Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että miehet luulevat saavansa seksiä ensitreffeillä?

Vierailija
04.10.2017 |

Kirjoiteltiin kaksi viikkoa ja soiteltiin muutama kerta. Tapaamista suunniteltiin jo aika alkumetreillä ja se toteutettiin sitten, kun molemmille sopi aikataulun puitteissa. Viesteissä oli selvää, ettei mistään seksisuhdetta ole kumpikaan hakemassa, kokemus pitkistä suhteista taustalla ja erottu molemmat 1-2v sitten.
Kuinka ollakaan, tapaamisella mies oli kovasti seksin perään. Perusteluja tyyliin ollaan molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Ja kun olen niin ja niin kiihotttava nainen jne.
Aika tyrmäys tuli, mutta en suostunut. Tuossapa mies paljasti päällimmäiset motiivinsa tavata.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kai se on tapauskohtaista, mutta itse m31 en enää koskaan aio odottaa yli kuukautta, vaikka olisi millainen tahansa prinsessa.

Ei enää koskaan seksittömään tai suhteeseen jossa se on kortilla.

Vierailija
22/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin odotan saavani seksiä ensitreffeillä, tosin olen nainen.

Miksi lähdet treffeille?

Tavatakseni mukavia miehiä ja harrastaakseni seksiä. En harrasta mitään sokkotreffejä, joten lähden vain miesten kanssa jotka lähtökohtaisesti kiinnostavat jollain tasolla.

En myöskään hae pelkkiä yhden yön juttuja, mutta toisaalta en koe ongelmaksi jos hommasta ei kehkeydy mitään sen kummoisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko mies siis suoraan, että harrastetaanko seksiä? Aika tökeröä. 

Vierailija
24/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tietysti mies olettaa saavansa seksiä jos itseluottamus on kunnossa, mutta viisas mies ei verbalisoi noita ajatuksia, koska siinä lähtee naiselta ns.plausible deniability alta eli nainen tuntee itsensä halvaksi jos noista asioista puhutaan suoraan.

Kieltämättä minkin saattaisin (miehenä) hivenen tyrmistyä tai ainakin hivenen hämmentyä, jos nainen ensi-treffeillä suoraa ehdottaisi seksin harrastamista. En toisaalta koe, että itsetunnossa on mitään vikaa tai puutetta jos ja kun en ole tavannut haluta seksiä ensimmäisten treffien saattelemana. - En vaikka en nyt tarkoita, että seksiä pitäisi julistaa joksikin ylimaalliseksi asiaksi, jota saisi harrastaa aikaisintaan vasta papin aamenen jälkeen tai jonkun maagisen ja tai muuten olisi sopiva (tai yksiselitteisesti väätä) määrä yhtisiä tapaamisia ja treffejä ennenkuin se olisi ns. luvallista tai mahdollista.

Vierailija
25/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, jos molemmat haluavat seksiä heti. Ellei jompikumpi tahdo, pitää ymmärtää asia.eikä vongata tai alkaa esittää marttyyria.

Vierailija
26/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja ihan vitun raskasta se vonkaus. Siis mies kutsuu esim "kahville" treffien jälkeen. Sanot lähteväsi kotiin, ja sitten alkaa se helvetinmoinen kitinä, "tuu nyt, ees hetkeksi" jne jne. Miksi ei voi uskoa kerrasta? Tollanen on noloa. 

Vierailija
27/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen joku reppana mies, joka ajattelee tyyliin nainen = p**** ja treffit = p**o.

Kertoo paljon sinusta ja ennakkoluuloistasi miehiä kohtaan.

Vierailija
28/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudella voi ja halia tai vähän sormittaa, mutta ei penetraatiota.

Vierailija
29/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamaton kaveri. Minä aikoinaan yritin vasta toisilla treffeillä ja usein hyvällä menestyksellä.

Vierailija
30/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin odotan saavani seksiä ensitreffeillä, tosin olen nainen.

Miksi lähdet treffeille?

Tavatakseni mukavia miehiä ja harrastaakseni seksiä. En harrasta mitään sokkotreffejä, joten lähden vain miesten kanssa jotka lähtökohtaisesti kiinnostavat jollain tasolla.

En myöskään hae pelkkiä yhden yön juttuja, mutta toisaalta en koe ongelmaksi jos hommasta ei kehkeydy mitään sen kummoisempaa.

Eli et ole samassa tilanteessa kuin ap tuossa oli. Tämä ei ole mikään tuominta sinua kohtaan.

Vierailija
31/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja ihan vitun raskasta se vonkaus. Siis mies kutsuu esim "kahville" treffien jälkeen. Sanot lähteväsi kotiin, ja sitten alkaa se helvetinmoinen kitinä, "tuu nyt, ees hetkeksi" jne jne. Miksi ei voi uskoa kerrasta? Tollanen on noloa. 

Tai kuten apn jutussa alkaa selitellä miksi näin pitäisi / voisi tehdä.

Vierailija
32/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa on niin tunteidensa armoilla, että seksiä saan ekoilla treffeillä ilman ongelmaa.

Vierailija
33/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi kauan sinkku ja pääsee treffeille,saattaa kelvata seksikin.

Vierailija
34/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa on niin tunteidensa armoilla, että seksiä saan ekoilla treffeillä ilman ongelmaa.

Minä olen antanut seksiä vain ensitreffeillä jos mies on haluttava mutta ei kiinnosta muuten eli en vastaa enää sen soittoihin. Kyllä sekin johtuu tunteista eli siitä ettei niitä ole.

Vierailija
35/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kai se on tapauskohtaista, mutta itse m31 en enää koskaan aio odottaa yli kuukautta, vaikka olisi millainen tahansa prinsessa.

Ei enää koskaan seksittömään tai suhteeseen jossa se on kortilla.

Kuka on puhunut mitään seksittömyydestä suhteessa? Kyse oli nyt siitä, että aloittaja tapasi miehen, joka oli halukas saamaan häneltä seksiä ja sen jälkeen olisi hävinnyt pois maisemista eli Suomeksi: käyttänyt häntä hyväkseen. Juuri tästä syystä en anna miehelle ennen kuin on 100%:sen varmaa, että seurustellaan niin ei tule sitä huijattua ja hyväksikäytettyä oloa sitten jälkeenpäin. En hyppää sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.

Vierailija
36/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi seksiin ennen kuin tunnen ihmisen. Minulle seksi on muutakin kuin se fyysinen akti. Tosin en pääse treffeille enkä harrasta yhden illan juttuja niin aika samahan tuo on. Ei sillä että se harmittaisi.

Vierailija
37/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tietysti mies olettaa saavansa seksiä jos itseluottamus on kunnossa, mutta viisas mies ei verbalisoi noita ajatuksia, koska siinä lähtee naiselta ns.plausible deniability alta eli nainen tuntee itsensä halvaksi jos noista asioista puhutaan suoraan.

Kieltämättä minkin saattaisin (miehenä) hivenen tyrmistyä tai ainakin hivenen hämmentyä, jos nainen ensi-treffeillä suoraa ehdottaisi seksin harrastamista. En toisaalta koe, että itsetunnossa on mitään vikaa tai puutetta jos ja kun en ole tavannut haluta seksiä ensimmäisten treffien saattelemana. - En vaikka en nyt tarkoita, että seksiä pitäisi julistaa joksikin ylimaalliseksi asiaksi, jota saisi harrastaa aikaisintaan vasta papin aamenen jälkeen tai jonkun maagisen ja tai muuten olisi sopiva (tai yksiselitteisesti väätä) määrä yhtisiä tapaamisia ja treffejä ennenkuin se olisi ns. luvallista tai mahdollista.

Jos nainen suoraan ehdottaa seksiä, markkina-arvosi on todennäköisesti paljon korkeampi kuin naisen ja/tai nainen ei etsi parisuhdetta sinusta eikä sinunkaan kannata sitä toivoa hänestä. Seksi on myös erilaista riippuen siitä minkälaisen kuvan nainen haluaa itsestään antaa; jos nainen tavoittelee parisuhdemiestä, seksi on konservatiivisempaa kuin pahan pojan kanssa.

Vierailija
38/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mielessä olen tavannut vain herrasmiehiä, kukaan ei ole ehdottanut seksiä ekoilla treffeillä. En tapaisi tuollaista uudestaan.

Vierailija
39/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Ei ne miehet naisista muuta halua kuin seksiä. Millon te sen tajuatte???

Vierailija
40/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavien miehien joukkoon mahtuu aina joku ääliö.