Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis oikeasti, eikö mitään yksityisyyttä

Vierailija
05.10.2017 |

Tosi paljon harmittaa, että postissa tulee avoinaisessa kirjekuoressa terveydenhuollosta lähete psykologille. Siis kuinkakohan monen käden kautta tuo kirje on mennyt ja eipä paljon vaadi jos jakaja katsoo kirjeen sisään ja näkee henkilökohtaiset tietoni. :/
Lähettäjä on unohtanut laittaa kirjekuoren tarrasulkijan kiinni :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ei kai noin voi käydä edes? Ja jos se lohduttaa niin eihän sitä kirjettä välttämättä ole luettu, mutta varmasti inhaa:( Kannattaa ehkä soittaa sinne mistä kirje on lähetetty ja mainita asiasta... Että ovat jatkossa tarkempia edes.

Juu, Ajattelin huomenna soittaa ja antaa palautetta. En ole varmaan ainoa, että näinkin henkilökohtaisissa kirjeissä käy näin :/ Ihme, sitä kyllä häpeää omaa masentuneisuuttaan ja sitäkin,että hoitaa itseään, vaikka syy ei ole itsessäni vaan olen ollut uhri.

Mäkin olen ollut aina uhri.

Kirjeetkin lähetetään minulle väärin. :'(

Voi olla esim. väkivallankin uhri.

Hyvä tietää,että aina voi kasvaa ihmisenä ;)vaikka varmasti provoilitkin vaan. Uskon, että sinullakin on enemmän näköalaa asioihin.

-ap

En ymmärtänyt kommenttiasi, mut se voi johtua päähäni kohdistuneesta kovasta iskusta tai kuristamisesta, jotka olen kokenut aiemmassa elämässä. Aiheuttaen lievää dysfasiaa.

Vierailija
22/22 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla