Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Kommentit (348)

Vierailija
1/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ne naurettavat vaatimukset?

En usko hetkeäkään että vika on naisissa, vaan omassa naismaussasi.

Vierailija
2/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten konkreettisesti naiset ovat sinukta vastineet ja mitä? Ovatko istuttaneet pöydän ääreen ja sanoneet, että Vaadin sinulta tällaista?

100% varma, että nämä asenteet ovat omassa päässäsi. Naiset eivät ole pitäneet sinua viehättävänä omasta mielestään. Kai sinäkin haluat olla naisen kanssa, josta pidät? Jos sinulle on täysin sama, onko nainen naapurilähiön lissu vai raisa sillan alta, kunhan on oikeaa sukupuolta, niin ei sellainen ole puoleensavetävää. Jokainen haluaa kunppanin, joka viehättyy juuri heistä eikä ajattele, että kuka tahansa nainen käy. Silloinhan et edes näe naisia yksilöinä ja persoonina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.

Vierailija
4/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja mukava ap. pidän sinusta, pidätkö sinä musiikista paljon?

Vierailija
5/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.

Tämä paljastaa sinun ennakkoluuloisen ja naisvihamielisen sovinistisen asenteesi. Se on syynä naisenpuutteeseesi. En ole varsinaisesti yllättynyt.

Vierailija
6/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä paljastaa sinun ennakkoluuloisen ja naisvihamielisen sovinistisen asenteesi. Se on syynä naisenpuutteeseesi. En ole varsinaisesti yllättynyt.

Aloittaja taitaa olla palstan vanha tuttu.

Vierailija
7/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisvihaa siinä sitten oli?

Vierailija
8/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vaatimukset:

-Samanlaiset arvot, ml. hengellinen vakaumus

-Tykkää kissoista.

-Periaatteen mies, johon pystyy luottamaan. Lojaali ja valmis perheen pääksi.

-Haluaa auttaa ihmisiä ja parantaa heidän elinolojaan.

-Pitää yhdyntäkeskeisestä seksistä.

Vierailija
9/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse lähestyisit naisia, jotka eivät näitä "useimpia naisia" edusta? Tai kehittäisit ratkaisu- ja arviointikykyäsi? Nyt olet vaan itse luomiesi kuvitelmien vanki, mutta eipähän tarvitse pettyä.

Vierailija
10/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vika on sun omassa naismaussa. Itse en ole edes koskaan miettinyt moisia ominaisuuksia. Sama arvomaailma ja yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat ne tärkeimmät kriteerit itselleni.

Trollihan tämä olikin.

Vierailija
11/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten yhtään huomannut tekeväsi naisista negatiivisia ja asenteellisia yleistyksiä sukupuolen perusteella?

Vierailija
12/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaisen miehen on vaikeinta saada nainen. Kuulunet keskiluokkaan.

Ja mistä se sitten johtuu?

No, väkisinkin mieleen tulee, että keskiluokkainen mies ei esiinny naisiin vetoavissa viihdetuotannoissa, saduissa tahi muissa sellaisissa. Niissä on aina mieshahmona joko prinssi tai pelottava ja väkivaltainen alamaailman sankari.

Tiedetään naisten aivojen olevan alttiimpia median ja viihdeteollisuuden vaikutteille - naiset myös kuluttavat viihdettä miehiä enemmän. Veikkaan siis, että tuosta tulee naisten "naurettavat vaatimukset". He haikailevat tosielämässä niitä miehiä joita todellisuudessa esiintyy vain elokuvissa ja tv-sarjoissa.

Vierailija
13/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ruma? Olen itse 30v ruma nainen eikä miehet ole olleet koskaan kovin kiinnostuneita. Olen siitä onnekas, että pidän sinkkuna elämisestä ja hyvin harvoin ihastun keneenkään. Joten ei hirveästi haittaa vaikkei miehet minusta kiinnostu.

Pystyisitkö löytämään onnea muista asioista? Panostaa ystävyyssuhteisiin, työhösi, harrastuksiin?

Kotona viihtyviä naisia on varmasti vaikeata löytää, koska ne on siellä kotona. Itsekin pääosin hengailen kotona lukien, leffoja katsellen ja pleikkaa pelaten (jos en ole töissä.)

Vierailija
14/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen yleistys vaan kertoo ap:n tyhmyydestä ja omasta rajoittuneesta ajatusmaailmasta.

Taattua uliuli-ulinaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Naiset eivät viehäty mistään kaljaa kiskovista penkkiurheilijoista vaan ne ovat pikemminkin ominaisuuksia joita siedetään JOS muita yhdistäviä juttuja on muuten tarpeeksi. Ap:n kommentti siis paljasti tämän mistään mitään tietämättömän naisvihaajan trolliksi.

Vierailija
15/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jo se, että ajattelet että naisen on pakko olla 30-35v. Itse olen yhtä vanha kuin sinä. Mutta ilmeisemmin en kelpaa. Minulla on jo lapsi, yksinhuoltajana olen hänet kasvattanut ja hän on jo teini-ikäinen. Vakio työ ja kerrostaloasunto on lapseni lisäksi saavutukseni tähän asti. Opiskelen töiden ohessa korkeampaa tutkintoa. En ole bilettäjä, juon alkoholia harvoin ja sekin ruuan kanssa. En ole myöskään vanhan näköinen, harrastan joogaa, pyöräilyä ja pitkiä kävelyjä. Olen rento ihminen joka ei valita.

Joskus saan kuulla olevani liian hyvä. Joskus se että olemme niin eri tilanteissa. Lapsi on este. Ikäni on este. Älykkyyteni on este. Ihmettelen että parisuhteita on ylipäätään. Ota asiat rennommin, älä katso vaan ikää vaan tutustu ihmiseen. Sieltä voi löytyä se helmi.

Vierailija
16/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet väärissä piireissä ap. Pyydät treffeille naisia, jotka ovat samalla tapaa stereotyyppisiä.

Vierailija
17/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois sieltä koneen äärestä nyt Mies 29 v + 100 vuotta ja Prisma-testiin, mars!

Juttusi vaikuttavat siltä että et ole enää vuosiin poistunut netin äärestä katselemaan todellista elämää...

Vierailija
18/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia. 

Vierailija
19/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Prisma-testi?

Vierailija
20/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten yhtään huomannut tekeväsi naisista negatiivisia ja asenteellisia yleistyksiä sukupuolen perusteella?

En sanonut, että kaikki naiset vaativat tällaista. Ainakin toivon ettei kaikki naiset vaadi. Sille en kuitenkaan voi mitään, että useimmat vaativat. Ja jos sitten käytännön realiteettien vuoksi joustavat hiukan vaatimuksista (vain hiukan), niin ovatkin jo suhteessa jatkuvasti tyytymättömiä. 

Ehkä haen naista, jonka arvomaailma olisi erilainen. Mutta jostain syystä melkein missä tahansa yhteydessä, jos tapaan naisia, niin heidän arvomaailmansa vaikuttaa juuri tältä mitä esittelin. Eli ehkä aloituksen otsikko olisi sitten pitänyt olla, että "Mistä löytäisin naisen, jolla on erilainen arvomaailma kuin useimmilla naisilla?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme