"Jäätyminen" tietyn ihmisen seurassa
Ongelmani on kiusallinen ja itseäni suuresti häiritsevä. Olen tuntenut erään henkilön jo useita vuosia ja pidämme paljon yhteyttä. Pystyn juttelemaan hänelle kaikesta puhelimen välityksellä, mutta ongelmat ilmenevät heti, kun olemme kasvotusten. Suuressa porukassa en pysty edes katsomaan hänen suuntaansa - saati sitten puhumaan. Vaihdamme kuitenkin paljon katseita. En ymmärrä, mistä tämä voisi johtua. Tällaista ongelmaa ei ole kuin ainoastaan hänen läsnäollessaan. Emme kuitenkaan ole enää mitään teinejä, sillä itsekin lähenen "jo" 24 vuoden ikää. Kyseessä on siis vastakkaisen sukupuolen edustaja, mikäli tällä on jotain vaikutusta asiaan. Onko muilla samankaltaisia ongelmia, vai olenko vain itse ihan surkea ihmisolio?
Kommentit (6)
Minulla oli tuo. Kävi ilmi, että henkilö oli kiero ja valheellinen. Alitajuisesti aavistin sen, enkä pystynyt katsomaan päin.
Lisään vielä sen verran, että hän on itsekin samanlainen kuin minä. Muille juttelee normaalisti, mutta minä olen siltä osin kuin ilmaa.
Tutulle kuulostaa. En osaa kyllä sanoa mistä johtuu. Ehkä enemmän tuota on työpaikalla, stressaantuneena. Mitens muilla?
Olet ihastunut häneen. Et uskalla puhua ettet mokaa. Tarkkailet itseäsi ja häntä.
Oletko ihastunut häneen? Silloin saattaa huomaamattaan vähän jännittää, kun haluaa antaa itsestään hyvän vaikutelman.