Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ikäsi, ammattisi ja kuinka paljon vanhempasi edelleen sinua avustavat? :)

Vierailija
08.10.2017 |

Pyritään pitämään tämä ketju kuitenkin sellaisena positiivisena. Itse olen 32-vuotias ja työskentelen kirjakaupassa. Edelleen kun käyn vanhempieni luona, he maksavat matkani ja antavat yleensä 50-100 euroa rahaa. Se on sellainen perinne. En oikein osaa kieltäytyäkään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja käyn oman alan osa-aikatöissä toisella paikkakunnalla kuin missä yliopistoni on. Saan opintotukea 220e/kk ja töistä palkkaa noin 300e/kk. Vanhemmat maksavat joskus ostokseni, jos käymme yhdessä shoppailemassa (pari kertaa vuodessa), muuten maksamme sulhaseni kanssa kaiken itse :) Joululahjaksi saan yleensä vanhemmillani äitini neulomia villasukkia, nahkarukkaset ja pitkät kalsarit, ne tulevat aina tarpeeseen! <3

Vierailija
2/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian kirjoitti:

sulhaseni

Reps :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v mies ja ei muuta avustusta kuin että äiti pesee pyykkini.

Vierailija
4/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 vuotta ikää, insinööri, vanhemmat eivät avusta. Miksi muuten avustaisivatkaan?

Vierailija
5/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustivat opiskeluajan loppuun, mutta en enää suostunut avustuksiin, kun siirryin työelämään. Kuolivat nuorina, ja perin satoja hehtaareita metsää, joten tavallaan jatkavat avustustaan tätä kautta.

Vierailija
6/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v, teen freelance-työtä ja opiskelen. En saa mitään tukia, sillä asun ulkomailla. Tuloni ovat hyvin vaihtelevat ja joskus olen aivan PA. Saan tarvittaessa rahaa vanhemmilta, mutta pyrin olemaan itsenäinen. Viimeiseen pariin vuoteen en ole pyytänyt mitään. Kuitenkin jos käymme yhdessä ostoksilla, ravintolassa tai lasillisella, vanhemmat vaativat saavansa maksaa.

Vanhempani ovat erittäin varakkaita ja olen saanut heiltä lahjana omistusasunnon ja auton.

Vierailija
7/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v, teen freelance-työtä ja opiskelen. En saa mitään tukia, sillä asun ulkomailla. Tuloni ovat hyvin vaihtelevat ja joskus olen aivan PA. Saan tarvittaessa rahaa vanhemmilta, mutta pyrin olemaan itsenäinen. Viimeiseen pariin vuoteen en ole pyytänyt mitään. Kuitenkin jos käymme yhdessä ostoksilla, ravintolassa tai lasillisella, vanhemmat vaativat saavansa maksaa.

Vanhempani ovat erittäin varakkaita ja olen saanut heiltä lahjana omistusasunnon ja auton.

Ei asuntoa voi lahjoittaa.

Vierailija
8/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 49 vuotta, virkamies. Tulot noin 4000 €/kk. Kohta tulee viiskymppiä täyteen ja isä kysyi lahjasta. Sovimme, että maksaa osan meidän 50- Vuotismatkasta. Joskus jouluna tulee muutama satanen joululahjaksi.

Vierailija
9/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asuntoa voi lahjoittaa.

En ole se, jolle vastasit, mutta pitääkö kaikki aina ottaa niin kirjaimellisesti? Eiköhän pointti ja pääasia kuitenkin tule selville eli kyseinen ihminen asuu asunnossa, joka on vanhempiensa tms.

Vierailija
10/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen ;)

Vierailija
11/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen. Vanhempani eivät avustaneet minua lainkaan, enkä sitä odottanutkaan. Mutta koska molemmat kuolivat melko nuorena, minä olen perinnön kautta toki heidän rahoistaan hyötynyt.

Vierailija
12/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian kirjoitti:

Taidat olla kateellinen ;)

Olen mies, mutta siis olisi kyllä enemmän aika järkytys jos muijani kulkisi netissä nimellä Morsian ja sanoisi minua sulhaseksi :D En usko kuitenkaan.

Vierailija
13/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 49 vuotta, virkamies. Tulot noin 4000 €/kk. Kohta tulee viiskymppiä täyteen ja isä kysyi lahjasta. Sovimme, että maksaa osan meidän 50- Vuotismatkasta. Joskus jouluna tulee muutama satanen joululahjaksi.

49 v, nainen, kaupan kassa. En kehtais ottaa vanhemmiltani rahaa.

Vierailija
14/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v asianajaja ja avustan äitiäni 1000 eurolla kuussa. Maksan näin sitä,kun hän aikoinaan yksinhuoltajana kasvatti ja koulutti minut. Oma kolme henkinen perhe on.

Vierailija
15/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49 v, nainen, kaupan kassa. En kehtais ottaa vanhemmiltani rahaa.

Minä kehtaan. Enemmänkin olisi tarjolla, mutta en esimerkiksi viitsi isääni kaupassa käyttäessäni maksattaa hänellä meidän perheen ostoksia, vaikka hän tarjoutuukin siihen. Lopun lähestyessä hän ei keksi muuta käyttöä rahoilleen. Lapsenlapsiaankin avustaa silloin tällöin muutamalla satasella. Itse asioistaan päättävä saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Kuitenkin olen yhtenä lähivuosina perimässä häntä. Siis en ole kerjännyt häneltä, siitä ei ole kyse. Avustamme myös omia aikuisia lapsiammekin maksamalla joitain laskuja tai esim. auton huoltoja heidän puolestaan, ostamalla joskus auton tankin täyteen bensaa jne.

Vierailija
16/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, lastenhoitja (sijaisuus). Auttaisi todennäköisesti rahallisesti tms. jos olisin pulassa..

Vierailija
17/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 48v, ammatti. Montoimimies ja tällä hetkellä 10 vuotta työtön,  Saan 300 euroa kuussa isältä, koska asun kolmiossa ja en saa tarpeeksi tukea koska vaativat muuttaa pienempään  vuokra-asuntoon. Mutta en halua, koska olen aina asunut samassa ja se on hyvä minulle,

Vierailija
18/18 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 49, mutta vanhempani eivät ole minua vuosiin avustaneet. Tekivät sitä, kunnolinnnuori opiskelija. Toisen kerran tekivat, kun erosin pitkästä avioliitosta. Kun menin toistamiseen naimisiin, niin ei ole avustuksia tullut. Ei tarvitsekaan. KM.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän