Onko yleistäkin, että miehet luulevat saavansa seksiä ensitreffeillä?
Kirjoiteltiin kaksi viikkoa ja soiteltiin muutama kerta. Tapaamista suunniteltiin jo aika alkumetreillä ja se toteutettiin sitten, kun molemmille sopi aikataulun puitteissa. Viesteissä oli selvää, ettei mistään seksisuhdetta ole kumpikaan hakemassa, kokemus pitkistä suhteista taustalla ja erottu molemmat 1-2v sitten.
Kuinka ollakaan, tapaamisella mies oli kovasti seksin perään. Perusteluja tyyliin ollaan molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Ja kun olen niin ja niin kiihotttava nainen jne.
Aika tyrmäys tuli, mutta en suostunut. Tuossapa mies paljasti päällimmäiset motiivinsa tavata.
Kommentit (71)
Mitä eroa sillä on, harrastaako seksiä eka treffeillä vai vasta kolmansilla? Jos siis kumpikin haluaa. MItä se muuttaa? Tätä naisena mietin.
N28
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti mies olettaa saavansa seksiä jos itseluottamus on kunnossa, mutta viisas mies ei verbalisoi noita ajatuksia, koska siinä lähtee naiselta ns.plausible deniability alta eli nainen tuntee itsensä halvaksi jos noista asioista puhutaan suoraan.
Kieltämättä minkin saattaisin (miehenä) hivenen tyrmistyä tai ainakin hivenen hämmentyä, jos nainen ensi-treffeillä suoraa ehdottaisi seksin harrastamista. En toisaalta koe, että itsetunnossa on mitään vikaa tai puutetta jos ja kun en ole tavannut haluta seksiä ensimmäisten treffien saattelemana. - En vaikka en nyt tarkoita, että seksiä pitäisi julistaa joksikin ylimaalliseksi asiaksi, jota saisi harrastaa aikaisintaan vasta papin aamenen jälkeen tai jonkun maagisen ja tai muuten olisi sopiva (tai yksiselitteisesti väätä) määrä yhtisiä tapaamisia ja treffejä ennenkuin se olisi ns. luvallista tai mahdollista.
Jos nainen suoraan ehdottaa seksiä, markkina-arvosi on todennäköisesti paljon korkeampi kuin naisen ja/tai nainen ei etsi parisuhdetta sinusta eikä sinunkaan kannata sitä toivoa hänestä. Seksi on myös erilaista riippuen siitä minkälaisen kuvan nainen haluaa itsestään antaa; jos nainen tavoittelee parisuhdemiestä, seksi on konservatiivisempaa kuin pahan pojan kanssa.
Sinä voisit lopettaa nämä ylianalysointisi. Menee ihan poikeuksettä metsään ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin odotan saavani seksiä ensitreffeillä, tosin olen nainen.
Miksi lähdet treffeille?
Tavatakseni mukavia miehiä ja harrastaakseni seksiä. En harrasta mitään sokkotreffejä, joten lähden vain miesten kanssa jotka lähtökohtaisesti kiinnostavat jollain tasolla.
En myöskään hae pelkkiä yhden yön juttuja, mutta toisaalta en koe ongelmaksi jos hommasta ei kehkeydy mitään sen kummoisempaa.
Eli et ole samassa tilanteessa kuin ap tuossa oli. Tämä ei ole mikään tuominta sinua kohtaan.
Varmaan sitten en, mutten näe kuitenkaan kovin suurta eroa, kun en tosiaan etsi pelkkää seksisuhdetta.
Oma pitkä suhde päättyi pari vuotta sitten ja seksi ei toiminut kunnolla missään vaiheessa suhdetta. En halua koskaan enää sellaiseen tilanteeseen. Jos seksi on jotenkin hankalaa ekoilla treffeillä, niin se toimii varoituksena. Jotenkin sen alkukömpelyyden vaan osaa erottaa siitä, ettei kemiat oikeasti kohtaa. Jos seksi taas on hyvää, otan siitä ilon irti vaikkei treffit muuten johtaisi muuhun.
Toki isona erona on varmaan se, että tähän ikään olen oppinut, että vaikka kumppania etsiikin tositarkoituksella, niin etsintäreissusta voi ottaa ilon irti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin odotan saavani seksiä ensitreffeillä, tosin olen nainen.
