Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan kaiken alusta ja haluan sisustaa itselleni keskiluokkaisen kodin. Neuvoja tähän hätään?

Vierailija
06.10.2017 |

Jäin tavallaan tyhjän päälle ja minulla ei ole muuta kuin vaatteeni, kirjani ja koruni. Aloitan tavallaan alusta ja haluan nyt sisustaa itselleni keskiluokkaisen kodin. Olin aiemmin eksentrisemmän tyylin ystävä ja kaipaan nyt totaalista muutosta.

Eli neuvokaa minua hyvät siskot ja veljet kuinka sisustan uuden kotini tavalliseksi keskiluokkaiseksi kodiksi, jossa käyvä kukaan ei ihmettele mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kiinnostaa että millainen oli tämä eksentrinen tyylisi aiemmin?

Samoin, ap kuvaile entistä tyyliäsi? Linkkejä samantyyppiseen sisustukseen?

Edellä mainittujen lisäksi niitä esineitä ja tekstiilejä jne oli joka mantereelta. Niiden saaminen Suomeen oli aikamoista hommaa välillä.

Vierailija
22/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat keskiluokkaisen kodin? Mitä peittelet? ;)

En halua jäädä haikailemaan menneitä ja haluan saada asunnon nopeasti asumiskuntoon. Mieluiten edullisesti jos suinkin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä eksentrinen sisustus on. Mutta jatka sitä halvemmalla, jos siitä tykkäät

Vierailija
24/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööh.....??? Ja minä kun olen aina luullut, että "keskiluokkainen" tarkoittaa jotain muuta kuin sisustustyyliä. Kaikkea sitä elämässään oppii.

Vierailija
25/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kiinnostaa että millainen oli tämä eksentrinen tyylisi aiemmin?

Samoin, ap kuvaile entistä tyyliäsi? Linkkejä samantyyppiseen sisustukseen?

Edellä mainittujen lisäksi niitä esineitä ja tekstiilejä jne oli joka mantereelta. Niiden saaminen Suomeen oli aikamoista hommaa välillä.

Ja siis kaikki kuului miehellesi? Mutta missä mielessä entinen tyylisi ei ollut keskiluokkaista, sitä en nyt ihan ymmärrä? Mitä sinusta keskiluokkaisuus tarkoittaa? Kuvitteletko, että kaikki opettaja/lääkäri/DI/arkkitehti jne keskiluokkaiset perheet sisustavat jollain samalla tietyllä tavalla? Vähemmän jännällä kuin sinä?

Vierailija
26/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samaa sarjaa Iskusta tai Askosta.

Vierailija
27/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
28/28 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Artekin huonekaluja käytettyinä, aikakin joitain kokonaisuuksia kuten ruokapäytä+tuolit ja pari nojatuolia. Sitten jostain nettikirppikseltä ostat aidon maton, ne ovat keskiluokkaisia ja käyvät yllättävän hyvin Artek-tyylin kanssa yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän