Nyt loppu Hesarin tilaaminen!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tilannut Hesaria siitä asti kun lapsuudenkodista opiskelijakämppään muutin, eli vuodesta -92. Ei kannata ainakaan meidän laatikkoa stalkkaamalla tehdä mitään johtopäätöksiä, sillä siirryimme digitilaukseen jo vuosia sitten. Voin lopettaa sit kun joku kilpailija saa yhtä laadukkaan suomenkielisen sanomalehden markkinoille -mitä ei ole ainakaan viimeiseen sataan vuoteen tapahtunut.
Ja vastustan tätä nykyistä maahanmuuttoa, mutta en silti jaksaisi lukea kun nämä muutama urpo rasisti pilaa kaiken keskustelun lapsellisella ja epäasiallisella kommentoinnilla. Juuri tällaisen käytöksen vuoksi suuri hiljainen fiksujen tolkun ihmisten joukko ei viitsi osallistua maahanmuuttokeskusteluun.
Mahdatkohan tietää mitä stalkkaaminen tarkoittaa, vai tarkoituksellako väritit tuollaisella arvolatauneella termillä?
Pelkkien digitilausten määrä on suhteellisen pieni. Se, että ne selittäisivät kerroksemme kahdeksan tyhjää lokeroa (itselleni ei lehteä tule), on melko epätodennäköistä vaikka sinulla sellainen onkin.
Kaipaan aamulehteä aamiaseni seuraksi. Printti rules!
Taitaa olla se aika vuosikymmenestä kun tilaan Hesarin aamujani sulostuttamaan pariksi kuukaudeksi, Sitten taas itkupotkuraivarit toimituksellisesta tasosta(tämän maan parhaimpia toki...) ja ei kun tilaus katkolle.
Tää on tätä!
Eli jos lehti ei kirjoita maailmasta niinkuin ap haluaa, se on huono lehti? Mikä estää perustamasta ihan omaa julkaisua jossa saat näkemyksesi esiin.
Saat juuri sellaisia uutisia kuin haluat ja ne muut 1% jotka määrittelevät itsensä rodullisesti muita ylemmäksi.
Hesarin kommenttipalstoilla on aika Orwellilainen meininki, mutta siihen ei tilauksen lopetus auta :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihertää.
Pikemminkin sinertää
Onko näissä kahdessa näinä päivinä eroa? Fifty shades of green..
Hesari on vähän kuin Stocka, jos sitä ei olisi ,niin olis suru puserossa. Sitä ei tiedä mitä menettää ennen kuin sen menettää.
GO HESARI, YES YOU CAN
Vierailija kirjoitti:
Eli jos lehti ei kirjoita maailmasta niinkuin ap haluaa, se on huono lehti? Mikä estää perustamasta ihan omaa julkaisua jossa saat näkemyksesi esiin.
Saat juuri sellaisia uutisia kuin haluat ja ne muut 1% jotka määrittelevät itsensä rodullisesti muita ylemmäksi.
Hohoo tuota olkiukkojen määrää lyhyessä viestissä. Tunnetko ylemmyyttä, kun noin osaat riepotella toista?
Vierailija kirjoitti:
Hesari on vähän kuin Stocka, jos sitä ei olisi ,niin olis suru puserossa. Sitä ei tiedä mitä menettää ennen kuin sen menettää.
GO HESARI, YES YOU CAN
Minulla ei ole 80-luvun jälkeen tullut Hesaria ja kymmeneen vuoteen ei muutakaan paperilehteä. Ei ple suruntäyteistä puseroa.
Vierailija kirjoitti:
Muuan tuttavani uhosi myös hiljattain lopettavansa Hesarin tilauksen. Kun rupesin juttelemaan hänen kanssaan asiasta hieman tarkemmin, kävi ilmi, ettei hän esimerkiksi tiennyt, missä osassa Hesaria ovat ulkomaanuutiset, missä osassa kulttuuri jne. Tyyppi vieläpä äityi vihaiseksi, kun ihmettelin ääneen, miksi hän lopettaa jonkin sellaisen tilauksen, jota hän ei ole koskaan tehnytkään.
Harmi, että minäkin joudun tunnustaa tyhmyyteni sillä en tiesä missä osassa hesaria on ulkomaanuutiset tai missä osassa kulttuuri. Tosin tämä ei ehkä sittenkään johdu siitä, että olen tyhmä vaan siitä ettei normaalia ihmistä kiinnosta missä kohtaan jotain lehteä on jotkut tietyt uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä luen ja kommentoin AV- palstaa entistä ahkerammin. Minulla on adblocker päällä, joten tuloja ei sanoma Oyj:lle tule.
Sitten laitan pari nopeata maahanmuuttokriittistä kommenttia, joita ylläpito joutuu moderoimaan.
Olen siis pelkkiä kuluja, mutta en lainkaan tuloja. Näin edesautan Sanoma Oyj:n alamäkeä.
Sanoma oyj teki ensimmäisellä vuosineljänneksellä enemmän tappiota, kuin liikevaihtoa. Omanlainen ennätys sekin.
Mitä väliä, jos joku lopettaa lehden tilaamisen? Ei mitään merkitystä. Miksi edes sanot sitä täällä, lopetat jos lopetat. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, jos joku lopettaa lehden tilaamisen? Ei mitään merkitystä. Miksi edes sanot sitä täällä, lopetat jos lopetat. Ei kuulu muille.
Se merkitys on se että ketjuni dissattiin multa ja kaiken takana on loppujen lopuksi Sanoma Oy.
Mode tietysti siinä välissä.
Aika harva taitaa enää tilata paperiversiota, meidänkin rapussa meidän perhe on ainoa (rapussa on 15 asuntoa). Tiedän, koska kuulen, kun lehdenjakaja tulee, ja lehti tuodaan vain meille (asumme alimmassa kerroksessa).
Mutta monilla on digitilaus.
Jännää se kieltämättä on, että tilauksien lopettamisella elämöi tietty poliittinen suuntaus, joka muutenkin seuraa uutisia hyvin huonosti, tietotason puutteista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se merkitys on se että ketjuni dissattiin multa ja kaiken takana on loppujen lopuksi Sanoma Oy.
Mode tietysti siinä välissä.
Sua ei kuule vainoa mikään yritys. Suomessa on vihapuhe kielletty laissa, ja nettikeskusteluja on kukin keskustelupalsta laissa velvoitettu vahtimaan.
Jos jätät rasist.set kommenttisi vähemmälle, niin ketjuasi ei poisteta.
Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luen ja kommentoin AV- palstaa entistä ahkerammin. Minulla on adblocker päällä, joten tuloja ei sanoma Oyj:lle tule.
Sitten laitan pari nopeata maahanmuuttokriittistä kommenttia, joita ylläpito joutuu moderoimaan.
Olen siis pelkkiä kuluja, mutta en lainkaan tuloja. Näin edesautan Sanoma Oyj:n alamäkeä.
Sanoma oyj teki ensimmäisellä vuosineljänneksellä enemmän tappiota, kuin liikevaihtoa. Omanlainen ennätys sekin.
Voi sua. Todellisuudessa Sanomien kurssi on kovassa nousussa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanoma-parantaa-nakymiaan---median-t…
"Sanoma parantaa näkymiään vuodelle 2017. Kurssi lähti nousuun.
Mediakonserni Sanoma parantaa näkymiään kuluvalle vuodelle.
Sanoman osake lähti 5,3 prosentin nousuun näkymäuutisen jälkeen. Osake noteerattiin 8,33 euroon.
Uusien näkymien mukaan vuonna 2017 Sanoma odottaa konsernin rakennemuutoksilla oikaistun liikevaihdon, mukaan lukien SBS-yrityskauppa, pysyvän vakaana ja operatiivisen liikevoittoprosentin olevan yli 11 prosenttia."
Harmittako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode tietysti siinä välissä.Sua ei kuule vainoa mikään yritys. Suomessa on vihapuhe kielletty laissa, ja nettikeskusteluja on kukin keskustelupalsta laissa velvoitettu vahtimaan.
Jos jätät rasist.set kommenttisi vähemmälle, niin ketjuasi ei poisteta.
Simple as that.
Arvasin tuon. Viestissäni ei puhuttu rasismista.
Ihan tavallista arkipäivän asiaa.
Eihän se yritys mitään vainoa.
Mainitsin että mikä on yhteinen tekijä vauva-palstalla ja Sanoma Oy:llä.
Huonoja uutisia ovat siis ne, joissa kerrotaan totuus? Eli myös silloin, kun se ei ole miellyttävä. Haluaisiko aloittaja lukea ainoastaan sellaisia uutisia, jotka ovat hänen mielipiteensä mukaisia, vaikka ne eivät ole totta? Mielestäni media ei ole huono, jos se kertoo totuudenmukaisia uutisia, vaikka ne ovatkin minun oman ajattelutapani vastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Adblock ei toimi eikä vaikuta tuloihin. Pari nopeata maahanmuuttokriittistä kommentia myöskin toimii sinua vastaan, koska niistä paistaa läpi se, että et ole perehtynyt asioihin, etkä lue juttuja otsikoita pitemmälle. Itse maahanmuuttokriitisenä ymmärrän sen, että asioihin pitää perehtyä ja olla valmis perehtymään myös niihin puoliin asioista, joista on itse eri mieltä. Ja, pakko myöntää, on oltava myös valmis muuttamaan mielipidettään, jos todella käy ilmi, että on ollut väärässä. Eikä siis vain lapsellisesti vänkätä vastaan, jotta ei vain tarvitsisi myöntää olevansa erehtyväinen.
Provo. Ei kukaan nettipalstoille kirjoittava ole niin seniili että tilaisi lehteä.