänellä on vakituinen työ tai omistusasunto. Hyvä kroppa edesauttaa toki kiinnostuksen syntymistä, mutta en edelleenkään kiinnostuisi miehestä vain siksi, että hänellä on hyvä kroppa."
-Aivan, koska et tunnista miehen lajityypille ominaista stratifikaatiota. Epäilen myös ettet naisena kykene kertomaan myöskään sitä, että miksi esim. Mikko Koivu valitaan Leijonien kapteeniksi vaikkei hän ole statistiikan valossa koskaan joukkueen paras pelaaja.
Ei sinua kuitenkaan voi tuosta moittia koska ei sinun tarvitse naisena tuollaisia asioita enään hahmottaa, koska miehet ovat mahdollistaneet sinulle tulonsiirroilla sellaisen perusturvan, ettei miehen teoilla ole enään väliä.
Tuosta johtuen miesten valtahierarkiassa jopa alfauroksen statuksen omaava henkilö ei välttämättä kykene saamaan naista koska hän ei millään kykene ymmärtämään, että hyvinvointiyhteiskunnassa puhe arvotetaan korkeammalle kuin teot.
Kertoisitko lisää noista tulonsiirroista, jotta osaan hakea niitä.
Teollisuuden henkilöstömäärä on hieman laskutavasta riippuen n. 25% Suomen kaikista työpaikoista. Heistä n. 85% on miehiä. Noilla spekseillä voi jo tehdä joitain päätelmiä ;)
No ensiksi varmaan kannattaisi miettiä että,oisko valmis tinkimään siitä et miks naisen pitäis olla automaattisesti nuorempi. Ja kaikkihan me olemme juuri omasta mielestä nuorekkaita. Mitta,se on varma että kaikille löytyy joku kun ei vaadi kuuta taivaalta.