Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanni ja Cheek?

Vierailija
05.10.2017 |

Ovatko nuo pari nykyään?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo pari nykyään?

Oletpas sinä hauska, hahahahaha.

Vierailija
2/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannihan on lesbo . Nii eivät oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Ei nyt, eikä ennenkään.

Vierailija
5/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sar183 kirjoitti:

http://www.ruutu.fi/video/3095803

Eihän Jarin päivän biisikään kertonut Jarista ja Cheekistä.

Vierailija
6/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin luulisin että Jare ja Jenni nushii keskenään. Kyllä niiden välillä on ollut sellaista kemiaa ohjelmassa ja ulkopuolella. 

Vierailija
7/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin luulisin että Jare ja Jenni nushii keskenään. Kyllä niiden välillä on ollut sellaista kemiaa ohjelmassa ja ulkopuolella. 

Ihan samanlaista kemiaa on myös Jarella ja Kaijalla tai Jarella ja Tonilla tai Jarella ja Juhalla. Ei Jennin ja Jaren väleissä ole mitään mikä puhuisi tuon puolesta. 

Vierailija
8/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas kuvittelee asioita joita ei ole olemassa. 

Vierailija
9/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaista kemiaa on myös Jarella ja Kaijalla tai Jarella ja Tonilla tai Jarella ja Juhalla. Ei Jennin ja Jaren väleissä ole mitään mikä puhuisi tuon puolesta. 

Niinhän sä luulet...

Vierailija
10/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek taitaa olla kaapissa.

Vierailija
11/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Menivät kihloihin Antti Tuiskun ja Kalle Lindrothin häissä.

Vierailija
12/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo, ja voin sanoa 98% varmuudella että Cheek on bi/homo.

Vierailija
13/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek taitaa olla kaapissa.

Ei oo. Ihan avoimesti on hetero.

Vierailija
14/28 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen homo, ja voin sanoa 98% varmuudella että Cheek on bi/homo.

Ei ole. Antakaa nyt hänen olla mitä on. On se ihmeellistä nykyään, kun kovasti vauhkotaan suvaitsemisesta ja tasa-arvoasta, mutta ihminen ei saa olla hetero.

Vierailija
15/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂

Vierailija
16/28 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja kirjoitti:

Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂

NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.

Vierailija
17/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat kyllä söpöin julkkispari 

Vierailija
18/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustaja kirjoitti:

NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.

Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?

Vierailija
19/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustaja kirjoitti:

Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?

Jennin

Vierailija
20/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohtalainen homotutka, vaikken itse olekaan edes bi. Olen muutamasta sekä julkkiksesta että taviksesta päätellyt sekä eleistä että puheista heidän homoseksuaalisen suuntauksessa kauan ennen kuin he ns. tulivat kaapista. Tiihos-Jare ei välttämättä koskaan edes tule kaapista, mutta on erittäin selvä tapaus. Lesboista en pysty päättelemään niin selvästi.