Miksi lähdet treffeille?
Tavatakseni mukavia miehiä ja harrastaakseni seksiä. En harrasta mitään sokkotreffejä, joten lähden vain miesten kanssa jotka lähtökohtaisesti kiinnostavat jollain tasolla.
En myöskään hae pelkkiä yhden yön juttuja, mutta toisaalta en koe ongelmaksi jos hommasta ei kehkeydy mitään sen kummoisempaa.
Eli et ole samassa tilanteessa kuin ap tuossa oli. Tämä ei ole mikään tuominta sinua kohtaan.
Varmaan sitten en, mutten näe kuitenkaan kovin suurta eroa, kun en tosiaan etsi pelkkää seksisuhdetta.
Oma pitkä suhde päättyi pari vuotta sitten ja seksi ei toiminut kunnolla missään vaiheessa suhdetta. En halua koskaan enää sellaiseen tilanteeseen. Jos seksi on jotenkin hankalaa ekoilla treffeillä, niin se toimii varoituksena. Jotenkin sen alkukömpelyyden vaan osaa erottaa siitä, ettei kemiat oikeasti kohtaa. Jos seksi taas on hyvää, otan siitä ilon irti vaikkei treffit muuten johtaisi muuhun.
Toki isona erona on varmaan se, että tähän ikään olen oppinut, että vaikka kumppania etsiikin tositarkoituksella, niin etsintäreissusta voi ottaa ilon irti :)
Minä en ikinä ole saanut ensimmäisellä kerralla hyvää seksiä ja vielä väestön sellaisen kanssa jota en tunne kunnolla. Onko siis kuuden vuoden suhteeni huono kun ensimmäinen seksi kerta oli kömpelö? Meidän välinen seksi on mahtavaa siitä huolimatta.
Erona ehkä se ettei kaikki halua vain sitä seksiä vaan ensin tutustua toiseen ja välttää sen ettei heitä käytetä hyväksi.
Eipä mies ehdota uutta tapaamista, jos joutuu naisen jälkeen tyytymään omiin pikku kätösiin.
Mitä tässäkin on teorisoitavaa? Pyydä jos haluat, anna jos haluat. Noin yleisesti sanoisin, että seksi on parempaa a jos tykkäät kumppanista b olet harjoitellut jo tämän kanssa muutamia kertoja. T. Rva 50
Vierailija kirjoitti:
Tietysti mies olettaa saavansa seksiä jos itseluottamus on kunnossa, mutta viisas mies ei verbalisoi noita ajatuksia, koska siinä lähtee naiselta ns.plausible deniability alta eli nainen tuntee itsensä halvaksi jos noista asioista puhutaan suoraan.
Kieltämättä minkin saattaisin (miehenä) hivenen tyrmistyä tai ainakin hivenen hämmentyä, jos nainen ensi-treffeillä suoraa ehdottaisi seksin harrastamista. En toisaalta koe, että itsetunnossa on mitään vikaa tai puutetta jos ja kun en ole tavannut haluta seksiä ensimmäisten treffien saattelemana. - En vaikka en nyt tarkoita, että seksiä pitäisi julistaa joksikin ylimaalliseksi asiaksi, jota saisi harrastaa aikaisintaan vasta papin aamenen jälkeen tai jonkun maagisen ja tai muuten olisi sopiva (tai yksiselitteisesti väätä) määrä yhtisiä tapaamisia ja treffejä ennenkuin se olisi ns. luvallista tai mahdollista.
Jos nainen suoraan ehdottaa seksiä, markkina-arvosi on todennäköisesti paljon korkeampi kuin naisen ja/tai nainen ei etsi parisuhdetta sinusta eikä sinunkaan kannata sitä toivoa hänestä. Seksi on myös erilaista riippuen siitä minkälaisen kuvan nainen haluaa itsestään antaa; jos nainen tavoittelee parisuhdemiestä, seksi on konservatiivisempaa kuin pahan pojan kanssa.
Olet väärässä, minä harrastan seksiä silloin kun panettaa, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että onko mies minua korkea tasoisempi tai että haluaisin pelkän irtosuhteen. Elämä on lyhyt ja minusta on turhaa tuhlata sitä pelailuun ja taktikointiin. Jos panettaa panen jos ei niin en, niin helppoa se on.
t.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kai se on tapauskohtaista, mutta itse m31 en enää koskaan aio odottaa yli kuukautta, vaikka olisi millainen tahansa prinsessa.
Ei enää koskaan seksittömään tai suhteeseen jossa se on kortilla.Kuka on puhunut mitään seksittömyydestä suhteessa? Kyse oli nyt siitä, että aloittaja tapasi miehen, joka oli halukas saamaan häneltä seksiä ja sen jälkeen olisi hävinnyt pois maisemista eli Suomeksi: käyttänyt häntä hyväkseen. Juuri tästä syystä en anna miehelle ennen kuin on 100%:sen varmaa, että seurustellaan niin ei tule sitä huijattua ja hyväksikäytettyä oloa sitten jälkeenpäin. En hyppää sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.
Voihan sitä noinkin ajatella, mutta omat kokemukseni ovat vaan osoittaneet sen että jos seksiä ei ole alussa nopeasti, niin sitä ei juurikaan ole missään muussakaan vaiheessa.
Mitä hyväksikäyttöä se on jos kaksi aikuista ihan omasta vapaasta tahdostaan harrastaa seksiä, yleensä vielä se on ollut niin päin että naiset ehdottaa sitä seksiä, joskus sellaisetkin joita en panisi edes 5 promillen kännissä.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miten mies käyttää naista hyväkseen, jos ekoilla treffeillä on seksiä? Miten voi käyttää hyväkseen jotain, joka itsekin haluaa panna? Kai nyt kaikki täysi-ikäiset ja täysipäiset ymmärtävät, ettei treffit ja pano tarkoita automaattisesti vuosisadan suhdetta? Tai että jos nyt "antavat" ja mies ei enää soita niin kyseessä onkin äkkiä hyväksikäyttö...
Eipä ole tullut treffailtua sitten opiskeluaikojen, mutta kyllä silloin sai melkein aina ensimmäisillä treffeillä. Tietty aika monta noista tunsin jo jollakin tavalla ennen treffejä...
Aina voi luulla mutta tekee heti selväksi että seksiä ei tipu edes viidennellä kerralla. Eikä sellaisen kanssa voi olla joka niin luulee. Tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kai se on tapauskohtaista, mutta itse m31 en enää koskaan aio odottaa yli kuukautta, vaikka olisi millainen tahansa prinsessa.
Ei enää koskaan seksittömään tai suhteeseen jossa se on kortilla.Kuka on puhunut mitään seksittömyydestä suhteessa? Kyse oli nyt siitä, että aloittaja tapasi miehen, joka oli halukas saamaan häneltä seksiä ja sen jälkeen olisi hävinnyt pois maisemista eli Suomeksi: käyttänyt häntä hyväkseen. Juuri tästä syystä en anna miehelle ennen kuin on 100%:sen varmaa, että seurustellaan niin ei tule sitä huijattua ja hyväksikäytettyä oloa sitten jälkeenpäin. En hyppää sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.
Voihan sitä noinkin ajatella, mutta omat kokemukseni ovat vaan osoittaneet sen että jos seksiä ei ole alussa nopeasti, niin sitä ei juurikaan ole missään muussakaan vaiheessa.
Mitä hyväksikäyttöä se on jos kaksi aikuista ihan omasta vapaasta tahdostaan harrastaa seksiä, yleensä vielä se on ollut niin päin että naiset ehdottaa sitä seksiä, joskus sellaisetkin joita en panisi edes 5 promillen kännissä.
No minä olen aina odotellut ainakin kuukauden ennen kuin seksi on tullut kuvioihin ja kuitenkin seurustelusuhteissani on ollut seksiä noin kuutena päivänä viikossa. Pidän seksistä, mutta vain sellaisen miehen kanssa joka pitää minusta ihmisenä ja minä hänestä, enkä halua että juttu jää seksin tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen aina odotellut ainakin kuukauden ennen kuin seksi on tullut kuvioihin ja kuitenkin seurustelusuhteissani on ollut seksiä noin kuutena päivänä viikossa. Pidän seksistä, mutta vain sellaisen miehen kanssa joka pitää minusta ihmisenä ja minä hänestä, enkä halua että juttu jää seksin tasolle.
No sitten esimerkiksi minä ja monet kaltaiseni miehet joita on monia, menisivät ohi ainakin sinulta, enkä oikein jaksa uskoa tuota mitä kirjoitit, saatan olla kyllä väärässäkin mutta otan sen riskin.
Kuten jo aiemmin kirjoitin niin omat kokemukset ovat kyllä todistaneet sen että jos nainen on suostunut nopeasti seksiin niin sitä on kyllä ollut aina ja runsaasti, mutta jos on saanut odottaa niin sitä ei ole juuri koskaan ollut missään vaiheessa tai tilanteessa riittävästi.
Elämä on liian lyhyt aika tuhlata odottamiseen että ehkä jos tai sitten kukaties. Ei, Ei !
Se on kipinän hetki, tässä ja nyt.
Elviskin lauloi it's now or never ja asia on juuri niin !
Jolo.
Minä kun olen päässyt koko kolmekymmentävuotisen elämäni aikana vain kaksi kertaa treffeille ja molemmista jäi käteen vaan lasku niin oon korvannu sen kaiken maksullisilla naisilla.
Et tarvii pohtia kuka teki mitä ja mitä kukakin teki ja miten... tyhjän vouhkaajat..
Jännämies saa aina seksiä ekalla kerralla, muuten toista kertaa ei tule.
Itteasiassa ne kerrat ku sitä on saanu, on olleet nimenomaan eka tapaamisella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten esimerkiksi minä ja monet kaltaiseni miehet joita on monia, menisivät ohi ainakin sinulta, enkä oikein jaksa uskoa tuota mitä kirjoitit, saatan olla kyllä väärässäkin mutta otan sen riskin.
Kuten jo aiemmin kirjoitin niin omat kokemukset ovat kyllä todistaneet sen että jos nainen on suostunut nopeasti seksiin niin sitä on kyllä ollut aina ja runsaasti, mutta jos on saanut odottaa niin sitä ei ole juuri koskaan ollut missään vaiheessa tai tilanteessa riittävästi.
Elämä on liian lyhyt aika tuhlata odottamiseen että ehkä jos tai sitten kukaties. Ei, Ei !
Jolo.
Sinulla on tällainen näkemys, mutta ainakin minä naisena toimin toisin. Haluan tutustua ihmiseen ennenkuon harrastan seksiä hänen kanssaan. Nykyisen kumppanin kanssa olimme tutustuneet kuukauden ennen ensimmäistä seksikertaa. Seksimme on mahtavaa, estotonta ja sitä on usein. Exän kanssa menin sänkyyn ensitreffeillä, kun olin nuori ja epävarma. Eipä siinä suhteessa juuri seksiä ollut, koska ei exälle ollut tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolo.
Täällä toinen nainen joka sinulta ja kaltaisiltasi menisi ohi siksi että haluat seksiä heti. Minulla samanlaiset kokemukset siitä miten suhde jää helposti vain seksiin ja sitten se on kankeaa ja tylsää kun ei edes tunne toista kunnolla. Ei kiitos.
Onhan tuo nyt vähän moukkamainen henkilö ollut. Ja usein tottunut saamaan mitä haluaa, suurella todennäköisyydellä ongelmia luvassa parisuhteessa.
Ja vaihtoehto b: ruuneberointi liian kauan treffattavan naisen kanssa taitaa vain etäännyttää, sitä kipinää, kemiaa ja säpinää pitäisi taikoa juuri treffeillä jos ei halua vaihtopenkkiin. Minua miehenä kiinnostaa eniten millainen tulevaisuus jonkun naisen kanssa voisi olla, sitten tutuksi tulleita naisia yleensä eniten minun historia. Jännää.
Ap:n jutussa kuvio on tuttu siinä mielessä että jos mies on ns. tasokkaampi naista että lähtökohtaisesti mies on saamaan tullut eikä "tavoittelemaan" treffattavaa vaista. Tai voi olla kuten todettu aikaisemmin vähän ressukka, jolla ei ole meisseliään kummempaa tarjottavaa niin koettaa onneaan...
Moni ääliö esittää mukavaa. Ei siinä vikaa jos haluaa vain seksiä mutta se on toisen hyväksikäyttöä että antaa ymmärtää muuta.