Sanni ja Cheek?
Kommentit (28)
No ei ole. Ei nyt, eikä ennenkään.
sar183 kirjoitti:
Eihän Jarin päivän biisikään kertonut Jarista ja Cheekistä.
Ennemmin luulisin että Jare ja Jenni nushii keskenään. Kyllä niiden välillä on ollut sellaista kemiaa ohjelmassa ja ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin luulisin että Jare ja Jenni nushii keskenään. Kyllä niiden välillä on ollut sellaista kemiaa ohjelmassa ja ulkopuolella.
Ihan samanlaista kemiaa on myös Jarella ja Kaijalla tai Jarella ja Tonilla tai Jarella ja Juhalla. Ei Jennin ja Jaren väleissä ole mitään mikä puhuisi tuon puolesta.
Mammat taas kuvittelee asioita joita ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaista kemiaa on myös Jarella ja Kaijalla tai Jarella ja Tonilla tai Jarella ja Juhalla. Ei Jennin ja Jaren väleissä ole mitään mikä puhuisi tuon puolesta.
Niinhän sä luulet...
Ovat. Menivät kihloihin Antti Tuiskun ja Kalle Lindrothin häissä.
Olen homo, ja voin sanoa 98% varmuudella että Cheek on bi/homo.
Vierailija kirjoitti:
Cheek taitaa olla kaapissa.
Ei oo. Ihan avoimesti on hetero.
Vierailija kirjoitti:
Olen homo, ja voin sanoa 98% varmuudella että Cheek on bi/homo.
Ei ole. Antakaa nyt hänen olla mitä on. On se ihmeellistä nykyään, kun kovasti vauhkotaan suvaitsemisesta ja tasa-arvoasta, mutta ihminen ei saa olla hetero.
Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂
Ennustaja kirjoitti:
Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂
NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.
olisivat kyllä söpöin julkkispari
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja kirjoitti:
NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.
Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja kirjoitti:
Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?
Jennin
Minulla on kohtalainen homotutka, vaikken itse olekaan edes bi. Olen muutamasta sekä julkkiksesta että taviksesta päätellyt sekä eleistä että puheista heidän homoseksuaalisen suuntauksessa kauan ennen kuin he ns. tulivat kaapista. Tiihos-Jare ei välttämättä koskaan edes tule kaapista, mutta on erittäin selvä tapaus. Lesboista en pysty päättelemään niin selvästi.
Oletpas sinä hauska, hahahahaha.