Valitsin korkeastikoulutetun ja älykkään vaimon
Ei paljon huvittaisi kitua talousvaikeuksissa työttömän tai huonoa palkkaa saavan vaimon kanssa. Esim. moni työkaveri valittaa sitä kun vaimo on työtön. No se on voi voi. Olisko kannattanut miettiä tuota heti aluksi? Tienaamme yhdessä noin 10 000 euroa / kk. Ei paljon tarvitse Prismassa miettiä, että mitä ostaa.
Kommentit (52)
Minä otin lapsia haluamattoman miehen. Rahaa on enemmän kuin tarpeeksi, vaikka tekisi mitä, eikä mene kroppa pilalle, eikä seksielämä kärsi. Ollaan tosin korkeasti koulutettuja ja hyvin toimeentulevia, mutta kunnon downshiftaus onnistuisi vaikka heti, jos siltä tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tienaavat naiset on usein aika ikäväluonteisia ja rumia. Mut jos raha merkkaa eniten puolisossa niin mikäs siinä.
Tämä on totta! Yleensä korkeasti koulutetut naiset ovat mitäänsanomattomia tai rumia ulkonäöltään, ja heidän luonteensa on hyvin maskuliininen ja päällekäyvä. Miksi lähes kaikki kaupan kassat ovat nättejä mutta akateemisista naisista valtaosa hyvin epäviehättäviä?
Aika moni täällä kirjoittelijoista taitaa kohdata akateemisen naisen vain asioidessaan Kelassa tai lääkärissä. Ihan vinkkinä, että se akateemisten huumorintaju ei tule esille siinä lappuja täytellessä tai peräpäätä tuseeratessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tienaavat naiset on usein aika ikäväluonteisia ja rumia. Mut jos raha merkkaa eniten puolisossa niin mikäs siinä.
Tämä on totta! Yleensä korkeasti koulutetut naiset ovat mitäänsanomattomia tai rumia ulkonäöltään, ja heidän luonteensa on hyvin maskuliininen ja päällekäyvä. Miksi lähes kaikki kaupan kassat ovat nättejä mutta akateemisista naisista valtaosa hyvin epäviehättäviä?
Heh heh, hauska juttu, aika moni akateeminen elättää opiskeluvaiheessa itsensä kaupan kassalla,
Vai onko tämä taas klassinen ''happamia, sanoi kettu''-juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko vähän tienaatte luuserit.
Ihan riittävästi kuitenkin verrattuna moneen työkaveriin, joka joutuu elättämään koko perhettään yksin, koska vaimo on työtön siivooja.
Siivoojat kyllä työllistyvät eikä se ole sen huonompi ammatti kuin DI tai lääkäri. Enemmän minua ärsyttää tuollaiset jotka normiduunarin töitä halveksuvat
No jos nyt ihan rehellinen olen, arvostan kyllä enemmän työtä, jossa pelastaa ihmishengen kuin jossa tyhjentää roskakorin. Sad but true
Ap:lla on huippuvaimo, mistä häntä onniteltakoon. Meillä muilla ongelma on se, että tavallinen hyvä mies ei kelpaa edes niille pahimmille mätisäkeille. Miten pääsisimme valitsemaan kauniin ja hyvätuloisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun pitää saada tuntea olevansa mies ja elättää naista.
Onko oikeesti tällaisia miehiä Suomessakin?
Ytn, vieläpä nuori ja vieläpä kuuma, turvaa minunkin elintasoni ja miellyttävän elämän. Miehet, se oikea akateeminen löytyy sinullekin taatusti kunhan harrastat selektiivistä tapailua. kaikessa rauhassa.
No kuule kyllä nämä sivistyneet ja kiltit akateemiset naiset tiedetään. Hetken jaksetaan esittää mukavaa ja henkevää seuraa, kunnes pian kuvaan astuu toisen väheksyminen, julkinen nolaaminen, henkinen väkivalta jne. jne.[/quote]
Ehkä sinulla olisi sitten peiliin katsomisen paikka ja voisit pohtia miksi vedät puoleesi näin ikäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko vähän tienaatte luuserit.
Ihan riittävästi kuitenkin verrattuna moneen työkaveriin, joka joutuu elättämään koko perhettään yksin, koska vaimo on työtön siivooja.
Siivoojat kyllä työllistyvät eikä se ole sen huonompi ammatti kuin DI tai lääkäri. Enemmän minua ärsyttää tuollaiset jotka normiduunarin töitä halveksuvat
No jos nyt ihan rehellinen olen, arvostan kyllä enemmän työtä, jossa pelastaa ihmishengen kuin jossa tyhjentää roskakorin. Sad but true
Siivojat tekevät aika paljon muutakin kuin tyhjentävät roskakorin. He ovat niitä jotka siivoavat sinun jälkesi joka paikassa. He ovat niitä jotka varmistavat ettei hotellihuoneessa tyynyn alla ole esim. huumeruiskua tai lattialla vaarallisia esineitä lapsille. He ovat niitä jotka pitävät julkisilla paikoissa hygieniatason sillä tasolla että tautien yms. leviäminen on minimaalinen suhteutettuna olosuhteisiin. Minä arvostan kaikkia ammatteja sillä kaikkia tarvitaan enkä voisi ikinä halveksua ketään työnsä takia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko sinulla kivaa?
Itse olen sinänsä järkiliittojen kannalla, mutten tiedä jaksaisinko elää korkeakouluttautuneen ja älykkään naisen kanssa. He ovat usein melko kuivia ja happamia ihmisinä.
Itseäni viehättää naisissa juuri heidän iloisuus ja hassuttelutaipumus.
Vain älykäs voi olla huumorintajuinen, mutta ymmärrän viestistäsi, että koulutus ei sinulle paljoakaan merkitse.