Aloitan kaiken alusta ja haluan sisustaa itselleni keskiluokkaisen kodin. Neuvoja tähän hätään?
Jäin tavallaan tyhjän päälle ja minulla ei ole muuta kuin vaatteeni, kirjani ja koruni. Aloitan tavallaan alusta ja haluan nyt sisustaa itselleni keskiluokkaisen kodin. Olin aiemmin eksentrisemmän tyylin ystävä ja kaipaan nyt totaalista muutosta.
Eli neuvokaa minua hyvät siskot ja veljet kuinka sisustan uuden kotini tavalliseksi keskiluokkaiseksi kodiksi, jossa käyvä kukaan ei ihmettele mitään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat keskiluokkaisen kodin? Mitä peittelet? ;)
En halua jäädä haikailemaan menneitä ja haluan saada asunnon nopeasti asumiskuntoon. Mieluiten edullisesti jos suinkin mahdollista.
En tiedä mitä eksentrinen sisustus on. Mutta jatka sitä halvemmalla, jos siitä tykkäät
Öööööh.....??? Ja minä kun olen aina luullut, että "keskiluokkainen" tarkoittaa jotain muuta kuin sisustustyyliä. Kaikkea sitä elämässään oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa että millainen oli tämä eksentrinen tyylisi aiemmin?
Samoin, ap kuvaile entistä tyyliäsi? Linkkejä samantyyppiseen sisustukseen?
Edellä mainittujen lisäksi niitä esineitä ja tekstiilejä jne oli joka mantereelta. Niiden saaminen Suomeen oli aikamoista hommaa välillä.
Ja siis kaikki kuului miehellesi? Mutta missä mielessä entinen tyylisi ei ollut keskiluokkaista, sitä en nyt ihan ymmärrä? Mitä sinusta keskiluokkaisuus tarkoittaa? Kuvitteletko, että kaikki opettaja/lääkäri/DI/arkkitehti jne keskiluokkaiset perheet sisustavat jollain samalla tietyllä tavalla? Vähemmän jännällä kuin sinä?
Kaikki samaa sarjaa Iskusta tai Askosta.
Osta Artekin huonekaluja käytettyinä, aikakin joitain kokonaisuuksia kuten ruokapäytä+tuolit ja pari nojatuolia. Sitten jostain nettikirppikseltä ostat aidon maton, ne ovat keskiluokkaisia ja käyvät yllättävän hyvin Artek-tyylin kanssa yhteen.
Edellä mainittujen lisäksi niitä esineitä ja tekstiilejä jne oli joka mantereelta. Niiden saaminen Suomeen oli aikamoista hommaa välillä.