Lapsen nimeksi Lumi-Aura?
Napapiirin sankareissa oli oikein kiva lapsen nimi, Lumi-Aura. Ajattelin laittaa oman lapseni nimeksi sen. MIelipiteitä?
Kommentit (60)
lumimiesss kirjoitti:
Napapiirin sankareissa oli oikein kiva lapsen nimi, Lumi-Aura. Ajattelin laittaa oman lapseni nimeksi sen. MIelipiteitä?
Ei helv *reps
Vuoden paras oivallus, ja ekana päivänä :DD
Almanakkatoimisto kirjoitti:
Ja veljelle nimeksi Lumi-Kola.
EI STNA, tulee virtsankarkailua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Assi-Alma ja Essi-Liina.
Nyt on se verran kireä tilanne, että seuraavalle tulee nimeksi Ilmi-Reeta.
Ellei sitten ole poika. Ei vielä tietoa.
Kas kun ei Kassi-Alma ja Stressi-Liina.
Lumi-Auraa en antaisi, kyllä siitä lapsi saa koulussa kuulla.
Et taida olla kandelaaberin kirkkain kynttilä?
Et taida olla itsekään, kun et tajunnut sarkastista vastausta sarkastiseen viestiin? Tuon tason sarkasmi vaatii jo epäinhimillistä älykkyyttä, joten en minä sinua tyhmänä pidä, ehkä vähän yksinkertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Olemme lääkäripariskunta ja odotamme toista lastamme.
Esikoistyttö on Salme-Nella. Nyt on tulossa poika.
Saa ehdottaa nimeä.
Miten olis Tuukka Rocco?
Vierailija kirjoitti:
Saa ehdottaa nimeä.
Miten olis Kari-Esa?
Vierailija kirjoitti:
Saa ehdottaa nimeä.
Max-Arvo
HIRVEÄ NIMI KERRASSAAN. Kyllä ennenvanhaan osattiin antaa kunnon nimi lapsille kuten vaikka ulla. Anna nyt vielä kauheampi nimi eli lumi-kola...... AJATELKAAA nyt hyvät ilmiset edes vähä.....
SINIKKA!!! NYT RIITTÄÄ. vaikka oletkin siskoni, tämä nimi on oikeastaan ihan hyvä. MUIIIISTA LÄÄKKKKEEET!!! ja tutimaan
Olen pihalla kuin poikani Lumi-Ukko.
Hei kuulkaa Ritva ja Sinikka. Olen kolmas siskonne Soile, elikkä teistä se jolla on eniten älyä.ÄITIMME EI OPETTANUT TEITÄ TAPPELEMAAN NETTIPALSTOILLA. Vaikka äiti onkin kuollut silti pitää käyttäytyä. OLETTE +80 VUOTIOITO JOTEN OSATKSAA KÄYTTÄYTYÄ!!!!!
KUULE SOILE OLISIT HILJAA. ÄITI ANTOI SINULLE 30000MARKKAA ENEMMÄN PERINTÖÄ KUN KELLEKKÄÄN MUULLE MEISTÄ KOLMESTA SISARUKSESTA.PIDÄ SUUDI KIINNI!!
Mun lapsen nimi on Emma-Tiia. Voi tulla vain tytölle nolo hetki kun joku kysyy hänen nimeään...
HYVÄ SINIKKA!!!! SINÄ MAKAAT JO SAIIRAALASSA SÄNGYSSÄ ÄLÄ YHTÄÄN YRITÄ! HEITÄN KOHTA PERINTOPATSAAMME VANHAN TOYOTA COROLLASI TUULILASIIN JOS ET NYT LOPETA. minä olin myös se joka vei viimeisen pikkuleivän kahvipöydästä
Pilvi-Veikko
Naima Muisto Matilda
NYT RIITTI PELLEILY! Ollaan tyytyväisiä ettemmä ole yhtä pahassa jamassa kun Ulla-serkkumme Köyliössä. OLKAA JUMALALLE KIITOLLISIA!! Rukoilen puolestanne
Haluettako mennä muuten kiinalaiseen ravintolaan syömään vähän hot wings 🔥🔥🔥🔥????
Ens pe olisin vapaa.
en I K I N Ä lähtisi sinun kanssa kuumille kanoille! TÄMÄ KOSTO ELÄÄÖ IKUISESTI!!!!!!
EmmaNellaMillaMartta.