Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan kaiken alusta ja haluan sisustaa itselleni keskiluokkaisen kodin. Neuvoja tähän hätään?

Vierailija
06.10.2017 |

Jäin tavallaan tyhjän päälle ja minulla ei ole muuta kuin vaatteeni, kirjani ja koruni. Aloitan tavallaan alusta ja haluan nyt sisustaa itselleni keskiluokkaisen kodin. Olin aiemmin eksentrisemmän tyylin ystävä ja kaipaan nyt totaalista muutosta.

Eli neuvokaa minua hyvät siskot ja veljet kuinka sisustan uuden kotini tavalliseksi keskiluokkaiseksi kodiksi, jossa käyvä kukaan ei ihmettele mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tuhannelle kirjalle pitäisi löytyä myös ratkaisu. Säästääkö vaiko laittaako kierrätykseen?

Vierailija
2/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly ja paaaaaljon kirjoja = keskiluokkaisin mahdollinen huonekalu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta ruokapöytään, sohvaan, sänkyyn., valaistukseen ja vihersisustamiseen. Hanki muut huonekalut edullisemmin esim Ikeasta.

Vierailija
4/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat pölyltä suojaan lasiovien taakse.

3.

Vierailija
5/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aiemmin eksentrinen koti ja nyt olen pikkuhiljaa muokannut sen vuosien kuluessa tylsäksi normikodiksi.

Ensinnäkin: vältä kuvioita ja kuoseja; vain yksivärisiä kankaita. Kaikki pelkistettyä ja suoralinjaista. Tavaran määrä minimiin. Värit: musta, valkoinen ja harmaa. Yhtenäinen astiasto (mieluiten valkoinen).  Matot pelkistettyjä, sileitä. Siinähän ne tulikin.

Tämä siis on helpoin tapa sisustaa peruskeskiluokkainen koti ja Ikean kalusteet sopii tähän hyvin, samoin huonekalujen maalaaminen itse.

Vierailija
6/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tee niistä kirjoista kokko uuden kotisi pihalle ja kutsu naapurit tanssimaan ympärille. Se on keskiluokkaista jos jokin.

Ps. Olisi mennyt ehkä läpi, jos olisit malttanut jättää pois tuon "mitä teen kirjoille" -osion.

Vierailija
7/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kiinnostaa että millainen oli tämä eksentrinen tyylisi aiemmin?

Vierailija
8/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän keskiluokkaisessa kodissamme kirjoja on, todella paljon. Sehän juuri on keskiluokkaisen koulutetun ihmisen perusjuttuja.

Ja keskiluokkainen sisustus on ihan mistä itse tykkäät. Yleensä olohuoneessa sohva jne. Tunnen paljon värikkäästi sisustavia keskiluokkaisia. Ja muita.

Vierailija
9/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sitten meinaat viihtyä kodissasi, jonka sisustuksen muut ovat päättäneet?

Kaikkea sitä näkee, kun tarpeeksi kauan elää.

Vierailija
10/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, ap kuvaile entistä tyyliäsi? Linkkejä samantyyppiseen sisustukseen?

Vierailija
11/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa kaikki valkoiseksi ja ota mukaan mäntyisiä huonekaluja, jotka nekin kuultomaalaa valkoiseksi.

Lisäksi kuultomaalattuja mietelausetauluja ja kuultomaalatun näköisiä sisustustyynyjä.

Astiakaappiin Kartio-laseja, Teema-lautasia ja Savonia-aterimia.

Vierailija
12/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olohuoneessa sohva jne.

Paras sisustusvinkki ikinä!

Vierailija
13/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sulle koti keskiluokkainen

toivottavasti löydät onnen sen

beigen, harmaan, tavallisen:

https://i.pinimg.com/originals/2b/b5/24/2bb524daa6090da7b477c30623ed633…

Vierailija
14/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaa kaikki valkoiseksi ja ota mukaan mäntyisiä huonekaluja, jotka nekin kuultomaalaa valkoiseksi.

Lisäksi kuultomaalattuja mietelausetauluja ja kuultomaalatun näköisiä sisustustyynyjä.

Astiakaappiin Kartio-laseja, Teema-lautasia ja Savonia-aterimia.

Tämä nyt on enemmän sellainen nuorten blogeja lukevien sisustustyyli. Aikuiset keskiluokkaiset ihmiset (40-50v) sisustavat oman makunsa mukaan paljon monimuotoisemmin. On boheemeja värikkäitä, moderneja musta-kromityylisiä, on ruskeasävyisiä maanläheisiä ja vaikka mitä. Ei tosin kyllä ikinä mitään mietelauseita!!

Vierailija
15/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahylly ja paaaaaljon kirjoja = keskiluokkaisin mahdollinen huonekalu

Kiitos! Mikä helpostus koska olen ostanut ja kerännyt kirjojani kolmekymmentä vuotta rakkaudella ja huolella!

Vierailija
16/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta ruokapöytään, sohvaan, sänkyyn., valaistukseen ja vihersisustamiseen. Hanki muut huonekalut edullisemmin esim Ikeasta.

Kaktuskin kuolee käsissäni. Ex panosti puutarhanhoitoon. Minä muutin kerrostaloon. Voiko käyttää tekokukkia?

Vierailija
17/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat keskiluokkaisen kodin? Mitä peittelet? ;)

Vierailija
18/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tee niistä kirjoista kokko uuden kotisi pihalle ja kutsu naapurit tanssimaan ympärille. Se on keskiluokkaista jos jokin.

Ps. Olisi mennyt ehkä läpi, jos olisit malttanut jättää pois tuon "mitä teen kirjoille" -osion.

Mitä vikaa on lukemisessa?

Vierailija
19/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tuli poltettua rahaa antiikkikaupoissa, -messuilla ja kangaskaupoissa sekä käsityöliikkeissä. Ostin pienten tuottajien käsitöitä, esim. poronnahkaisen esiliinan jne.

Vierailija
20/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sitten meinaat viihtyä kodissasi, jonka sisustuksen muut ovat päättäneet?

Kaikkea sitä näkee, kun tarpeeksi kauan elää.

Haluan nyt vaihtelua ja tosiaankin aloittaa uuden elämän. Nyt minun pitää pystyä maksamaan omat hankintani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan