Miksi tuossa yläreunassa Vauva-lehden mainoksessa äiti leipoo sämpylöitä vauvan kanssa lattialla? Eikö se ole epähygieenistä?
Välillä kosketaan kädellä lattiaa ja samalla kädellä pyöräytetään pullaa. 😳
Kommentit (25)
Voi olla. En nyt sitä kuitenkaan jaksaisi kovin pitkää jäädä äimistelemään.
Ei lainkaan, jos on muistanut pestä pöydän!
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan, jos on muistanut pestä pöydän!
Pöydän? Siis lattian tarkoitit varmaan.
Miksi tuossa toisessa mainoksessa talon katolle nostetaan ja levitetään valmisnurmikkoa ja jo korkeana kasvavia puita ?
Olikohan se sitä luovaa mainonnan 'taiteilijanvapautta' ?
Miks mä en näe moisia mainoksia? Näen kyllä mainoksia, mut yhdessäkään ei leivota
Minulle tarjotaan vain peräkärryjä. Mainostaja on pahasti myöhässä, ostin jo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä sain kruunun? 😲 Ap
Koska sun aloitus oli niin söppänä et modetkin alkoi lässyttää
Jo vauvan kanssa leipominen on epähygieenistä, vaikka ei leipoisi lattialla. Yöks.
Muovailuvahaa. Sitä ei saa syödä.
Voi hyvänen aika teitä, mikähän se tauti on nimeltään, jonka noista pullista saa kun ne otetaan kuumasta uunista kypsinä. Ei ihme että Suomessa on eniten maailmassa crohnin tautia ja muita tälläisia kun kaikki on niin hygieenistä, ettei edes suolisto kehity.
No hyi hele, ei se uuni poista pölyä, hiuksia, karvoja, hiekanjyviä ja ties mitä niihin saa leivottua sisään siellä lattialla. Tää nyt tietty on vaan mainoskuva, tuskin kukaan oikeesti laittalla leipoo. Ei oo mikää pelastus se että leipomuksen käyttää uunissa jos on epähygieenisesti leivottu. Tän takia en syö vierailla mitään itsetehtyä jos en leipojan hygienaosaamiseen usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
En oo nauranu millekään pitkään aikaan, kiitos!
Kannattaisi äipänkin lähteä opiskelemaan elintarvikealaa kuten allekirjoittanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepäs kiva. 🤗 Ap
Kyllähän nyt sääntö-Suomessa pitäisi sakot saada moisesta.
Onko sinut kutsuttu maistamaan, kun noin hiertää..??