Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäkerttujen perjantai

07.04.2006 |

Aloitanpas pinon, kun ei sattunut silmään : )

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linea negrasta on täällä ollut juttua. Mulla on todella haalea, mutta kuitenkin on kun mieskin sen on bongannut. Saa nähdä mitä sille tapahtuu viikkojen vähetessä.

Hoxa: Tässä yksi himosaunoja! Menee nykyisin vaikka kuinka kauan saunassa. Innoissani huomasin, että myös synnärillä on minisauna johon saa mennä avautumisvaiheessa! Hiphei! Pitää testata.

Summersnow: Käyttökokemusta ei vielä ole, mutta varastoja alkaa jo mukavasti olemaan. Eli meiltä löytyy

- tsi-sisätäyttiksiä, monta (SK 01/05 ohjeella tehtyjä)

- harsoja, paljon

- tsi-hahtuvavillahousuja (Ruskovillan eri ohjeilla tehtyjä)

- Disanan nauhavaippoja 3 kpl

- Kissaluvs sisävaippoja 2 kpl

- Popolinin koala sisävaippa 1 kpl

- AIO vaippoja, Kushies ja Mollavauva

- tsi-flanellinauhavaippa (ikivanhalla SK ohjeella tehty)

- tsi-flanellineliöitä, 80x80 taittovaipoiksi ja 40x40 lisäimuiksi

- lisäksi on tulossa Napa-ketulta pari täyttövaippaa ja puoliksi tehty tsi-fleecekuori

Pääasiassa vaipatetaan harsoilla+tsi-hahtuvilla. Muita on kokeiluluontoisesti muutama tai yksi malli. Hankitaan lisää kun huomaa mikä sopii meille (käyttäjälle ja vaihtajille)

Vierailija
22/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]menipä taas aikaa ennenku kerkes tänne uudestaan...

just olin aloittelemassa että mullakin alkanut tuleen ihan mielettömästi nuita kirjotus vieheitä...ja heti huomasin että ekassa lauseessakin oli jo :DD

mä kun ihmettelin tota että ei oo pissittänyt tässä raskaudessa ollenkaan öisin niin periaatteessahan tuo selvis eilen neuvolassa miksi ei.

kun vauva on toosi ylhäällä, niin eipä se paljoa sitten pääsekkään rakkoa painamaan.

SYNNYTYSTOIVEISTA: mulla ei oo vieläkään...kuten ei aiemmissakaan...niin no epiduraalia kyllä toivon ja haluan. niin ja vaavelin haluan kans ulos ;))

LILLI81:koko pinoa en oo vielä lukenut läpi mutta vastailen nyt kummiskin kaikkiin kysymyksiin mihin vaan osaan. eli se RT on raivo tarjonta; eli pää alaspäin. en kyllä tiiä oliko tarkotettu kysymyksex sulla mutkun siellä oli kysymysmerkki perässä :)

SAUNASTA: saunassa minäkin tykkäisin käydä suht usein kun oma semmonen löytyy mutkun mulla on sellainen kiva vaiva ollut joka raskaudessa kun: ohimoa/silmiä alkaa ihan mielettömästi särkemään/vihlomaan kuuma ja lämmin eli just sauna ja lämmin suihku...onkos kellään kertulla tällästä??

HOXALLE vielä lisää: TERVEELLISIÄ VIIKONLOPPUNAPOSTELU VINKKEJÄ??

hmm...ite oon tämmöstä " napostellut" :))

omenat,rypäleet,mandariinit,jäätelö,sipsit,erilaisia muroja maidon kera,jugurtit,mannafrutti...nää on mulle siis joka iltaisia oikeestaan :D

LINEA nEGRA: mulla ei oo tullut ikinä tuota viivaa masuun...ja mun muistin mukaan joku uskomus meni niin että pojasta tulis viiva ja tytöstä ei...tiedä sitten :))

omassamasussa jatkellaan samaa potku linjaa ja olokin suht ok...pientä turvotusta ja tunnottomutta on ollut huomattavissa aamuisin käsissä...

heikunkeikun kaikille ja rattoisaa viikonloppua

krisse,tytöt-02 ja-04 ja Aurora/Allu rv29+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen lähti mummolaan viikonlopuksi. Ensin sitä odottaa kuin kuuta nousevaa, että saa olla miehen kanssa ihan kaksin vain, ja sitten kun se tapahtuu, niin mitä tekee mies? ALKAA LUKEEN TENTTIIN!!!No, tiesinhän minä tämän, mutta kun ei jaksas alkaa siivoamaan eikä oikeen huvittas muutenkaan tehdä mitään muuta kuin pitkästä aikaa rauhassa rupatella tuon ukkokullan kanssa. Mutta ei. Se jo kysyi, että pitääkö hänen lähteä yliopistolle lukemaan kun täällä ei saa sitäkään rauhaa minkä pojalta saa =D

Toisaalta, tuolla ois yöpöydällä uusin Harry Potter, jota vois lukea...ja vaatehuoneessa on kassillinen kankaita, joista olen ajatellut ommella vaippoja...Että kyllähän tässä tekemistä ois - kun vaan saisi aikaiseksi aloittaa!

Minä huomasin viime yönä vessassa käydessä, että oli valunut maitoa toisesta rinnasta. Ihan kunnolla oli märät läntit paidassa.

