Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppu Hesarin tilaaminen!

Vierailija
05.10.2017 |

Ja syytähän ei voi sanoa täällä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luen ja kommentoin AV- palstaa entistä ahkerammin. Minulla on adblocker päällä, joten tuloja ei sanoma Oyj:lle tule.

Sitten laitan pari nopeata maahanmuuttokriittistä kommenttia, joita ylläpito joutuu moderoimaan.

Olen siis pelkkiä kuluja, mutta en lainkaan tuloja. Näin edesautan Sanoma Oyj:n alamäkeä.

Valitettavasti Adblock ei toimi eikä vaikuta tuloihin. Pari nopeata maahanmuuttokriittistä kommentia myöskin toimii sinua vastaan, koska niistä paistaa läpi se, että et ole perehtynyt asioihin, etkä lue juttuja otsikoita pitemmälle. Itse maahanmuuttokriitisenä ymmärrän sen, että asioihin pitää perehtyä ja olla valmis perehtymään myös niihin puoliin asioista, joista on itse eri mieltä. Ja, pakko myöntää, on oltava myös valmis muuttamaan mielipidettään, jos todella käy ilmi, että on ollut väärässä. Eikä siis vain lapsellisesti vänkätä vastaan, jotta ei vain tarvitsisi myöntää olevansa erehtyväinen.

Mulla ainakin toimii adblock. Nopeampi lukea, kun ei tarvi hyppiä mainosten yli.

Vierailija
42/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita uutisia vaan tätä kytköstä av:n ja Sanoman välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luen ja kommentoin AV- palstaa entistä ahkerammin. Minulla on adblocker päällä, joten tuloja ei sanoma Oyj:lle tule.

Sitten laitan pari nopeata maahanmuuttokriittistä kommenttia, joita ylläpito joutuu moderoimaan.

Olen siis pelkkiä kuluja, mutta en lainkaan tuloja. Näin edesautan Sanoma Oyj:n alamäkeä.

Valitettavasti Adblock ei toimi eikä vaikuta tuloihin. Pari nopeata maahanmuuttokriittistä kommentia myöskin toimii sinua vastaan, koska niistä paistaa läpi se, että et ole perehtynyt asioihin, etkä lue juttuja otsikoita pitemmälle. Itse maahanmuuttokriitisenä ymmärrän sen, että asioihin pitää perehtyä ja olla valmis perehtymään myös niihin puoliin asioista, joista on itse eri mieltä. Ja, pakko myöntää, on oltava myös valmis muuttamaan mielipidettään, jos todella käy ilmi, että on ollut väärässä. Eikä siis vain lapsellisesti vänkätä vastaan, jotta ei vain tarvitsisi myöntää olevansa erehtyväinen.

Mulla ainakin toimii adblock. Nopeampi lukea, kun ei tarvi hyppiä mainosten yli.

Mainokset eivät näy, mutta tulotukseen Sanomalle se ei vaikuta

Vierailija
44/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vasta nyt ;) Meillä loppui n. 10v sitten jo. Syinä kalleus mutta ennen kaikkea se, että tekijätiimi luulee olevansa suvaitsevainen , mutta itse asiassa on sokea ja suvaitsematon  muulla tavalla ajattelevia kohtaan. Usein heidän ennakkoajatuksensa on se että "kaikkihan näin ajattelee, tai ainakin kaikki fiksut ihmiset". Ei, moni fiksu ihminen ajattelee ihan eri tavalla! 

Vierailija
45/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ketju ei enää avautunut. Mode siis teki jotain. Ja syyttä suotta.

Vierailija
46/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäei sit vissiin  uutisoida asioista sun  maailmankuvasi mukaisesti?

Alat päästä asian ytimeen.

Toinen juttu on toimittajien läpinäkyvät yritykset piilovaikuttaa ihmisten mielipiteisiin. Pitävät ilmeisesti lukijoita tyhminä.

Vierailija
47/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vasta nyt ;) Meillä loppui n. 10v sitten jo. Syinä kalleus mutta ennen kaikkea se, että tekijätiimi luulee olevansa suvaitsevainen , mutta itse asiassa on sokea ja suvaitsematon  muulla tavalla ajattelevia kohtaan. Usein heidän ennakkoajatuksensa on se että "kaikkihan näin ajattelee, tai ainakin kaikki fiksut ihmiset". Ei, moni fiksu ihminen ajattelee ihan eri tavalla! 

Kyllä minä jatkan tilaustani. Seuraan myös Daily Mailia, Guardiania, Foxia ja CNNää, Trumpia ja Obamaa, Halla-ahon kirjoituksia, vihreitä, demareita, jopa Mv-lehteä. En halua joutua minkään rintaman kuplaan.

Vierailija
48/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syytähän ei voi sanoa täällä.

Voi sanoa. Ei siinä mitään häpeämistä ole, että kaikki rahat menivät viinaan ja Hesarin lasku on perinnässä.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
49/50 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni voi käytännössä lukea samoilla digitunnuksilla? 50?

Vierailija
50/50 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoma oyj teki ensimmäisellä vuosineljänneksellä enemmän tappiota, kuin liikevaihtoa. Omanlainen ennätys sekin.

Voi sua. Todellisuudessa Sanomien kurssi on kovassa nousussa.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanoma-parantaa-nakymiaan---median-t…

"Sanoma parantaa näkymiään vuodelle 2017. Kurssi lähti nousuun.

Mediakonserni Sanoma parantaa näkymiään kuluvalle vuodelle.

Sanoman osake lähti 5,3 prosentin nousuun näkymäuutisen jälkeen. Osake noteerattiin 8,33 euroon.

Uusien näkymien mukaan vuonna 2017 Sanoma odottaa konsernin rakennemuutoksilla oikaistun liikevaihdon, mukaan lukien SBS-yrityskauppa, pysyvän vakaana ja operatiivisen liikevoittoprosentin olevan yli 11 prosenttia."

Harmittako?

Ei harmitta. Sanoma on saanut taloutensa kuntoon irtisanomisilla. Irtisanottuja voi harmitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä