Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanni ja Cheek?

Vierailija
05.10.2017 |

Ovatko nuo pari nykyään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kohtalainen homotutka, vaikken itse olekaan edes bi. Olen muutamasta sekä julkkiksesta että taviksesta päätellyt sekä eleistä että puheista heidän homoseksuaalisen suuntauksessa kauan ennen kuin he ns. tulivat kaapista. Tiihos-Jare ei välttämättä koskaan edes tule kaapista, mutta on erittäin selvä tapaus. Lesboista en pysty päättelemään niin selvästi.

Jare on hetero, hänellä on ollut satoja naisia ja pari oikeaa seurustelusuhdetta NAISEN kanssa. Sanni on bi koska seukannut sekä miesten että naisten kanssa. Samoin Jenni Vartiainen on bi.

Vierailija
22/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustaja kirjoitti:

Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂

NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.

Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?

Jare on lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustaja kirjoitti:

Mietin tänään ihan samaa ja olisi pitänyt arvata, että täällä jo asiasta keskustellaan😂

NO on todella kaukaa haettu kuvitelma. Eiköhän tuo Jaren ja Jennin välinen kemia ja yhteys ole paljon selkeämpi. Jotenkin vaan Jennin päivänä kun Jare oli laulanut Maljan, ja halauksen jälkeen painoi päänsä Jennin rinnalle vähän tarpeettoman pitkäksi aikaa, kertonut lämpimistä väleistä jotain. Sanni on lesbo ja Jarelle vähän kuin pikkusisko.

Kyllä Jare ja Jenni painivat mun mielestä ulkoisesti ihan eri sarjassa ja sisäisestikin. Ei taida olla Jare edes Jrmmin pituinen vaan lyhyempi?

Jare on lyhyempi.

Ri ole vaan pari cm pitempi. Jenni 172cm, Jare 175cm.

Vierailija
24/28 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iteasiassa olen kuullut aiheesta paljon huhuja

Vierailija
25/28 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit työntää huhusi hanuriisi. Sanni seurustelee naisten kanssa eikä ole lainkaan Cherkin tyyppiä: Jare pitää isoista silikonitisseistä eikä innostu anorektisesta kropasta.

Vierailija
26/28 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit työntää huhusi hanuriisi. Sanni seurustelee naisten kanssa eikä ole lainkaan Cherkin tyyppiä: Jare pitää isoista silikonitisseistä eikä innostu anorektisesta kropasta.

Silti käyny testaamassa 

Vierailija
28/28 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti käyny testaamassa 

Eipäs ole. On kyllä vongannut joskus vuosikausia sitten muttei Sanni ole lähtenyt.