Valitsin korkeastikoulutetun ja älykkään vaimon
Ei paljon huvittaisi kitua talousvaikeuksissa työttömän tai huonoa palkkaa saavan vaimon kanssa. Esim. moni työkaveri valittaa sitä kun vaimo on työtön. No se on voi voi. Olisko kannattanut miettiä tuota heti aluksi? Tienaamme yhdessä noin 10 000 euroa / kk. Ei paljon tarvitse Prismassa miettiä, että mitä ostaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Melko vähän tienaatte luuserit.
Ihan riittävästi kuitenkin verrattuna moneen työkaveriin, joka joutuu elättämään koko perhettään yksin, koska vaimo on työtön siivooja.
Hyvin tienaavat naiset on usein aika ikäväluonteisia ja rumia. Mut jos raha merkkaa eniten puolisossa niin mikäs siinä.
Minä taas valitsin sellaisen miehen, joka on hyvä minulle lapsille ja jota rakastan äärettömän paljon ja hänkin minua. Tulemme ihan ok rahallisesti toimeen, ei nyt huippua mutta ei kituuttamistakaan enää toisin kuin opiskeluaikoina. Sitäkin tärkeämpänä pidän sitä, että olemme ne oikeat toisillemme, viis siitä vaikka puoliso ei olisi korkeakoulutettu.
Olisiko kuitenkin kannattanut valita miljoonaperijätär, joka on sijoittanut varansa järkevästi? Hänellä olisi aikaa perehtyä ulkonäköönsä, kun ei olisi urahuolia. Ajattele kuinka hehkeä ja hyväntuulinen hän olisi, kun sinä väsyneenä palaat töistä. Eikä olisi vaaraa jäädä työttömäksi, kuten nykyisellä vaimollasi. No, tämä vinkki taitaa tulla liian myöhään.
Mutta onko sinulla kivaa?
Itse olen sinänsä järkiliittojen kannalla, mutten tiedä jaksaisinko elää korkeakouluttautuneen ja älykkään naisen kanssa. He ovat usein melko kuivia ja happamia ihmisinä.
Itseäni viehättää naisissa juuri heidän iloisuus ja hassuttelutaipumus.
Minä valitsin puolison, jolle avioliitto merkitsee samaa kuin minulle, rakkautta ja sitoutumista myötä- ja vastamäessä. Molemmat ollaan elätetty toisiamme sairauksien ja lomautusten yli, tietenkin. Pienistä tuloista huolimatta (siivosin ammatikseni ennen opintoja, mies oli myös parin tonnin duunari) asuntolaina saatiin kuitattua loppuun 35-vuotiaina, ja sen jälkeen ei ole meidänkään tarvinnut katsella Prismassa hintoja - vaikka hintatietoisuus on jäänyt päälle, sillä hyvällä tavalla, ja tässä tilanteessa - mies tk-eläkkeellä, itse opiskelija, talossa teini) siitä on ollut vain hyötyä. Mukavasti elellään alle neljäsosalla teidän tuloista :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sinänsä järkiliittojen kannalla, mutten tiedä jaksaisinko elää korkeakouluttautuneen ja älykkään naisen kanssa. He ovat usein melko kuivia ja happamia ihmisinä.
Älykäs nainen osaa hassutella. Tyhmä on vaan hölmö ja huumori syntyy nauramisesta hänelle eikä hänen jutuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää betamieheilyä. Alfamies tienaa niin paljon ettei naisen tuloilla ole merkitystä. Itse en ainakaan miehenä saisi mitään tyydytystä siitä, että hyödyn naisen rahoista.
Minä kyllä mielellääni jäisin kotiin ja harrastaisin jos vaimo tienaisi niin paljon ettei tarvitsisi itsellä töitä tehdä. Siinä menisi mukavasti päivä autojen kanssa värkkäillessä, pelatessa ja terassilla istuen. Tulot pitäisi tietenkin olla niin suuret, että palkattaisiin siivooja ym. kartanoon (jonka vaimo sitten myös maksaisi).
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tienaavat naiset on usein aika ikäväluonteisia ja rumia. Mut jos raha merkkaa eniten puolisossa niin mikäs siinä.
Vaimoni nimenomaan on hyvintienaava ja lisäksi jumalaisen kaunis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni osaa kyllä hassutella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon huvittaisi kitua talousvaikeuksissa työttömän tai huonoa palkkaa saavan vaimon kanssa. Esim. moni työkaveri valittaa sitä kun vaimo on työtön. No se on voi voi. Olisko kannattanut miettiä tuota heti aluksi? Tienaamme yhdessä noin 10 000 euroa / kk. Ei paljon tarvitse Prismassa miettiä, että mitä ostaa.
Miksi käytte Prismassa jos rahaa on, kävisitte Citymarketissa.
Ap (joka on siis tietysti nainen) yrittää esittää tässä mahdotonta, eli että hyvätuloisia älykkäitä naisia riittäisi joka sorkalle. Näin ei kuitenkaan ole, joten kyseessä ei varsinaisesti ole valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi asutte Suomessa? Se älykkyys karisi just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska Prisman valikoima (myös muut kuin elintarvikkeet) voittaa Citymarketin 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa sitten olisi parempi? Espanja, jossa kidutetaan metsästyskoiria ja härkätaisteluissa härkiä?
Hmmm... Olette rikkaita, fiksuja ja ties mitä, mutta sitten kirjoittelet jossakin av:lla lauantaina? Eikö sinulla tao teillä kahdella ole oikeasti mitään parempaa tekemistä? :D
Vierailija kirjoitti:
Oletpa törmännyt ikäviin korkeakoulutettuihin ja älykkäisiin naisiin kerta ovat usein olleet happamia ja kuivia. Itsellä taas on kokemusta siitä, että korkeakoulutetut ja älykkäät naiset juuri ovat huumorintajuisia ja pilkettä silmäkulmassa löytyy. Jotkut huonommin koulutetut ja duunarihommissa olevat naiset ovat taas olleet tyytymättömiä työhönsä, valittaneet siitä ja katkerasti puhuneet työstään. Lisäksi he valittavat usein miten ei ole rahaa. Siitä on iloisuus ja hassuttelutaipumus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa sitten olisi parempi? Espanja, jossa kidutetaan metsästyskoiria ja härkätaisteluissa härkiä?
Miten olisi vaikka Amerikan Yhdysvallat? Tai Euroopassa Sveitsi tai Saksa?
Mutta kun pitää saada tuntea olevansa mies ja elättää naista.