Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä miestä? :(

Huoh
06.10.2017 |

Olen mielestäni perusnätti, ylipainoa on hieman mutta tiimalasivartalo. Olen ollut 2 vuotta sinkku ja kolunnut tinderit ja hot or notit enkä ole liian nirso!!! Käyn erilaisissa nuorille tarkoitetuissa ryhmissä eikä mikään onnaa :( olen 22-vuotias mitä teen? :((

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en löydä minäkään. Suljin Tinderin kuukauden käytön jälkeen, samoin toisen deittisovelluksen. Olen ostanut kausilipun teatteriin ja pari lippua muihin tapahtumiin. Haen iloa elämään nyt muualta kuin toiveesta parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo kaikki deittihässäkät on itekki tullu koitettua mutta aivan älytön työ eikä edes kukaan viesteihin vastaa eikä matchaa..

Mies 33v

Vierailija
4/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vissiinnii piilossa.

Vierailija
5/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu lähestyä vain niitä panokarjuja millä on tribaalit hauiksessa? Miksi ei kilttimies kelpaa?

Vierailija
6/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin neiti X on?

Vierailija
7/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu lähestyä vain niitä panokarjuja millä on tribaalit hauiksessa? Miksi ei kilttimies kelpaa?

Tuo ei pidä läheskään aina paikkaansa, ei minunkaan kohdallani. Itse olen lähestynyt vähemmän komeita miehiä, karkuun on heistä juossut jokainen. Kai sitten olen heille aivan liian ruma tai muuten vain todella pelottava.

Vierailija
8/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ole missään nettihaussa mukana. Miehet kyllä katsovat minua kaupassa, kirjastossa, kadulla jne. Kukaan ei kuitenkaan tule juttelemaan, naisia ilmeisesti liikaa tarjolla. En käy baareissa .

Vierailija
9/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu tämä vetävä tatuointi

https://goo.gl/1siq1o

Vierailija
10/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei pidä läheskään aina paikkaansa, ei minunkaan kohdallani. Itse olen lähestynyt vähemmän komeita miehiä, karkuun on heistä juossut jokainen. Kai sitten olen heille aivan liian ruma tai muuten vain todella pelottava.

Ja mitä tää sun lähestyminen on? Pyydätkö numeroa?

Vierailija
11/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ole missään nettihaussa mukana. Miehet kyllä katsovat minua kaupassa, kirjastossa, kadulla jne. Kukaan ei kuitenkaan tule juttelemaan, naisia ilmeisesti liikaa tarjolla. En käy baareissa .

Radikaali ajatus:

Mene itse juttelemaan miehelle joka miellyttää silmääsi.

Vierailija
12/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa itsesi timmiksi. Urheilullisuus on seksikästä. 

Vierailija
13/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat löytää miehen? Millaisen miehen ja millainen teidän suhde olisi? Ei kannata etsiä vain sen takia että olisi joku, se näkyy helposti ulospäin ja karkottaa ehdokkaat.

T: olisin ollut monelle miehelle joku

Vierailija
14/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin sinut varmasti, mutta ikävä kyllä olen kiltti ja mukava mies. Naisille kelpaa vain jos mies on tarpeeksi aggressiivinen ja jännä.

Vierailija
15/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae tinderin kautta. Mene nuorten mestoihin. Siis suomeksi iltaravintolaan. Sun iässä valtaosa miehistä on sinkkuja mutta ei halua naamaa tinderiin. Mun poika on 22v ja ei oo niin epätoivoinen että hakis tinden kautta. Se on vanhempien ihmisten juttu. Nuoret löytää toisensa isosta massasta livenä.

Vierailija
16/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvapaikanhakijoille kelpaa kuka tahansa. Itse olen yli 50v, lihava, sain miehen maahamme tulleesta miehestä. He eivät ole niin valikoivia.

Samoin. Olen 54v. ja seurustelen 38v. kanssa. Upea mies . Hän ei välitä iästäni, ainoa asia, joka vaivaa on se, että mies tuijottelee nuoria naisia. Mutta ehkä hän ei ole vielä sopeutunut maahamme. Tämä on kulttuurishokkia.

Vierailija
17/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nuoret seduloihin, siellä muutkin on.

