Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä miestä? :(

Huoh
06.10.2017 |

Olen mielestäni perusnätti, ylipainoa on hieman mutta tiimalasivartalo. Olen ollut 2 vuotta sinkku ja kolunnut tinderit ja hot or notit enkä ole liian nirso!!! Käyn erilaisissa nuorille tarkoitetuissa ryhmissä eikä mikään onnaa :( olen 22-vuotias mitä teen? :((

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysuomessa toisilleen sopivat eivät kohtaa. Eikö ole outoa tällaisena aikana kun maailma on täynnä erilaisia yhteydenpito sovelluksia ja vehkeitä :(

Vierailija
22/29 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ruma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ulkonäkö on se millä pelataan ja sosiaalinen status.

Jos noi puuttuu niin sinuna en elättelis mitään tässä elämässä.

"Oon ihan nätti" ei riitä enää...

Vierailija
24/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvapaikanhakijoille kelpaa kuka tahansa. Itse olen yli 50v, lihava, sain miehen maahamme tulleesta miehestä. He eivät ole niin valikoivia.

Hyi helvetti!

Vierailija
25/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin mennä yökerhoon. Ota pari drinkkiä. Takuulla löytyy seuraa.

Paras tulos syntyy, jos et lähde mukaan, vaan sovit tapaamisen huomiseksi.

Vierailija
26/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehkä sama homma täällä, ap.. Mä oon 24v nainen, käynyt läpi pari pidempää parisuhdetta joista molemmat päättyi siihen että mies petti. Vituttaa, koska koen olevani kumppanina ihan miellyttävä; elän muiden onnelliseksi tekemistä varten, kokkaan mielelläni vaikka monta kertaa päivässä, teen eväät duuniin, pidän kodin siistinä, rakastan suihinottamista, mulla on oma elämä kasassa enkä halua mieheltä esim. rahaa tai mitään muuta kuin rakkautta ja kunnioitusta. Haluaisin vaan rakastaa toista ihmistä, tulla rakastetuksi takaisin ja elää kivaa yhteistä arkea.

Mut hei välikös tolla, kun naapurista löytyy wt sossupummi, jolla on lapsia kolmen eri miehen kanssa, joka ei ole elämässään tehnyt päivääkään ns. "oikeita töitä" (koen kotiäitiyden tärkeäksi hommaksi, mutta lasten hankkiminen "ihan kenen kanssa vaan" ilman mitään tuloja on mielestäni melko ikävää ja vastuutonta), ja joka haastaa viikottain kännipäissään riitaa satunnaisten taloyhtiön asukkaiden kanssa.. 

Missä päin asut? Kuulostat ainakin hyvältä :)

Vierailija
27/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijjumalauta...

Vierailija
28/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet katsovat kaupassa, kirjastossa, bussissa, yliopistolla, töissä jne. mutta eivät lähesty? Luulisi ettei epämiellyttävän näköistä katsota usein.. tosin en ole mitenkään hyvännäköinenkään kun ei lähestytä. Jäljelle jää lienee joku omituisuus, vaikken ole keksinyt muuta kuin pituus, 179cm.

Miehet, onko pituus huono juttu?

T.ei koskaan edes suudellut, N29

Vierailija
29/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat löytää miehen? Millaisen miehen ja millainen teidän suhde olisi? Ei kannata etsiä vain sen takia että olisi joku, se näkyy helposti ulospäin ja karkottaa ehdokkaat.

T: olisin ollut monelle miehelle joku

Baarista voi löytyä hyviäkin miehiä. Varmasti kelpo paikka, vaikka jotkut muuta väittävätkin. Jos olisin ikäisesi, menisin sinne. Varmaan ainoa paikka jossa kehtaisin lähestyä miehiä ilman että tuntee ennestään. Siitä olen samaa mieltä ettei kannata etsiä vain sen takia että olisi joku, mutta ei sitä jotain löydäkään jos ei yhtään yritä! Unohda Tinderit yms., en ikinä lähtisi sinne vaikka sinkku olisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi