Kuinka hirveää on pieru sängyssä? Ekaa kertaa seksiä uuden miesystävän kanssa
Luulin jo että tästä voisi tulla elämän mies ja isä lapsilleni. Minulla pääsi kesken touhujen pieru. Halusin vajota maanalle. Kumpikaan ei mitään sanonut. Pelkään ettei mies halua jatkaa enää kanssani. Hävettää.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
No aika onneton tapaus on mies, jos tuo teidän jutun kaataa
Ei pidä ehkä haluttavana eikä tyylikkäänä minua enää
Kannattaa odottaa miehen aloitetta nyt.
Ei haittaa mitään! :) Varmasti jossain vaiheessa nauratte yhdessä tuolle pierulle :D
M30 kirjoitti:
Ei haittaa mitään! :) Varmasti jossain vaiheessa nauratte yhdessä tuolle pierulle :D
En ajatellut ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin WT touhua tuollainen piereskely. Häpeä!
Meinaat että ap tahallaan työnsi pierun?
Eikö mies edes naurahtanut tuolle pierulle?
Tuo homma on sen verran kokonaisvaltaista touhua ettei tuollaisia voi välttää. saattaa se mies joskus sinua tuolla asialla härnätä, mutta jos tuo kaataa suhteen hänen toimestaan, niin sitten ole vain onnellinen.
Oletko ajatellut että sinä saatat nyt panikoinnillasi kaataa sen suhteen. Et ole enää luonnollinen yms.
Onhan noita paukahdoksia tapahtunut matkan varrella, mutta eivät ne sinän sä mihinkään vaiukuttaneet ole.
M65
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies edes naurahtanut tuolle pierulle?
Tuo homma on sen verran kokonaisvaltaista touhua ettei tuollaisia voi välttää. saattaa se mies joskus sinua tuolla asialla härnätä, mutta jos tuo kaataa suhteen hänen toimestaan, niin sitten ole vain onnellinen.
Oletko ajatellut että sinä saatat nyt panikoinnillasi kaataa sen suhteen. Et ole enää luonnollinen yms.
Onhan noita paukahdoksia tapahtunut matkan varrella, mutta eivät ne sinän sä mihinkään vaiukuttaneet ole.
M65
Kumpikaan ei reagoinut eikä touhu pysähtynyt hetkeksikään.
Onpa estoista väkeä, jos pierua pelästyy.
alitajuisesti halusit anaaliseksiä ja perse lähettikin omatoimisesti kutsun
Olisin ottanut naisen tiukkaan halailuun seksin jälkeen :)
Suhde on hyvin rikkinäisellä pohjalla jos naisen pierua ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, jos ei ollut märkäpieru
Usko jo että ei se ole kakkaa. Se on squirttipieru ja neste tulee anaalirauhasesta kun henkilö kiihottuu tarpeeksi.
Seurustelin aikaisemmin hienon ladyn kanssa. Korkeasti koulutettu ja hyvin älykäs. Hienoissa piireissä liikkunut. Hän ei ikinä piereskellyt seurassani, mutta unissaan teki sitä kyllä. En siitä hänelle ikinä maininnut. En tiedä miten hän olisi reagoinut.
Ensi-ihastukseni päästi pahanhajuisen pierun koulussa. Kuulin sen ja haistoin lemun. Siihen loppui salaihastukseni tyttöön, jonka olin huomannut olevan minusta myös kiinnostunut.
Nainen ei vaan saa pierrä! Totaalinen turnoff ja mikään ei ole enää ennallaan ensi pierun jälkeen. Kiihottavuus tipahtaa minun silmissä 50% iäksi!
Sanot vaan että mies löysi p-pisteen ja laukesit?
Niin häpeänkin mutta se oli vahinko.