Valitsin korkeastikoulutetun ja älykkään vaimon
Ei paljon huvittaisi kitua talousvaikeuksissa työttömän tai huonoa palkkaa saavan vaimon kanssa. Esim. moni työkaveri valittaa sitä kun vaimo on työtön. No se on voi voi. Olisko kannattanut miettiä tuota heti aluksi? Tienaamme yhdessä noin 10 000 euroa / kk. Ei paljon tarvitse Prismassa miettiä, että mitä ostaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon huvittaisi kitua talousvaikeuksissa työttömän tai huonoa palkkaa saavan vaimon kanssa. Esim. moni työkaveri valittaa sitä kun vaimo on työtön. No se on voi voi. Olisko kannattanut miettiä tuota heti aluksi? Tienaamme yhdessä noin 10 000 euroa / kk. Ei paljon tarvitse Prismassa miettiä, että mitä ostaa.
Miksi käytte Prismassa jos rahaa on, kävisitte Citymarketissa.
Ja miksi asutte Suomessa? Se älykkyys karisi just.
Mikä maa sitten olisi parempi? Espanja, jossa kidutetaan metsästyskoiria ja härkätaisteluissa härkiä?
Miten olisi vaikka Amerikan Yhdysvallat? Tai Euroopassa Sveitsi tai Saksa?
Älykkyys ja Amerikka ei sovi yhteen.
Maa on varsinainen persereikä, jossa toki on muutamia, henkisesti tai jopa fyysisesti aidattuja alueita, joissa on hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin korkeasti koulutetun ja älykkään miehen. Pelkästään hänen tulonsa 13 000 e/kk. Kun me vanhemmat akateemisesti koulutettuja ja näytämme mallia niin periytyy myös lapsille halu opiskella.
Anteeksi jos sanon, mutta ei sulla kuppaisesti meni jos täällä istut kirjoittelemassa vaimostasi ja luultavasti kuvitelluista rahoista. Teidän pitäisi älykkäänä ja menestyvänä pariskuntana olla tekemässä jotain järkevää, mutta sä vaan pyörit vauvapalstalla.
Varmasti itseään myymällä tienaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt purkamassa paineet kun panettaa?
Valitsin koulunsa kesken jättäneen miehen, joka kuitenkin on älykäs. Hän valitsi koulunsa kesken jättäneen naisen, joka on myös älykäs. Mies on saanut olla töissä, minä vain pätkittäin. 10000€/kk on meidänkin tulot ja ihan hyvin tullaan toimeen vaikka olen työtön.
Hyvien tulojen myötä olemme ajautuneet Ruoholahden Citymarketin herkkutiskien ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää betamieheilyä. Alfamies tienaa niin paljon ettei naisen tuloilla ole merkitystä. Itse en ainakaan miehenä saisi mitään tyydytystä siitä, että hyödyn naisen rahoista.
Minä kyllä mielellääni jäisin kotiin ja harrastaisin jos vaimo tienaisi niin paljon ettei tarvitsisi itsellä töitä tehdä. Siinä menisi mukavasti päivä autojen kanssa värkkäillessä, pelatessa ja terassilla istuen. Tulot pitäisi tietenkin olla niin suuret, että palkattaisiin siivooja ym. kartanoon (jonka vaimo sitten myös maksaisi).
Ei muuta kuin kokeilemaan. Veikkaan, että nainen jaksaisi katsoa kuukauden tuollaista miestä, olettaen että mies olisi erittäin hyvännäköinen ja hyvä sängyssä. Viimeistään kun pitäisi kavereille esitellä, niin tuommoinen luuserimies saisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa sitten olisi parempi? Espanja, jossa kidutetaan metsästyskoiria ja härkätaisteluissa härkiä?
Miksi ihmeessä juuri sinne aurinkorannalla pitäisi mennä muiden ääliösuomalaisten kanssa? Hyvä ihminen, maailmassa on 193 maata, ei pelkästään Suomi ja Espanja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko sinulla kivaa?
Itse olen sinänsä järkiliittojen kannalla, mutten tiedä jaksaisinko elää korkeakouluttautuneen ja älykkään naisen kanssa. He ovat usein melko kuivia ja happamia ihmisinä.
Itseäni viehättää naisissa juuri heidän iloisuus ja hassuttelutaipumus.Oletpa törmännyt ikäviin korkeakoulutettuihin ja älykkäisiin naisiin kerta ovat usein olleet happamia ja kuivia. Itsellä taas on kokemusta siitä, että korkeakoulutetut ja älykkäät naiset juuri ovat huumorintajuisia ja pilkettä silmäkulmassa löytyy. Jotkut huonommin koulutetut ja duunarihommissa olevat naiset ovat taas olleet tyytymättömiä työhönsä, valittaneet siitä ja katkerasti puhuneet työstään. Lisäksi he valittavat usein miten ei ole rahaa. Siitä on iloisuus ja hassuttelutaipumus kaukana.
