Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko miehesi ollu mukana kun sulle tehty sisätutkimus?

Vierailija
06.04.2006 |

mulla olis kohtapuoliin ultra ja samalla tehdään sisätutkimus. mies haluaisi lähteä mukaan mutta en tiedä haluanko hänet sinne tuon sisätutkimuksen takia.

no synnytykseen tulee mukaan joten kai mun pitäisi uskaltaa hänet nytkin jo mukaan päästää, vai?

mitähän lääkäri tykkää jos otan miehen mukaan? onko se ihan yleistä että mies mukana raskauden aikaisissa tutkimuksissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisin halunnut!!! Ehkä tämä johtuu siitä että muutamat miehet ovat mustasukkaisia ja varsinkaan mieslääkäri ei ota sitä riskiä että miehet suuttuisivat joko lääkärille tai puolisolleen.

Voit perustella tällä syyllä ettei miehesi pääse tutkimukseen mukaan. ULtra tehdään yleensä erikseen eri huoneessa. näin SEinäjoella

Vierailija
2/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut mukana lukuisia kertoja. Yksi gyne jopa näytti tarkkaan miten papa otetaan ja antoi miehenkin katsoa ihan sinne kohdunsuulle. Niin hyvin näytti, että mieheni olisi osannut sen itsekin sitten tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sisätutkimus tehtiin yllättäen. lääkäri ohjasi miehen vaan pääni viereen ettei ollu " näkymiä" hänellä.

naislääkäri oli, eikä tilanteessa ollu loppujenlopuksi mitään ihmeellistä. asiaa tosin helpotti se, että en osannut varautua etukäteen, ja ajatella että siinä olisi jotain ihmeellistä.

ja sillä on väliä että sisätutkimus tehdään kun on raskaana, eli kyse lapsen edusta ja tutkimus liittyy lapseen. normaalissa sisätutkimuksessa kun ei ole raskaana, tilanne olisi tosi paljon kummallisempi.

Vierailija
4/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " pääsi" siksi mukaan. Meistä kolmesta -minä, mies ja gynekologi- taisi mieheni olla parhaiten perehtynyt minun " sisätutkimusalueeseeni" .

Vierailija
5/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieheni on ollut mukana lukuisia kertoja. Yksi gyne jopa näytti tarkkaan miten papa otetaan ja antoi miehenkin katsoa ihan sinne kohdunsuulle. Niin hyvin näytti, että mieheni olisi osannut sen itsekin sitten tehdä.

.. no tämä on kyllä jo vähän epäkorreksiti..

Vierailija
6/6 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan se aika erikoista, että niin tarkkaan näytti miehelle sen papanäytteen. En ehkä olisi sitä halunnut näytettävän, mutta en kehdannut kieltää.