Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 2-vuotiaan kevät- ja kesävarustus?

07.04.2006 |

Oisin kiinnostunut lähinnä siitä, että millaisella vaatevarastolla pärjäätte tämän ikäisen kanssa? Siis paljonko T-paitoja, kenkiä (millaisia), muita vaatteita?

Mulla tuppaa tuo vaatteitten hankkiminen karkaavan välillä käsistä, joten oon ajatellut tulevaa kesää varten vähän listata tarpeellisia varusteita, ettei tulisi ostettua niin paljon turhaa. Oon ajatellut tässä tehä ostosreissun " isoon kaupunkiin" , niin tekisin kerralla pääosan hankinnoista. Ja tuleehan niitä heräteostoksia tehtyä tietenkin... Oon myöskin tehnyt päätöksen, että ostan vähämmän, mutta sitten vähän laadukkaampaa. Oon aika ahkera peseen pyykkiä, joten varaston ei tarvis olla kauheen iso. Mulle on vähä käynyt niin, että tulee käytettyä niitä suosikkivaatteita ja sitten jää osa käyttämättä.

Välikausihaalari on hankittuna, ja vähän kevätpipoja ja semmosta. Siis vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenisen t-paitaa, parit shortsit, pari mekkoa, parit housut, tai jos poika kyseessä neljät shortsit eikä niitä mekkoja. Pari pitkähihaista paitaa ja pari villatakkia/collegepaitaa. Sandaalit ja kävelykengät. Ei kai sitä kesällä muuta tartte :) . Toivottavasti ainakaan :) .

Vierailija
2/2 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1v 8kk poikalapsi, ja minullakin välillä tahtoo mopo karata noiden vaatenhakintojen kanssa. Pojalle mahtuvat kaikki viimekesäiset 80cm t-paidat ja shortsit, koska on hoikka. Niitä ei siis ole tarvinnut kovin paljon hankkia, mutta onhan niitä...

Meillä on nyt alkukevääksi kosteussuojattu haalari, kumpparit ja lenkkarit, kypärälakki x2, ohut pipo, neljät sormikkaat, parit lapset, kaulahuivi ja kurakintaat sekä parit ohuemmat villasukat.

Autoillessa käytämme sitten kun toppahousut ovat liian kuumat vuorellisia puuvillahousuja 3kpl ja fleece-takkia. Kesäksi on etsinnässä vielä kiva farkkutakki ja lippis tms. Kesäksi on kenkiä noiden em. lisäksi sandaalit ja nahkakengät.

- T-paitoja 10 käyttöpaitaa ja 5 vähän parempaa

- Shortseja 5 ja yhdet lappushortsit

- Vajaamittaisia housuja 3

- Collegepaitoja/-takkeja/-huppareita en osta uusia, kun nämä mahtuvat hyvin (n. 10kpl)

- Kasa pikkukalsareita, koska aloittelemme kuivaksi opettelua

- Pitkähihaisia ohuempia trikoopaitoja 6, niitä tarvitsee yllättävän paljon ainakin jos asuu tuulisessa kaupungissa

- Farkkuja 2, ohuita pitkiä housuja 6

- Neuleita 3

- uimahousut

- Sadetakki

- kesäpipoja muutama, kalastajanhattu

- lyhythihaisia bodeja en hanki enää yhtään, pitkähihaisia on useita nyt sopivia, mutta en niiden jälkeen hanki enää, koska tosiaan alamme opetella kiuvaksi.

- Meillä kun on synttärit kesällä, varmaan tulee vielä lahjaksi jotain, joten kyllä näillä pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla