Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että miehet luulevat saavansa seksiä ensitreffeillä?

Vierailija
04.10.2017 |

Kirjoiteltiin kaksi viikkoa ja soiteltiin muutama kerta. Tapaamista suunniteltiin jo aika alkumetreillä ja se toteutettiin sitten, kun molemmille sopi aikataulun puitteissa. Viesteissä oli selvää, ettei mistään seksisuhdetta ole kumpikaan hakemassa, kokemus pitkistä suhteista taustalla ja erottu molemmat 1-2v sitten.
Kuinka ollakaan, tapaamisella mies oli kovasti seksin perään. Perusteluja tyyliin ollaan molemmat vapaita ja aikuisia ihmisiä. Ja kun olen niin ja niin kiihotttava nainen jne.
Aika tyrmäys tuli, mutta en suostunut. Tuossapa mies paljasti päällimmäiset motiivinsa tavata.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavien miehien joukkoon mahtuu aina joku ääliö.

Moni ääliö esittää mukavaa. Ei siinä vikaa jos haluaa vain seksiä mutta se on toisen hyväksikäyttöä että antaa ymmärtää muuta.

Älykäskään ihminen ei välttämättä tunnista huijaria, mutta yleensä tyhmäkin huomaa esittämisen ja teeskentelyn.

Vierailija
62/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tympeältä. Ikään kuin muuttaisit mielesi kun vaan tarpeeksi jankataan ja oikein perustellaan.

En osaa kuvitella että menisin petiin ensimmäisillä treffeillä. Seksi on minulle niin intiimiä, en voisi olla alasti ja paljaana vielä vieraan ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tympeältä. Ikään kuin muuttaisit mielesi kun vaan jankataan ja oikein perustellaankin.

En osaa kuvitella että menisin petiin ensimmäisillä treffeillä. Seksi on minulle niin intiimiä, en voisi olla alasti ja paljaana vielä vieraan ihmisen kanssa.

Vierailija
64/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannataa kysyä joskus päässee nusaseen.

Tietysti jos ei muuta halua mutta todella törkeää valehdella. Kertoo vain miten vähän arvostaa treffikumppania.

Miehet ovat iät ajat valehdelleet naisille saadakseen seksiä. 

Vierailija
65/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa sillä on, harrastaako seksiä eka treffeillä vai vasta kolmansilla? Jos siis kumpikin haluaa. MItä se muuttaa? Tätä naisena mietin. 

N28

Kun mietin omia netin kautta alkaneita lyhyempiä ja pitempiä suhteitani, niin kaikkia niitä yhdistää se, että seksiä oli jo ensimmäisellä tapaamisella. Eli molemmat kokivat toisensa haluttaviksi. Myöhemmin elämässä tuli sitten kohdalle mies, joka ei antanut muutamaan viikkoon. No, kuinka ollakaan, jälkeen päin paljastui syyksi, että hän oli vielä "it's complicated" -tyylisessä suhdetilanteessa toisen kanssa. Sinänsä ryhdikästä olla panematta kahta samaan aikaan, mutta ei kovin paljon hänen pisteitään silmissäni nostanut siinä vaiheessa, kun tuo kävi ilmi.

Vierailija
66/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannataa kysyä joskus päässee nusaseen.

Tietysti jos ei muuta halua mutta todella törkeää valehdella. Kertoo vain miten vähän arvostaa treffikumppania.

Miehet ovat iät ajat valehdelleet naisille saadakseen seksiä. 

Siksi seksin vonkaaminen on turn off koska tekee selväksi että valehteli vain sen takia. Itsekäs sellainen on varmasti myös sängyssä.

Vierailija
67/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa itsellekin käynyt noin monta kertaa nätti kun olen. Paras tapa reagoida on hirmu tyynesti ja näkemisen jälkeen ottaa etäisyys. Ei ole yhteyksissä. Sitten miettii itse mitä miehestä haluaa ja voiko mieheen enään luottaa vaan onko mies jokapaikan -uora. Haluatko miehen joka jakelee ittiä pitkin kyliä?

Vierailija
68/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kai se on tapauskohtaista, mutta itse m31 en enää koskaan aio odottaa yli kuukautta, vaikka olisi millainen tahansa prinsessa.

Ei enää koskaan seksittömään tai suhteeseen jossa se on kortilla.

Kuka on puhunut mitään seksittömyydestä suhteessa? Kyse oli nyt siitä, että aloittaja tapasi miehen, joka oli halukas saamaan häneltä seksiä ja sen jälkeen olisi hävinnyt pois maisemista eli Suomeksi: käyttänyt häntä hyväkseen. Juuri tästä syystä en anna miehelle ennen kuin on 100%:sen varmaa, että seurustellaan niin ei tule sitä huijattua ja hyväksikäytettyä oloa sitten jälkeenpäin. En hyppää sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.

Voihan sitä noinkin ajatella, mutta omat kokemukseni ovat vaan osoittaneet sen että jos seksiä ei ole alussa nopeasti, niin sitä ei juurikaan ole missään muussakaan vaiheessa.

Mitä hyväksikäyttöä se on jos kaksi aikuista ihan omasta vapaasta tahdostaan harrastaa seksiä, yleensä vielä se on ollut niin päin että naiset ehdottaa sitä seksiä, joskus sellaisetkin joita en panisi edes 5 promillen kännissä.

No minä olen aina odotellut ainakin kuukauden ennen kuin seksi on tullut kuvioihin ja kuitenkin seurustelusuhteissani on ollut seksiä noin kuutena päivänä viikossa. Pidän seksistä, mutta vain sellaisen miehen kanssa joka pitää minusta ihmisenä ja minä hänestä, enkä halua että juttu jää seksin tasolle.

No sitten esimerkiksi minä ja monet kaltaiseni miehet joita on monia, menisivät ohi ainakin sinulta, enkä oikein jaksa uskoa tuota mitä kirjoitit, saatan olla kyllä väärässäkin mutta otan sen riskin.

Kuten jo aiemmin kirjoitin niin omat kokemukset ovat kyllä todistaneet sen että jos nainen on suostunut nopeasti seksiin niin sitä on kyllä ollut aina ja runsaasti, mutta jos on saanut odottaa niin sitä ei ole juuri koskaan ollut missään vaiheessa tai tilanteessa riittävästi.

Elämä on liian lyhyt aika tuhlata odottamiseen että ehkä jos tai sitten kukaties. Ei, Ei !

Se on kipinän hetki, tässä ja nyt.

Elviskin lauloi it's now or never ja asia on juuri niin !

Jolo.

Jos mies ei voi olla edes ensimmäisillä treffeillä ilman seksiä, ei siitä oikein sellainen fiilis tule että hän olisi minusta mitenkään ihmisenä kiinnostunut ja haluaisi oikeasti tutustua.

Haluan todellakin ensin tietää että molemmat on tosissaan, koska pinnallinen seksi ei vain kiinnosta.

Vierailija
69/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tietysti mies olettaa saavansa seksiä jos itseluottamus on kunnossa, mutta viisas mies ei verbalisoi noita ajatuksia, koska siinä lähtee naiselta ns.plausible deniability alta eli nainen tuntee itsensä halvaksi jos noista asioista puhutaan suoraan.

Tyhmä teinipoju miettii, niin,tyhmiä

Naiset alkavat vinkua aina juuri noin, kun joku kertoo totuuksia illuusioiden takaa. Mahtaa se olla rankkaa jatkuvasti selitellä asioita muuksi kuin mitä ne oikeasti ovat.

Vierailija
70/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kai se on tapauskohtaista, mutta itse m31 en enää koskaan aio odottaa yli kuukautta, vaikka olisi millainen tahansa prinsessa.

Ei enää koskaan seksittömään tai suhteeseen jossa se on kortilla.

Kuka on puhunut mitään seksittömyydestä suhteessa? Kyse oli nyt siitä, että aloittaja tapasi miehen, joka oli halukas saamaan häneltä seksiä ja sen jälkeen olisi hävinnyt pois maisemista eli Suomeksi: käyttänyt häntä hyväkseen. Juuri tästä syystä en anna miehelle ennen kuin on 100%:sen varmaa, että seurustellaan niin ei tule sitä huijattua ja hyväksikäytettyä oloa sitten jälkeenpäin. En hyppää sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa.

Voihan sitä noinkin ajatella, mutta omat kokemukseni ovat vaan osoittaneet sen että jos seksiä ei ole alussa nopeasti, niin sitä ei juurikaan ole missään muussakaan vaiheessa.

Mitä hyväksikäyttöä se on jos kaksi aikuista ihan omasta vapaasta tahdostaan harrastaa seksiä, yleensä vielä se on ollut niin päin että naiset ehdottaa sitä seksiä, joskus sellaisetkin joita en panisi edes 5 promillen kännissä.

No minä olen aina odotellut ainakin kuukauden ennen kuin seksi on tullut kuvioihin ja kuitenkin seurustelusuhteissani on ollut seksiä noin kuutena päivänä viikossa. Pidän seksistä, mutta vain sellaisen miehen kanssa joka pitää minusta ihmisenä ja minä hänestä, enkä halua että juttu jää seksin tasolle.

No sitten esimerkiksi minä ja monet kaltaiseni miehet joita on monia, menisivät ohi ainakin sinulta, enkä oikein jaksa uskoa tuota mitä kirjoitit, saatan olla kyllä väärässäkin mutta otan sen riskin.

Kuten jo aiemmin kirjoitin niin omat kokemukset ovat kyllä todistaneet sen että jos nainen on suostunut nopeasti seksiin niin sitä on kyllä ollut aina ja runsaasti, mutta jos on saanut odottaa niin sitä ei ole juuri koskaan ollut missään vaiheessa tai tilanteessa riittävästi.

Elämä on liian lyhyt aika tuhlata odottamiseen että ehkä jos tai sitten kukaties. Ei, Ei !

Se on kipinän hetki, tässä ja nyt.

Elviskin lauloi it's now or never ja asia on juuri niin !

Jolo.

Jos mies ei voi olla edes ensimmäisillä treffeillä ilman seksiä, ei siitä oikein sellainen fiilis tule että hän olisi minusta mitenkään ihmisenä kiinnostunut ja haluaisi oikeasti tutustua.

Haluan todellakin ensin tietää että molemmat on tosissaan, koska pinnallinen seksi ei vain kiinnosta.

Nimenomaan. Tuntematon kanssa seksi jää pinnalliseksi ja tylsäksi. Haluan vain hyvää seksiä joten ei ensitreffeillä.

Vierailija
71/71 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha vetää tuo "miehet haluaa aina seksiä ekoilla treffeillä."

Kaikki miehet eivät, itseni mukaan luettuna. Yllättävän monet naiset kyllä. Viimeisimmän 5-6 vuoden aikana olen todellakin ollut yllättynyt, kuinka usein NAISET haluavat suoraan sänkyyn. Itseäni moinen hieman hämää, mutta eipä juuri ole haitannutkaan suurissa määrin. Juuri juttelin erään naispuolisen tuttavani kanssa, hän oli löytänyt uuden miehen ja ekoilla treffeillä sänkyyn. Mun piti ihan sanoa, ettei hän ole mikään horo vaikka itse hän tuon sanan sanoi.