Seksiä vänisevä mies on säälittävää kuunneltavaa
Oli sovittu treffit luokseni ja olin laittanut ruuan tarjolle, kuten sovittu. Kyseessä eka treffit ja oli kolme viikkoa puhuttu puhelimessa ja viestejä vaihtunut lukuisia. Tarkoitus oli syödä ja jutella face-face.
Jossain vaiheessa iltaa mies alkoi kysellä, voidaanko suudella ja alkoi hipelöidä minua. Sanoin, etten ala mitään seksiä näin pian. Yritti vedota tunteisiin, kun ei ole saanut aikoihin ja tuli varta vasten luokseni ja yritti kehua minua. Vihjaili menosta makkariin jne.
Lopputulos: ei saanut.
Kommentit (8)
Kai teit rikosilmoituksen raiskauksen yrityksestä?
"etten ala mitään seksiä näin pian"
Eli mies ei ollut tarpeeksi tasokas, jotta et olisi uskaltanut olla antamatta heti.
kannattiko viestitellä ja puhua 3 viikkoa ennen tapaamista?
Joo eipä sitä kauhean ylpeydellä muistele kun yritti vongata eksältä.
Olis vaan pitänyt heti erota, eikä yrittää ratkoa ongelmia vuosia. Nyt kun on tapaillut mutkattomasti seksiin suhtautuvia naisia ja kihlannut niistä parhaan, niin ei voi käsittää miksi ihmeessä hukkasin vuosia, kun mikään muukaan ei enää toiminut.
PS: Voi niillä ekoilla treffeilläkin antaa - pitää sekin selvittää aika nopeasti, että kemiat toimii myös makkarissa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
"etten ala mitään seksiä näin pian"
Eli mies ei ollut tarpeeksi tasokas, jotta et olisi uskaltanut olla antamatta heti.
Tämä. Muuten vastaus olisi ollut tyyliin "tämä ei ole yhtään minun tapaistani..."
Ai mistäkö tiedän? ;)
Vierailija kirjoitti:
kannattiko viestitellä ja puhua 3 viikkoa ennen tapaamista?
Kannattiko kutsua ensitreffeillä kotiin?! En varmaan ikinä opi ymmärtämään näitä kotiin kutsujia.
Kaikkinensa vikisevä ja vonkuva mies on vahva turnoff!
Kuin myös machoileva.
Oikein toimittu!