Aijuu. Onko teille tullut millaisia äp-rahapäätöksiä? Mulla on tässä jännät paikat, että saanko työttömyyspäivärahan mukaista vai minimi-päivärahaa. Niissä ois vaatimaton 30 euroa eroa/päivä...(jos nyt laskin ihan oikein, tänään tuli työttömyyskassasta lappu, että ovat saaneet mua koskevan työvoimapoliittisen lausunnon ja sen mukana jotain yleisiä juttuja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta). Mullehan ei tehdä äp-rahapäätöstä ennen ku selviää tuo mun työttömyyskorvaus. Kelan virkailijakin tuumasi, että " sullahan on erikoinen tilanne" , kun kävin hakemuksen viemässä. Määhän valmistun virallisesti viikkoa ennen äitiysloman alkua, mutta opinnot on olleet kaikki suoritettuna ja hyväksyttynä jo viikko sitten, eli siinä mielessä olen nyt työtön, en enää opiskelija ja oikeutettu työttömyyskorvaukseen.

No, senpä näkee sitten. Olen asennoitunut siihen että saan minimipäivärahapäätöksen, mutta olen hyvin tietoinen siitä, että mahdollisuus olisi saada ansiosidonnaistakin. Täällä siis elellään jänniä aikoja.

Eggis rv 31+1

Vierailija
24/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vasta nyt koneen eteeni kun mies toi sen tuolta olkkarista.

Odottavaparturi: Kohdunkaulan kiinteys ei vaikuta sen pituuden arvioimiseen. Googleta kuva haulla cervix niin huomaat että kohdunkaula on tuollainen napukka joka sitten mitataan emättimen perältä napukan päähän.

Pissan kirvelystä: Mulla hiiva aiheutti kirvelyä ja tiheesti virtsaamista. Yleensä tunnen hiivan kutinasta ja vuodosta, mutta nyt ei vuotoa juurikaan näkynyt eikä kutinasta ollut tietoakaan. Lääkäri löysi aavistuksen hiivaa syvältä emättimestä, mutta virtsaputken lähistö oli lähinnä vaan ärtyneen näköinen. Sain Canesten voidetta, joka auttoi parissa päivässä kirvelyyn ja pissittämiseen. Yhdyntä varmasti ärsyttää limakalvoja, jotka ovat jo ennestään pienen hiivan aihettamana arat. Canestenia kuulemma pitää käyttää ainakin viikko jos kyseessä on ulkoisten sukuelinten infektio.

Vauvan tavaroista: Mitään ei olla edelleenkään uskallettu laittaa valmiiksi. Muutaman vaatekappaleen olen ostanut ja virkkasin myssyn ja nyt on peitto tekeillä. Sänky pitäs hakea Anttilan varastolta, kun kuulemma on tullut sinne. Jos vauva nyt syntyisi joutuisi sen kuitenkin olemaan monta viikkoa sairaalasssa, joten aikaa on sitten järjestellä asioita.

Masun muoto. Viime viikolla vauvi laskeutui lähtökuoppiin eli profiili tipahti selvästi. Linea negraa ei ole. Omistan olemattomasti väripigmenttiä (en osaa ruskettuakaan) joten viivan ilmestyminen olisi ollut täys ihme. Nännitkään eivät ole muuttaneet väriä. (pitäisi vissii päivittää masukuva kartalle)

Vanhan kansan mukaan poika olisi tulossa jos viiva ylittää navan. Tyttö, jos jää lyhyeksi.

Omanapa: Pötköttelyä, pötköttelyn perään. Eli mitään en voi tehdä. Aamulla kävin suihkussa ja petasin sängyn ja pyyhin tiskipöydän... se oli tämän päivän " urheilu" , joka nyt kostautuu tuntuvimmilla supistuksilla. Onneksi niitä tulee vain puolen tunnin välein ja tuntuvat vain lievänä jomotuksena. Jos nämä nyt jatkuvat niin taidan kilauttaa kaverilla ja näppäillä polin numeron... josko kysyisi pitääkö tulla uudestaan näytille.

Ninni rv 28+2

Vierailija
25/25 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensin krisse-79: Joo sitä rt arvelinkin just noin kuin selitit. Ei vain heti muistunut mieleen. Mutta mä en sitte ole ihan varma miks se täti kirjoitti siihen korttii RT perään sen kysymysmerkin. Olisko se epävarma siitä kuitenkin tai jotain?

Joo elikkäs Suuri käsityölehdessä oli tänään vauvan vaunu-unipussin kaavat. Koot 44-68cm. Siinä oli myös muita vauvan perusvaatteita. Ajattelin vain imoittaa jos jollakin on kauhea ompeluinto päällä.

Itse ajattelin tekaista tollaisen unipussin vaunuihin,sitten kun saan ompelukoneen huollosta. Se meinaan jouduttiin lähettään maahantuojalle niin voi mennä monta viikkoo,ennen kuin saan sen.( Voi olla,että vaavi on sitten jo syntynytkin ennen sitä.Joo,mutta se siitä.)

Nyt lopetan palsta terrorin ja päästän muutkin kirjoittamaan.

Joo ja päivitellään tosiaan niitä kuvia sinne kuvasivuille. Itsekin eilen otin,mutta kuvat on vielä muokkaamatta :)

Lilli81 32+0