Vierailija
18/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on suoraan sano mistä on kysymys. Koska kyseessä on kuitenkin vielä toistaseksi ollut lähinnä internetin kautta niin kyse ei voi olla kehonkielestä, oletko pohtinut voisiko se olla jokin muu profiilissasi tai puheistasi antama kuva, mikä saa monet kaihtamaan sinua? En mitenkään ilkeästi tarkoita, joskus vain emme vaikka esimerkiksi tajuakaan, että me emme ole jonkun toisen mielestä yhtä hauska kuin kaveripiirimme. Eli olisiko mahdollista, että jokin piirre jostain syystä tai toisesta antaa vääränlaisen kuvan tahtomattasi? Ehkä aloitat vahingossa lausein: " Mitä teet töyksesi? " - mikä voidaan mieltää: " Haluan tietää paljon rahaa löytyy. "  Kannattaa pohtia.

Kerrotko mitään itsestäsi tai omista haluistasi? Monesti olen ohimennen tutustunut naisten profiileihin, missä he kertovat etsivänsä jotakuinkin fiksua, mukavaa ja hauskaa miestä - ja tämä ei kerro oikeastaan mitään koska kaikkihan niin tekevät. Se kuva mikä siitä tulee on, että kyseinen henkilä ei tunne itseään ja omia halujaan tarpeeksi hyvin ja voi olla hankala lähestyä sellaista ihmistä. Usein persoonallisempi ja tarkempi kuvaus antaa paremman kuvan siitä millainen ihminen on ja se avaa myös hyviä puheenaiheita.

Miten itse suhtaudut toisiin? Tämä on varmaan naisille vähemmän relevantti piirre, mutta kyllä sekin vaikuttaa. Kysytkö muista paljon ja mistä aiheista? Puutko itse koko ajan, vai oletko helposti kuuteleva osapuoli? Omatunto on hyvä olla kohdillaan parisuhdeasioissa, se voi kehittyä, mutta helpommalla pääsee kun pystyy osoittamaan itsetunnolla ja varmuudella, että kehtaa sekä kuunnella ja puhua ja vastavuoroisuutta löytyy.

Vierailija
19/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään Tindereitä. Ne on epätoivoisten ihmisten juttuja ja sarjahommaa. Kokeilin lyhyen aikaa ja kävin tasan kolmet treffit. Enemmänkin olisi ollut treffejä, mutta en suostunut. Tapaamani miehet olivat jollain tapaa syrjäytyneitä, vaikkakin yksi oli oikein hyvässä asemassa. Sosiaalisesti jotain ongelmaa. Lisäksi olemus, ryhti, kaikki on niin tärkeitä asioita, ei ainoastaan profiilikuvat ja luonnekuvaus. Siinä kun viikon, pari viestittelee ja luo myönteistä mielikuvaa ja nähdessä pettyy, menee jotenkin aikaa hukkaan.

Odotan tapaavani kivan miehen ajastaan IRL. En tietoisesti mitään etsi, mutta en ole laput silmilläkään.

Vierailija
20/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä sama homma täällä, ap.. Mä oon 24v nainen, käynyt läpi pari pidempää parisuhdetta joista molemmat päättyi siihen että mies petti. Vituttaa, koska koen olevani kumppanina ihan miellyttävä; elän muiden onnelliseksi tekemistä varten, kokkaan mielelläni vaikka monta kertaa päivässä, teen eväät duuniin, pidän kodin siistinä, rakastan suihinottamista, mulla on oma elämä kasassa enkä halua mieheltä esim. rahaa tai mitään muuta kuin rakkautta ja kunnioitusta. Haluaisin vaan rakastaa toista ihmistä, tulla rakastetuksi takaisin ja elää kivaa yhteistä arkea.

Mut hei välikös tolla, kun naapurista löytyy wt sossupummi, jolla on lapsia kolmen eri miehen kanssa, joka ei ole elämässään tehnyt päivääkään ns. "oikeita töitä" (koen kotiäitiyden tärkeäksi hommaksi, mutta lasten hankkiminen "ihan kenen kanssa vaan" ilman mitään tuloja on mielestäni melko ikävää ja vastuutonta), ja joka haastaa viikottain kännipäissään riitaa satunnaisten taloyhtiön asukkaiden kanssa..