No kuule kyllä nämä sivistyneet ja kiltit akateemiset naiset tiedetään. Hetken jaksetaan esittää mukavaa ja henkevää seuraa, kunnes pian kuvaan astuu toisen väheksyminen, julkinen nolaaminen, henkinen väkivalta jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja Amerikka ei sovi yhteen.
Maa on varsinainen persereikä, jossa toki on muutamia, henkisesti tai jopa fyysisesti aidattuja alueita, joissa on hienoa.
Sinä se tässä persereikä olet, koska niputat 300 miljoonaa ihmistiä yhteen. Voi pyhä yksinkertaisuus. Pysy Suomessa, et pärjäisi muualla.
Meillä samit, otin korkeakoulutetun miehen joka tienaa ihan perkeleesti. On vielä ihana ihminen ja hyvännäköinen tähän päälle.
Olen ylpeä hänestä ja hänen saavutuksistaan, tuetaan toinen toistamme urillamme ja on ihanaa kun ei tarvitse miettiä riittääkö rahat niihin juttuihin mitä halutaan hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää betamieheilyä. Alfamies tienaa niin paljon ettei naisen tuloilla ole merkitystä. Itse en ainakaan miehenä saisi mitään tyydytystä siitä, että hyödyn naisen rahoista.
Minä kyllä mielellääni jäisin kotiin ja harrastaisin jos vaimo tienaisi niin paljon ettei tarvitsisi itsellä töitä tehdä. Siinä menisi mukavasti päivä autojen kanssa värkkäillessä, pelatessa ja terassilla istuen. Tulot pitäisi tietenkin olla niin suuret, että palkattaisiin siivooja ym. kartanoon (jonka vaimo sitten myös maksaisi).
Ei muuta kuin kokeilemaan. Veikkaan, että nainen jaksaisi katsoa kuukauden tuollaista miestä, olettaen että mies olisi erittäin hyvännäköinen ja hyvä sängyssä. Viimeistään kun pitäisi kavereille esitellä, niin tuommoinen luuserimies saisi mennä.
No ensin pitäisi löytää se rikas vaimo... Ja mitäs sillä väliä jos sitten eroaa, puolet tulisi mulle XD Kyllä niilläkin rahoilla eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensin pitäisi löytää se rikas vaimo... Ja mitäs sillä väliä jos sitten eroaa, puolet tulisi mulle XD Kyllä niilläkin rahoilla eläisi.
No tässä on jo enemmän järkeä :) Gold diggerit, joita Suomessakin riittää, tekevät tätä koko ajan. Onkin jo korkea aika, että tasa-arvoa tulee myös tälle saralle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tienaavat naiset on usein aika ikäväluonteisia ja rumia. Mut jos raha merkkaa eniten puolisossa niin mikäs siinä.
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko sinulla kivaa?
No onko köyhänä hirttosilmukassa kivaa? Vaatteina muovipussit.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Olette rikkaita, fiksuja ja ties mitä, mutta sitten kirjoittelet jossakin av:lla lauantaina? Eikö sinulla tao teillä kahdella ole oikeasti mitään parempaa tekemistä? :D
Mikä järki tässä nyt oli? Mulla on korkeakoulutettu kaveri, joka on vuodesta toiseen suurituloisten verolistoilla ja viikonloppuisin tehdään yhdessä kaikkea epä-älyllistä kuten pelataan videopelejä ja käydään baarissa
T. niin ikään korkeakoulutettu mutta paljon vähemmän tienaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää! Miksi kukaan haluaisi lähteä Yhdysvaltoihin?
Minä olen varmaan palstan ainoa, joka on korkeakoulutettu mutta ihan vain keskituloinen. Miehelläni on suunnilleen sama palkka kuin minullakin, tapasimme yliopistolla.
Mutta yhtä lailla automarketista mekin ruokaa ostamme, ja lisäksi minulla on kotona seuranani ainoa koskaan tuntemani ihminen, joka on sekä hillittömän hauskaa seuraa että eettisesti kunnioitettava kumppani vanhemmuudessa ja muissa isoissa tehtävissä.
Ihan riittävästi kuitenkin verrattuna moneen työkaveriin, joka joutuu elättämään koko perhettään yksin, koska vaimo on työtön siivooja.[/quote]
Kyllä siivoojille on töitä.
Sopivasti jätitkin luonteen mainitsematta.