Kuinka hirveää on pieru sängyssä? Ekaa kertaa seksiä uuden miesystävän kanssa
Luulin jo että tästä voisi tulla elämän mies ja isä lapsilleni. Minulla pääsi kesken touhujen pieru. Halusin vajota maanalle. Kumpikaan ei mitään sanonut. Pelkään ettei mies halua jatkaa enää kanssani. Hävettää.
Kommentit (38)
Olet miehelle nyt aina se paukkupeppu. Missä asennossa päästit kaasut?
Vierailija kirjoitti:
Olet miehelle nyt aina se paukkupeppu. Missä asennossa päästit kaasut?
Ihan makasin selälläni ja mies oli päällä.
Kuinka paljon häpeisitte itse? Entä miehet, olisiko kuinka paha turnoff?
Eikai kukaan kunnon mies halua mitään pieruliisaa!
💩
Heh, mahtaa nolottaa. Minuakin nolottaisi, vaikka yhteiseloa takana jo 32 vuotta.
Sehän on ihan luonnollista. Millainen suhde teillä voisi edes olla jos ei voi olla luonnollinen ja oma itsensä toisen seurassa?
Kaikki ihmiset pierevät. Ei vaikuttaisi suhtautumiseeni mitenkään, ihan turha hävetä.
Mies 40 v.
Huivei kirjoitti:
Sehän on ihan luonnollista. Millainen suhde teillä voisi edes olla jos ei voi olla luonnollinen ja oma itsensä toisen seurassa?
Olemme vasta alun tapailuvaiheessa enkä tiedä tuleeko tästä edes parisuhdetta, vaikka haluaisinkin kovasti. Meniköhän pilalle nyt koko yritys, kun pitäisi olla parhaimmillaan.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo viisi vuotta, eikä kumpikaan ole kertaakaan pieraissut toisen kuullen.
mä sammuin eka yönä seksin jälkeen miehen luo ja kuulemma piereskelin koko yön. Nyt 15 v yhdessä =)
Ei siinä mitään, jos ei ollut märkäpieru
Et olisi mennyt paneskelemaan ennen kuin suhde kestää pikku töräyksen.
Tai jos mies haluaa vain tapailla, niin tuskin pitää haluttavana piereskelijää:( Kertoo varmaan kavereillekin.
Vierailija kirjoitti:
mä sammuin eka yönä seksin jälkeen miehen luo ja kuulemma piereskelin koko yön. Nyt 15 v yhdessä =)
Rakastan sinua:) Tämä lohduttaa.
Niin WT touhua tuollainen piereskely. Häpeä!
Tuskin edes huomasi, jos meno oli kiihkeää.
Jos se äijä tollasen pikku paukun takia sut jättää, niin hyvä vaan sulle! Mutta älä nyt vielä panikoi, käyttäydy ihan normaalisti ja kato miten se ukko käyttäytyy. Tuskin sille mitään traumoja jäi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes huomasi, jos meno oli kiihkeää.
Huomasi varmasti kun istui siinä reisieni välissä ja oli sisällä. Minäkin kuulin sen ja hän oli lähempänä.
No aika onneton tapaus on mies, jos tuo teidän jutun kaataa
Jatkan että miehestä ei ole tänään kuulunut yhtä paljon kuin muina päivinä. Ollaan molemmat 31 v, jos sillä on merkitystä.