Sanni ja Cheek?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja kirjoitti:
Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂
NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.
Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?
Jare on lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja kirjoitti:
Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂
NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.
Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?
Jare on lyhyempi.
Ri ole vaan pari cm pitempi. Jenni 172cm, Jare 175cm.
iteasiassa olen kuullut aiheesta paljon huhuja
Vierailija kirjoitti:
Voit työntää huhusi hanuriisi. Sanni seurustelee naisten kanssa eikä ole lainkaan Cherkin tyyppiä: Jare pitää isoista silikonitisseistä eikä innostu anorektisesta kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit työntää huhusi hanuriisi. Sanni seurustelee naisten kanssa eikä ole lainkaan Cherkin tyyppiä: Jare pitää isoista silikonitisseistä eikä innostu anorektisesta kropasta.
Silti käyny testaamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti käyny testaamassa
Eipäs ole. On kyllä vongannut joskus vuosikausia sitten muttei Sanni ole lähtenyt.
Jare on hetero, hänellä on ollut satoja naisia ja pari oikeaa seurustelusuhdetta NAISEN kanssa. Sanni on bi koska seukannut sekä miesten että naisten kanssa. Samoin Jenni Vartiainen on bi.